![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24001 |
Banneling
|
![]() Het is duidelijk voor wie het bedoeld is.
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 mei 2022 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24002 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik hierboven al postte, de verliezen van Oekraine zijn gigantisch, elke dag sterven vele honderden strijders. En er is geen enkel vooruitzicht dat Oekraine deze oorlog militair kan winnen, zelfs niet met westerse wapens. Dit volgens hooggeplaatste Amerikaanse bronnen. (zie boven) Misschien tijd om de oorlog, die begonnen is op Maidan in 2014, te stoppen en te denken aan een definitieve oplossing? Laat de Oost-Oekraieners zelf beslissen per regio wat ze willen, in een referendum georganiseerd door de OVSE. Nee? Ok dan gaat de oorlog gewoon door. En, wars van alle propaganda, Oekraine heeft een paar vierkante km. gewonnen omdat de Russen zich terugtrokken van rond Kharkov , maar elke dag verovert Rusland wel steden en dorpen in de Donbas. En dan nog zonder de versterkingen en de troepen die nog steeds vastzitten in Mariupol maar binnenkort elders zullen kunnen ingezet worden. Laatst gewijzigd door tomm : 13 mei 2022 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin: Sancties schaden westelijke landen meer dan Rusland
Citaat:
Moet het Westen naar de 'bom' en naar een volledig bankroet? Dan rijst de vraag wel: Als er in de EU geen huizen meer gebouwd worden (geld op) waarom haalt men dan halve wereld binnen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Onafhankelijke" Nederlandse spionkoppen...
Ik krijg een deja vu... bellingcat iemand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben alleszins Kris Roman niet.
Leef en laat leven maar het zijn onze pro-Regime in Kiev vrienden hier die allesbehalve verdraagzaam zijn. Laatst gewijzigd door tomm : 13 mei 2022 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon ik stap op de vlucht weldra geen internet meer.
Laatst gewijzigd door tomm : 13 mei 2022 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24008 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 mei 2022 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24010 | |
Banneling
|
![]() Een interessant interview in Haaretz met een Commandant van het Azov Regiment.
![]() Blijkbaar trappen ze daar niet zo snel in de Nazi-propaganda-fantasietjes die Rusland zo gul verspreid. Ze hebben dan ook enige ECHTE historische ervaring met Nazi's. https://www.haaretz.com/world-news/e...-us-1.10796800 Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 mei 2022 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vijand van mijn vijand is mijn vriend... Israel heeft trouwens nul sancties ingesteld tegen Rusland, nochtans hebben veel Russische oligarchen de dubbele nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24012 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ik die zijn profiel lees is dat idd onmogelijk dat jij dat bent
![]() Citaat:
Russenhaters en mislukt centrum-rechts dat in koude oorlogs denken is blijven steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24013 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.oryxspioenkop.com/ https://www.patreon.com/oryxspioenkop Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24014 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24015 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kom kom. Niet zeveren.
Azov zijn wel degelijk Neo Nazis en identificeert zich ook als Neo Nazi (maar is dat onder druk van het bedrieglijke Westen wat moeten afzwakken). Dat is en was altijd al het geval. Uiterst rechts in Europa wil er wel absoluut niks mee te maken hebben om evidente redenen. Het is tuig dat zich door joden laat misbruiken en betalen (Kolomoskii en Zelenski). Ze gebruiken trouwens het symnbool van de zwarte zon, en de Wolfsangel. Wikipedia: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LOL, de "Social-National Party of Ukraine (SNPU)". Ze promoten de sociale bewustwording binnen de natie van Oekraïne, zoiets? ![]() Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 13 mei 2022 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24017 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, ik zag dat hij terug is, en meteen las ik dingen over een "BBQ", verwijzend naar een gebeurtenis waarbij ook onschuldigen en minderjarigen omkwamen (voor zover daarnaast mensen die zich verzetten tegen een staatsgreep 'schuldig' zouden zijn), en wraakfantasieën naar Poetin toe. De westerse tolerantie en vredelievendheid wellicht.
![]() |
#24018 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat jouw vliegtuig wordt geraakt door een Russische BUK-raket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24019 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij bent een nep-profiel van een allang gebande forummer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24020 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |