![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog niet gelezen, moet ik zeggen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister
|
![]() Onzin. Zeg mij eens hoeveel Franstaligen Vlaamse kranten lezen? Hoeveel geïnteresseerd zijn in het Vlaamse standpunt in communautaire zaken? Hoe vaak komt het communautaire standpunt van de Vlamingen aan bod in de Franstalige media? Wie heeft er de meest militante pers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffff. Het is een communalistische maatregel die alleen maar de symptomen van een probleem bestrijdt door tekorten in een samenleving op te "lossen" door te gaan discrimineren tussen "eigen volk" en "vreemdelingen".
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 maart 2010 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee uiteraard niet. Als ik u moet geloven begint en eindigt een VRT journaal met de Internationale maar dat heb ik ook nog nooit gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb op de VRT nog geen "Bye Bye Belgium" gezien, of geen reportage zoals die over de Vlaamse kinderbijslag. jij dan wel?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof over dit voorval in internationale media ook maar één woord gezegd wordt... per uitzondering misschien. Misschien he. Alsof heel de wereld wakker ligt van wat hier gebeurt. Komaan zeg, overdrijf nog wat harder.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Iedereen weet dat ik af en toe het Pallieterke lees. En het wordt niet altijd in dank afgenomen. En het is juist omdat ik het regelmatig inkijk, dat ik vaststel hoe de kwaliteit erop achteruit is gegaan. En daarom koop ik het nog alleen maar wanneer er verkiezingen zijn en dan nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en heb jij dat dan al in de grote Vlaamse kranten gelezen? of lees jij enkel maar de propaganda van het VB?
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 maart 2010 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor de zoveelste maal: post hier dan eens wat voorbeelden. Vergeet niet dat we het hier hebben over Vlaamse kranten, en niet over propagandablaadjes van het VB hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Op de VB-site doel ik niet, op LVB.net ook niet, op de site brusselsjournal ook niet, daar is dat "normaal", in Vlaamse kranten kom ik die tegen: Opiniestukken, gastrubrieken, soms eens een editoriaal, en dan de door de redactie gekozen lezersbrieven. Lezersbrieven uitkiezen is ook een manier om een opinie via een krant te verspreiden.
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 maart 2010 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben namelijk af en toe wel eens heel lui, een beetje arrogant, licht onverantwoordelijk en soms zelfs - helaas - ook wat kortzichtig. Ik heb ook al eens gestaakt. Maar ik val nog liever dood dan een massa-graf te helpen vullen, zelfs al zou het met Nigeriaanse christenen of Amerikaanse super-kapitalisten zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Op dezelfde manier kun je oordelen dat belastingsschijven discriminerend zijn, maar ik neem aan dat je geen voorstander bent van een vlaktaks. Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 25 maart 2010 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naah, dat zeiden veel brave Duitsers ook in 1933. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er dan ook een heleboel weggelopen, terwijl anderen gebleven zijn en geprobeerd hebben de nazi-rotzooi te saboteren (al was het maar door zelfmoord te plegen).
Ik zou geen seconde aarzelen om zo nodig één van deze voorbeelden te volgen, wees maar gerust. Zelfs ik heb m'n grenzen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 maart 2010 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we nu weer verder?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |