![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....97#post5065097 Indien circe niet zou knippen in mijn post en de link niet wegdoen http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=162 Dan zou je weten dat ik schreef; Ik vind het belangrijker dat ze samen spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gastvrijheid is ver te zoeken tegenwoordig, tenzij ge bij de moslims gaat kijken.
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is geen antwoord op : De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten. Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden. Dus circe; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek? Laatst gewijzigd door artisjok : 1 november 2010 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, Chiro bepaalt wat het uniform is. en tot hiertoe is dat nog steeds geen hijaab, maar het kan keren.
Citaat:
Mijn kinderen dragen geen hoofddoek. bij mij stelt zich die vraag dus niet. Mijn kinderen wilden wèl punkkleding dragen tijdens hun pubertijd. Ze hadden de keuze: ofwel alleen in punkkledij lopen (buiten de schooluren), ofwel zich normaal kleden en normaal met de rest meedoen; Moeilijk hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnt te moeilijk te zijn hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom hebben het sommigen zo moeilijk om zich aan de huisregeltjes aan te passen als ze willen binnenvallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor iemand die overduidelijk nooit katholiek is opgevoed blijk ik te moeilijke dingen te schrijven; Ik gaf de link mee in de quote van Alboreto ik verwees naar de link ik verwees naar het feit dat er niet meer over "christelijk" werd geschreven op die link ik verwees naar de topic "christus koning " (christus = Jezus voor de onwetende ongelovigen), waar naar Jezus werd verwezen als naar profeet (zoals de moslims doen) blijkbaar heb je het niet begrepen. Live with it!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Omdat ik niet wil geïslamiseerd worden. Gij wel. Waarom hebben ze de dhimmies het moeilijk om mijn overtuiging te respecteren? Toch wel raar hé : ze gaan als knipmessen door de knieën voor elke religieuse eis van moslims, maar enig respect voor anderen : noppes.
Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik quote gewoonlijk enkel datgene waarop ik wil antwoorden, dat is niet hetzelfde als "knippen in mijn post".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik gaf je toch de link over het uniform, en je moet er weer vanalles bij uitvinden. Citaat:
'derde keer goede keer?) De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten. Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden. Dus circe; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet dat het héél moeilijk is, maar probeer het toch maar te begrijpen; Misschien een beetje verduidelijking: als ik emigreer naar Iran, waar de hoofddoek verplicht is voor vrome moslima's en waar niet moslima's ook een hoofddoek moeten dragen, zullen mijn kinderen de keuze hebben: Wat primeert: samenspelen én zo'n lap op je hoofd zetten of binnenblijven zonder hoofdlap. Ze mogen dan zelf kiezen wat ze willen. Als ik het goed begrijp ga jij je dochter in dat geval verplicht zonder hoofddoek naar buiten laten gaan omdat je "samenspelen" belangrijker vindt dan die "hoofddoek", toch? Dan moeten de iranierkes zich maar aanpassen hé sjokske?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 12:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En waarom laat je de link weg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Het spreekt vanzelf dat moslimkinderen die een hoofddoek dragen daartoe verplicht zijn door hun ouders. Kinderen kiezen niet voor zo'n lap op hun hoofd. Het gaat om pure dwang. Het is veel humaner om dat soort kindermisbruik aan kaak te stellen, dan om zoals Artisjok doet, met excuustruzen en gezever af tekomen omdat ze eigenlijk de dwang door die ouders voor de volle 100% steunt.
Ik zie Artisjok nog niet dezelfde uitsloverij aan de dag leggen indien katholieke ouders hun kinderen zouden dwingen om met een kruis van een meter lang rond hun nek naar de scouts te gaan. Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 12:53. |
![]() |
![]() |