![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() op den duur ga ik ernaar toe ZONDER portemonnaie... resultaat: moest ik twee keer gaan, tweede keer om mijn "opties" te gaan betalen. ziekelijk is dat! maar gelukkig is het een tamelijk wijdverspreide besmetting heb ik gehoord. Komt nogal veel voor bij mensen die in die kringloopwinkel rondlopen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ben je er nu al? of wanneer verhuis je? en ga je nu weer opnieuw schilderen? ![]() (of ben je gaan lopen omd�*t je schilderwerk niet in orde geraakte?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2008 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik verhuis op 1 sept. Heb vanmorgen grote stap gezet: gereserveerd bij de enige eerlijke verhuizer van de ZES waaraan ik een forfait bedrag heb gevraagd, en die dat ook gegeven heeft. Ik heb alles een paar maanden terug geschilderd, en dat is prima want ik krijg zo zeker mijn garantie terug. Wel ben ik een ander appt aan het schilderen maar dat is een ander verhaal. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() Ik begrijp dat. Moest ik verhuizen, zou ik ook vergaan van de stress. Alleen daarom doorsta ik soms de stress van het in een drukke buurt leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen verhuisdag
![]() Ik heb in mijn huisje nog geen internet, dus ik ga jullie even moeten missen *sip* @Dronkoers: ik heb bierglazen @Jazzy: ik heb een zetel!!
![]() |
#188 |
|
![]() Ha! ik binnen een maand.
Allez zal wel rech kom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bakken ook niet zeker
![]()
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet zo hard genieten van een verhuis... maar ik ben toch blij voor je
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Enfin, goeie verhuis en geniet van je nieuwe stekje ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha! die nachtwinkel is op je oude stekkie? Nu ga je de serie moeten missen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() Verhuizen doe ik niet met veel plezier. Het is leuk om naar iets uit te kijken enzo en elders weer volledig opnieuw te beginnen, iets opnieuw in te richten enzo.
Maar alles in dozen steken, oude herinneringen tegenkomen uit lang vervlogen tijden, en dan de plaats waar je zo lang hebt geleefd helemaal leeg achterlaten, zo kil en 'm waarschijnlijk nooit meer terugzien. Daar heb ik het niet zo op. Ook de periode dat nog alles door mekaar staat in de nieuwe woonst waardoor je half het gevoel hebt te kamperen, die zie ik liever snel voorbij zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hou absoluut niet van wonen in steden. Momenteel woon ik voor een paar maanden in Dublin, en ik moet zeggen: de drukte is verstikkend. Ik heb echt mijn weekends nodig, waarin ik de stad ontvlucht om even op adem te komen op het platteland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Lang geleden. Nu is duidelijk waarom. ![]() Ik heb hetzelfde. Ik woon eigenlijk wel graag in de stad omwille van de vele mogelijkheden die er zijn. Maar slechts tijdelijk ... Als ik er continu zou moeten wonen word ik ook gek. Ik ben wat blij dat ik in het weekend een natuurgebied of bos in kan vluchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je visie op steden lijkt inderdaad erg op de mijne. Ik genoot er echt van om in Leuven op kot te zitten, maar het was wel nodig om in het weekend naar huis te gaan (ik woon op het platteland). Dublin is natuurlijk wel een heel andere categorie dan Leuven. Het is een zeer grote stad, en je verlaat ze dus niet zo makkelijk. Daardoor voel je je soms wel "opgesloten" in de stad. Gelukkig is het Ierse platteland geweldig en kan ik in de weekends het land intrekken en genieten in Wicklow, Cork, Donegal, Galway,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() En voor dat platteland kijk ik gewoon uit mijn raam, voor en achter bomen.
Fiel, welke wijken vind jij leuk in Brussel? (ps: ik ga in de leukste wonen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |