![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af waarom men opgesloten zou blijven in de dimensies van "man/vrouw". Verlaat men gewoon niet de as man-vrouw, om in het vlak van de kiekens en de konijnen terecht te komen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 |
Europees Commissaris
|
![]() Transgenders, hype en modeverschijnsel van ontevreden mensen die denken dat ze met het verkeerde geslacht geboren zijn maar aan zelfontkenning doen, te onzeker over hun uiterlijk zijn en zichzelf niet kunnen accepteren wie ze zijn en hoe ze geboren zijn.
Zelfs kinderen worden aangepraat dat ze in een verkeerd lichaam zouden zitten omdat ze niet beantwoorden aan de klassieke rolpatronen popjes/autokes en uiteraard speelt de aandacht willen ook een rol. Overeenstemming willen bereiken tussen hun gevoel en hun lichaam terwijl het probleem tussen hun oren en in hun gevoel zit. En neuh, ze beweren dat het niks te maken heeft met seks? Waarom doen ze het dan, veranderen van sekse? Transman: je kunt je zowel mannelijk al vrouwelijk voelen, weet een man dan hoe een vrouw zich voelt als ze zich vrouw voelen? Hoe kunnen ze dat dan weten als man? Transvrouw: ik ben een vrouw met een penis, dat maakt mij niet minder vrouw... ![]() Transgenders vinden van zichzelf dat ze freaks zijn en zo worden ze dan ook bekeken. Zij accepteren zichzelf niet en worden dan ook niet geaccepteerd door anderen. Zelfbegoocheling omdat ze dat niet begrijpen en dan maken ze zichzelf wijs dat alleen anderen hen freaks vinden terwijl zij zichzelf zo zien. Non binair zijn....als vrouw geboren maar geen vrouw willen zijn maar ook geen man willen zijn. "HET" dan? Geen vlees of vis maar onzijdig, genderneutraal, genderloos of gatachterlijk? ![]() En dan zo blij als een gek zijn als officieel op 'het' paspoort de V van vrouwelijk wordt veranderd in.....X/X en dat betekent genetisch: VROUWELIJK. ![]() Transgender is een denkbeeldige identiteitscrisis waarbij "het" zichzelf niet accepteert zoals het geboren is maar wel acceptatie verwacht van de hele maatschappij, dat wijst op zelfhaat, haat voor het eigen lichaam, weigeren om zichzelf te accepteren en daarvoor bereid is om door een dure, jarenlange medische lijdensweg zichzelf te verminken .....wat bezielt die mensen toch? ![]() En de medische wereld, de chirurgen gaan maar al te graag mee in dit nieuwe verdienmodel, kassa, kassa! Transgender zijn zit tussen de oren, niet tussen de benen. Overigens: welke biologische man/vrouw (dat noemen ze al cisman/cisvrouw?) wil nu een omgebouwde partner die eerder hetzelfde geslacht had? En nog: wat als de transgender na volledige transitie spijt krijgt omdat haar kunstmatige penis niet werkt of als er op termijn serieuze gezondheidsproblemen, zowel fysiek als psychisch opduiken? Iedereen doet wat ie wil maar ik vrees dat al deze transgenders nog wreed spijt gaan krijgen maar dat is dan onomkeerbaar. Transgenders: degeneratie van het mensdom, zedenverwildering en kindermishandeling gestuurd in het kader van nwo-pedo's om familie- en gezinswaarden te ondermijnen.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 13 juli 2022 om 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men is nog maar net op weg om in de zorg, farmaceutische en medische sector eindelijk meer rekening te houden met de verschillen tussen de seksen, iets wat lang over het hoofd werd gezien (tijdens onder meer de ontwikkeling van medicijnen), of de WHO gaat stokken in de wielen steken omdat geslacht 'niet gelimiteerd is tot man en vrouw' ... bron
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 13 juli 2022 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ma bon, het gaat over gender/geslacht, dus 't zal wel "woke" zijn. Hier is de oorspronkelijke bron overigens, moest het u interesseren (waarschijnlijk niet): https://www.who.int/news/item/06-07-...reaming-manual Als gij op de nagel blijft slaan, ik ook he Vlad ![]() ok op naar de volgende!
![]() |
![]() |
#1185 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Biologie kan niet ontkend worden, daar is geen discussie over mogelijk. 3. Het non-binaire bestaat niet, je bent of man of vrouw punt een andere "diversiteit" bestaat helemaal niet (tenzij tussen je óren!) en dat is ook vast te stellen en bijgevolg te bewijzen door de biologische kenmerken per individu. 4. Als er enig medisch advies nodig is voor deze denkbeeldige non-binairen dan is dat wel PSYCHIATRISCH ADVIES waarvoor verzorging broodnodig is...en blijkbaar ook al voor dat hele clubje van de who. ![]()
![]() |
![]() |
#1186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Puur biologisch genetisch zijn er weldegelijk tussenvormen.
![]() |
#1187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja door vaccins en hormonale kuren die sperma en eicellen eugenetisch aanpasten.
![]() |
#1188 | |
|
![]() Citaat:
Op een natuurlijke manier Zo u wil een foutje van een scheppende god, voor wie die onzin gelooft Mutatie voor de normale mensen
![]() |
![]() |
#1189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De culturele en daadwerkelijke genocide is niet van gisteren.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2022 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heu? Gouverneur-generaal van de WHO? Waarschijnlijk zo van die vragen. "Is het wel rein om eentje met een ongedefinieerd gender aan te raken?" Belachelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar bon, niet dat het delen van deze informatie ook maar enig verschil zal uitmaken van gedacht te veranderen.
![]() |
![]() |
#1193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is gewoon. Klant is koning tot in het extreme getrokken.
Zo zie je dat al bij plastische chirurgie e.d. meer. Een nieuw hoofd bestellen. Ik ben niet tevreden. Wat mag het kosten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 |
Minister-President
|
![]() QED
![]() |
#1195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig is dat ook meer en meer.
Ik ging in een arrogante bui naar de dokter en zei. Hier doet het zeer, schrijf mij dit merk pillen voor. Dan was er nog een dokter met enige beroepseer die in verbazing zei: "Wie is hier eigenlijk de Dokter?" We zullen je eerst testen en examineren en dan zal ik wel bepalen wat accuraat is. Och, medische zever on demand. Ik weet waar het pijn doet dus. Ik voel hier iets. Ja, neen zo werk het niet hé. Dat is een open wonde. Je moet dan niet beginnen over koppijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap wat je wilt illustreren. Dat iemand niet de genetische loterij wint kan je compenseren met allerlei hulpmiddelen. En doch laat men de factor erfelijkheid minder en minder tellen in de moderne tijd. Men wilt baas spelen over de natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 | |
|
![]() Citaat:
Mensen met bvb Klinefelter syndroom, Swyer syndroom, Turner syndroom.... Allemaal natuurlijke mutaties in de menselijke genen die invloed op de gender-eigenschappen van een mens. Niets wokeness....wel een boel enorme psychische (en lichamelijke) problemen. Van Klinefelter weet ik dat het optreedt bij ± 1 op duizend jongens Turner Syndroom treedt op bij 1 op de 5000 vrouwen. dus dergelijke afwijkingen zijn helemaal niet zeldzaam.
![]() |
![]() |
#1198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je kunt anders ook nog epigenetica, genexpressie of cellulair fenotype ea cellulaire verschillen erbij sleuren in een poging om er meer dan 2 biologische soorten mens van te maken. ![]() Puur biologische en UITERLIJKE (zichtbare als je naakt bent ![]()
![]() |
![]() |
#1199 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Is een dergelijke reactie anno 2022 in Vlaanderen nog mogelijk ? Falend onderwijs ?
![]() |
![]() |
#1200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2022 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |