![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het over de federale flikken. Het wordt tijd voor een Vlaamse boven-lokale politie, naast de actuele lokale politie. Weg met de federale politie. Wel akkoord, vanzelfsprekend, met ruime samenwerking. Ruimer dan nu al het geval is met Nederland bijvoorbeeld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2015 begon men met de capaciteit van burgers per dag te verhogen aan massa tempo. (Enfin daarvoor al maar soit). Maar hoeveel diensten werden aangepast op die toename aan burgers? Tis gemakkelijk van die politici alles naar mensen onder hun af te duwen. Maar dan moeten ze dat wel minstens uitbreiden. Er wordt nu bovendien veel meer elektriciteit, water en gas verbruikt door miljoentallen nieuwe burgers van Duitsland en iedereen die meeliep in het aanzuigeffect van Merkel, wir schaffen das!
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een tijdje geleden zat je nog de softie uit te hangen en de vluchtelingen welkom te heten toen er hier wat Blokkers zaten te fulmineren op de makakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik snap het dreigement niet eens.
De enige manier om dit zinvoi te interpreteren, is als de politie nu gratis overuren klopt, en dreigt dit niet langer te doen. Want anders is de dreiging niet nodig: als de middelen niet voldoende zijn, zal het werk vanzelf niet gebeuren. Een dreigement is niet nodig.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er de kloten van schoof van. We zouden mss kunnen proberen op al die betogingen, die een massa geld kosten, te beperken. Wat kosten de wekelijkse voetbalmatchen aan de maatschappij, ik bedoel hiermee aan politionele inzet? Dat zijn meestal de lokale, maar toch!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 april 2022 om 06:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuur bouwmateriaal, geen wapens.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je werk niet meer doen is nog een grote stap verder. Dat zullen ze niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er valt geld binnen te halen en men moet dus eigen belangrijkheid in de verf zetten of er moet bespaard worden en dan moet men zeker eigen onmisbaarheid uitschreeuwen om zo veel mogelijk gespaard te worden. Die dreiging is een beetje ridicuul...ik vraag mij af hoe die nog minder kunnen werken ?
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat ze de koffiemadam niet meer nodig hebben, dan doet die haar werk niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
M.a.w. de overheid zou veel rechtsvoorschriften kunnen afschaffen, zodat de politie die niet meer hoeft te handhaven.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |