![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Banneling
|
in bepaalde gevallen is dat zelfbepalend ja , er zijn ook meekes die hun kinderen domineren en dominante vaders zijn er oook
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wat ik bedoelde was eigenlijk dat het geheim in se niet gekend is. Ergo iedereen maakt ervan wat hij kan. Voor sommigen is dat zich neerleggen bij, of zich uitwerken uit, een uitzichtloze situatie. Voor anderen is het iets anders. En zo is het voor iedereen.
|
|
|
#183 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En.. maak je er ook een geheim van? Laatst gewijzigd door eno2 : 13 augustus 2011 om 19:43. |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Geheimen worden zelden gemaakt, meestal gehouden.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 13 augustus 2011 om 19:52. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wees voorzichtig met creaties, ze kunnen zich tegen u keren.
Ik ben slechts de leegte aan het opvullen hoor.
|
|
|
#187 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
denk ik Citaat:
De mijne? Beide? Het kan, dat mijn zin van het leven een opvulling van een leegte is. |
||
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
[quote=eno2;5626299]
Citaat:
Hear the echoes calling: "Don't eat the fruits of the tree of knowledge!" A strange song sung by the envious blind, Scared of the unknown, Yet so familiar with the dark, The light might sting their eyes, Eyes wide shut, locked and forgotten, It is true, they are still around, Thus they call themselves - the wise.
|
|
|
|
#189 | |
|
Banneling
|
[quote=ahuramazda;5626319]
Citaat:
Dicht in de buurt van mijn geheim de strekking bevalt me niet maar ik ben onzeker over de precieze bedoeling - niet ongewoon trouwens bij "poëtische" teksten Ik denk dat ik weet van waar dat komt. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 augustus 2011 om 21:21. |
|
|
|
|
|
|
#190 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#191 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 augustus 2011 om 12:17. |
|||
|
|
|
|
|
#192 |
|
Banneling
|
eno2
Los op in de oceaan, dan voel je dat niet meer piero Dit doe ik tijdens mijn nachtrust, dan voel ik inderdaad niets meer. eno2: Bedplassers voelen nog steeds nattigheid jij niet ok 's nachts ben je willoos overgeleverd aan je dromen dus beter de werkelijkheid en jezelf overdag al bemeesteren, de dromen volgen dan. |
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb hier iets tegen N. voor jou: Tegen N. N. was echt tegen alle soorten verlichting (die van de rede en die van de spiritualiteit) en tegen alle ascetisme. Het enige dat telde voor hem was de uitleving van de spontane impulsen en van de wil, en dat liefst ongeremd. Alles wat dat belette was volgens hem ziekelijk. N. was dan ook een verduisteraar van alle hogere culturele dwz verfijnde levenswaarden. Een geestelijk Untermensch die zijn persoonlijke ziekelijke zwakheid overcompenseerde met zogenaamd super-levenskrachtige maar in werkelijkheid holocaust-achtige filosofie. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 augustus 2011 om 13:31. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Het was geen citaat van N., doe mij die eer niet aan, hoogstens is het geinspireerd door N. Het is helaas slechts mijn zelfgebaard blind geboren kind.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 14 augustus 2011 om 16:02. |
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Niet tegen jouw tekst (raakte er ook niet goed aan uit) Laatst gewijzigd door eno2 : 14 augustus 2011 om 16:05. |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
[quote=eno2;5627725]
Citaat:
A propos, mijn kleinoodje was niets meer dan mijn beklag tegenover gelovigen.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 14 augustus 2011 om 16:15. |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Banneling
|
[quote=ahuramazda;5627727]
Citaat:
maar meer dan dat Ik zag er reclame in voor voorbij goed en kwaad �* la N. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 augustus 2011 om 18:20. |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
[quote=eno2;5627927]
Citaat:
Bewust zou ik propageren voor de vrolijke wetenschap, maar ja, zoals hij zou zeggen, je kinderen leven uiteindelijk hun eigen leven.
|
|
|
|
#199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een terugkeer naar de Griekse Oudheid waarbij het sublieme en uitmuntendheid wel werden geapprecieerd. Uw holocaust-achtige verdachtmaking is een cliché, niet origineel en al dikwijls weerlegd in filosofische kringen. Zijn zwakke gezondheid is trouwens totaal niet relevant. |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|