![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Europees Commissaris
|
![]() Tjah, als dat al 'Hollander-haat' moet opwekken zegt dat meer over u hoor...
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan? Jazeker. Oh, en mijn grens ligt wel wat hoger hoor. Ik kom heel goed overeen met Nederlanders, overal ter wereld. Maar ik kan begrijpen dat dit constant tegen de haren in strijken met denigrerende en schampere opmerkingen bij mensen negatieve reacties gaat teweeg brengen. Dat is vrij normaal.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 4 februari 2010 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 4 februari 2010 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 februari 2010 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, er werd geen Frans gesproken in Brabant, en in de andere Franstalige gebieden van België was het Waals de voertaal en Frans zelfs onbekend.
|
![]() |
![]() |