![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.1limburg.nl/antivaxers-b...cinatielocatie
Een groep antivaxers hebben donderdag besloten een GGD-locatie in Heerlen binnen aan te vallen !! Er ontstond een stevige discussie met verschillende GGD-medewerkers en na een tijdje klopte een anti-vaxxer een GGD-medewerker !! Is dat de manier om te laten zien dat je tegen het vaccin bent ?? Vervolgens ivm die meppende vrouw: https://www.1limburg.nl/antivaxer-di...-zelf-aangifte Waar slaat haar aangifte op ?? Sluit haar op , vaccineer haar zonder pardon , een perfecte straf !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Pertinent fout natuurlijk.
Ze moeten in Den Haag en Brussel zijn. En best de lantaarnpalen al meebrengen.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti-vaxxers die fysiek geweld gebruiken , behoren tot het uitschot !!
Die vrouw mag dan voor zichzelf ook een lantaarnpaal aanschaffen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 februari 2022 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.blckbx.tv/corona/ggd-rea...-met-de-makers En kom dan nog eens spreken over de GGD.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=6eohJvLB7MI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom die verborgen camera ?? Doe het dan liever zo als die aanvallers op het GGD !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was die ergens aan drugs geraakt misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen dat ze misschien dacht dat ....
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongekende bijwerking van vaccins ontdekt!
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 februari 2022 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond dit artikel aangaande die aanval , leuke titel: GGD-priklocatie in Heerlen door naziwappen bestormd https://krapuul.nl/ggd-priklocatie-i...appen-bestormd vaccinazisten vs naziwappen ![]() Mekaar effe verrotschelden , doet soms echt deugd !! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Maar wat is je punt precies ?
Dat de door de overheden opgelegde coronamaatregelen mede geleid hebben tot een ongezonde sfeer van polarisering ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de zogenaamde ‘msm’ (De Morgen, De Standaard, HLN, de Tijd etc.) ga je dat gescheld niet terugvinden.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat mensen zoals die vrouw abnormaal gedrag vertonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de overdreven wordt er gewoon teveel aan !! Klopt , zulke woorden zijn niet in gepast in een officiële krant , dat zouden hun meeste lezers ook niet echt appreciëren !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zei:
https://krapuul.nl/pastoor-tilburg-n...ers-schandpaal ![]() Verder , fysiek aanvallen van mensen getuigt van zwakte !!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pastoor is de onschuld zelve hé. Die doet z'n job. |
|
![]() |
![]() |