![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja , de kraan gaat dan dicht, zo simpel is dat, Ik hoorde ze in de bundestag al bezig dat het deze winter dan maar maximum tot 15 graden mag verwarmd worden in woningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, ik heb het ook gelezen. Hoe gaan ze dat hard maken?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 maart 2022 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt? Is dat zo simpel? Dat zou dan nog maar eens betekenen dat Rusland voor de zoveelste maal bevestigt een onbetrouwbare zakenpartner te zijn. Niet zonder reden hebben de Duitsers vorige week een mega gasdeal afgesloten met Qatar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had de kraan al lang dichtgedraaid als ik Putin was.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dan is zijn land bankroet
mensen die honger hebben durven nogal revolteren...
Laatst gewijzigd door koe de poing : 30 maart 2022 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling tot de dieven in het westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Peanuts.
![]() |
![]() |
#471 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Rusland een van de landen zal zijn waar je de komende jaren relatief weinig honger zal zien. De landen in noord afrika en turkije daarentegen, die gaan het moeilijk krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de rekensom klopt hoor
de rest van het bedrag aan de pômp zijn overhead kosten en accijnzen. dus 660.000 euro, minus pakweg 12 Aziaten aan ... kweenie: 3 ct per dag (verwaarloosbaar dus) en een medium-olietanker (nieuwprijs 43.000.0000.000 dollares, die kweenie 20jaar meegat, dus afschrijfkost zo'n 2 miljoen per jaar) dus: verwaarloosbare winst
Laatst gewijzigd door koe de poing : 30 maart 2022 om 02:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waar haalt u dat vandaan?
In uw post vertelde u dat een gouden Krugerrand in 2004 120€ waard was en in 2022 1900€. Dat is een stijging van: 1483% Bitcoin bestond nog niet in 2004 maar was bij ontstaan slechts een paar centen waard (als het al zoveel was). 1 Bitcoin is nu +-45200€. Hoe kan u nu beweren dat Bitcoin gestegen is en evenveel gedaald? Wiskunde is echt niet uw sterkste ding hé? Citaat:
Laatst gewijzigd door Erra555 : 30 maart 2022 om 04:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dade : 30 maart 2022 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
betalen in euro's en dollars waarvan ze al getoond hebben dat ze die willen bevriezen als sanctie of drukkingsmiddel kan niet gezien worden als betrouwbaar voor Rusland |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook. Fuck de klanten. En alle eigendom van Westerse individuen en instellingen in Rusland zouden verbeurd verklaard worden en eigendom worden van Rusland. Poets wederom poets maw.
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat 'm zich dat niet kan permiteren:
1. Heeft het geld nodig om de massa niet tegen zich te krijgen en uiteraard voor zijn leger. 2. Zijn oligarchen zouden dat ook niet apprecieren en die zijn al niet erg content voor 't moment omdat hun speeltjes en eigendommen in 't buitenland in gevaar zijn.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 maart 2022 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Banneling
|
![]() ik had mezelf met een shot gun door de kop geschoten als ik Poetin was
Ondertussen draait het leugenpaleis weer op volle toeren, de zogenaamde afbouw in het Noorden is gewoon een hergroepering ( het samenrapen van het zootije dat daar overhoop geknalt is) Laatst gewijzigd door edwinp : 30 maart 2022 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ze dan die raad niet willen opvolgen is hun probleem, en al die speeltjes die men nu steelt kosten het westen veel meer dan wat die paar multi miljardairs kwijt zijn. Iedereen met een vermogen van enkele tientallen miljoenen is nu aan het uitkijken naar alternatieven om zijn geld in te investeren. Niemand wil zijn tegoeden bevroren zien omdat hij 20 euro gaf aan wat betogende sukkels, laat staan huizen of andere luxe goederen aangeslagen zien worden zonder enige vorm van proces omdat je tot een bepaalde nationaliteit behoort. Ik hoor heel veel ondernemers die hiervan wakker schieten en zich de bedenkingen maken of ze dit risico wel willen lopen. Neen, ze hebben zichzelf in de voet geschoten, met die paar miljoen dat ze nu aanslaan hebben ze een kapitaal aan vertrouwen verloren. En vertrouwen is waar het in de financiele wereld om draait. Zoals men zegt, vertrouwen komt te voet en vertrekt te paard. |
|
![]() |
![]() |