![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Ik vond dat ook al verdacht, maar ach, een pseudowetenschap als frenologie, waar deze nekmetingen wel mee te vergelijken zijn, heeft ook nog steeds aanhangers, en aangezien we het over de grijze oudheid op dat gebied hebben, zou ik er niet eens van opkijken. Tot in de jaren 70 zijn er in diverse Europese landen ook lobotomies op, en gedwongen sterilisatie van mentaal gehandicapten en anderen ongewensten uitgevoerd, dus ja...
Laatst gewijzigd door Hrafnar : 29 mei 2008 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zie je maar dat de verschillen binnen Nederland, en zelfs binnen één partij (D66-ers Spinoza en LiberalistNL) véél groter zijn dan de verschillen tussen Nederlanders en Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Fuck, al mijn smileys zijn verdwenen. Waar haal ik die terug? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even ter info: ik ben hier ook nog. En stop nu maar al met naar mijn truitje te gapen.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 31 mei 2008 om 21:52. |
![]() |
![]() |