![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Steunt u dit voorstel? | |||
Ja, daar zit wat in |
![]() ![]() ![]() |
14 | 82,35% |
Nee, laten wij de oorlog met wapens verder zetten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Bij al de bombardementen op Irak en Afghanistan zijn 2 miljoen onschuldige burgers, vrouwen en kinderen vermoord.
De logica van de katholieke piloot van de bommenwerper is: Dat het zijn taak namens God is om een stel onschuldige willekeurige mensen van een andere inslag te moorden. 1) Ik geloof niet in God 2) Ik geloof niet in doden 3) Ik geloof dat iets wat in de naam van God gedaan wordt niet serieus genomen moet worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.ahlalbait.nl/index.php?op...d=4903&catid=2
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
alle regels overboord gooien, zoals tegen de VN-veiligheidsraad in een land binnenvallen en bezetten, hmmmmmm? alle regels overboord gooien, zoals een muur bouwen zodat boeren van hun akkers gescheiden zijn, dorpen in tweeën gesneden , hmmmmmm? alle regels overboord gooien, zoals dorpen, vrouwen en kinderen bombarderen vanuit jachtvliegtuigen, hmmmmmmmmm? alle regels overboord gooien, zoals gifgas verkopen aan een dictator, en zedig opzij kijken als die dictator dat gifgas ook effectief gebruikt? alle regels overboord gooien, zoals een verkozen president (Allende) staatsgreepgewijs opzij zetten en een massamoordenaar �* la Pinochet in de plaats zetten, hmmmmm?
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met vriendelijke groeten, Lantjes Klinisch en Pathologisch Realist VLAANDEREN !!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zou impliceren dat ik, omwille van de overduidelijke aanwezigheid in het straatbeeld, voortdurend onbewust de straat op zou moeten, of met mijn ogen dicht... het probleem stelt zich eerder dat ik er, naar mijn mening en met mij nogal wat, veel te veel zie......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lol. Zijn er nog niet genoeg ex-moslims vermoord omdat ze hun geloof verlaten hadden? Trouwens heb jij de bijbel al gelezen? Het boek waarop de koran in feite gebaseerd is? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik bedenk me dat deze vergelijking volkomen ongelijkwaardig is. Europa is een werelddeel met een heel diverse bevolking en diverse geloven en ideologieën. De islam is een godsdienst met verschillende stromingen. Of een godsdienst voort een strijd tegen een andere godsdienst of tegen heidenen, of een land c.q. samenwerkingsverband van landen voert strijd tegen een ander land. Je voorstel is alleen al om logische redenen absurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laat ik mijn visie staven met een andere vergelijking: in ons land is iedereen verplicht rechts te rijden. Stel u voor dat morgen een Schot, een Chinees en Rus beslissen links te rijden in ons land. Opeens maakt de Rus daardoor een ongeluk waarbij drie Belgen sneuvelen in het verkeer. Moeten wij daarom dan de ambassadeurs van Schotland, China en Rusland op het matje roepen? Neen toch?! De logica zegt mij dat we dan iedereen moeten vervolgen die koppig links blijft rijden en hen hun toeristenvisum afpakken. Het links rijden is bij hen immers de bindende factor. Bij de terroristen is dat hun islam-geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Terroristen zonder of met een ander geloof lopen er genoeg rond. Terroristen zonder wapens en explosieven zijn geen terroristen meer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Global warming? Invade Kyoto!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De staat zou dan nog steeds de onderhoud van de kerken op zich nemen als deel uit makend van onze cultureel erfgoed. Enkel de pastoor, de hosties, en de kaarsjes, etc... zal moeten betaald worden door de parochianen. Waar dit voorstel wel een groter impact zal hebben is bij de moslim bevolking. Deze zullen dan nog steeds het recht hebben om hun geloof uit te oefenen maar dan wel zonder enige subsidies van de staat, en zonder dat dit invloed heeft op het landschap van onze steden ( geen minaretten, gebedstorens, enorme moskees zoals in bv Duitsland )). Ook op school zullen ze geen islamitisch onderwijs meer kunnen krijgen. ( tijdens de godsdienst lessen voor de katholieken, gaan deze lessen nu reeds al voor 90% over zaken die niets, of bitter weinig, met het geloof te maken hebben, dus daar ook weinig of geen impact ) Het probleem van de hoefdoek op het werk / school of overheidsfuncties zou dan ook van de baan zijn, omdat het op deze plekken overal verboden zal zijn. ( zoals nu reeds het geval in bevoorbeeld Frankrijk ) De andere voorstellen zullen er dan weer voor zorgen dat er geen nieuwe massale immigratie mogelijk zal zijn, van ondermeer moslim landen, en dat illegalen en personen die pas de nationaliteit verworven hebben en die misdaden plegen direct hun nationalitiet / verblijfs vergunning verliezen en uitgewezen worden. Hierdoor zal men ook niet meer dwijlen met de kraan open, en kan men zich volledig focussen op de problemen met de huidige moslim gemeenschap / verloederde wijken en steden. Flame away ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
![]() Citaat:
Eerst zien dan geloven, in deze draad heb ik al gezien/vernomen hoe haatzuchtig een mens kan zijn, in dit geval een forumlid die zich liberaal noemt en tegelijk pleit voor het bombarderen van mekka, wat uitkomt tot miljoenen onschuldige slachtoffers ! Dit is wat de koran zegt, indien je zou terug krabben !; Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 december 2008 om 15:03. |
||
![]() |
![]() |