![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Onderzoeken over ontstaan van seksuele voorkeuren zijn zeer interessant voor wetenschappelijke discussies - maar wat doen zij in een discussie als deze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.kennislink.nl/publicaties...wel-aangeboren http://meisjemeteierstokjes.wordpres...-is-een-recht/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus maak een ander topic aan en ik zal je eens leren hoe het allemaal in elkaar steekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb ik daar ooit voor gekozen? Laatst gewijzigd door Havanna : 14 december 2013 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Louter mathematisch bestaat er ergens een nieuwe messias, die we opnieuw gaan kruisigen - heeft die daar voor gekozen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad heel duidelijk wat Poetin ermee bedoelt: We willen jullie niet hier. Als iemand er durft over te praten op school komt er vervolging. De psychosociale schade die ik duizenden Russische tieners aanbreng kan me niet schelen, want dan is het plebs tenminste afgeleid van de echte problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Mensen kiezen ervoor, onder invloed van het Westers decadent liberalisme.
Zo van "ik ga nooit openlijk erover kunnen praten of met iemand die ik zie hand in hand lopen zonder gekleineerd of aangevallen te worden, maar ik ga het toch doen, want fuck yeah perversie!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor een paleo, of zeg maar traditionalist, behoort (homo-)sexualiteit heel gewoon tot de privé sfeer, zoals ik hoger al genoeg herhaald heb. Maw, (aangeboren) homosexualiteit wordt zeer zeker getolereerd door ons (en mezelf, zoals ook al hoger aangegeven), zolang het de beleving ervan op een gezonde, verantwoordelijke manier gebeurt, zonder de constant opdringeringe publieke heisa errond. Wanneer het gaat om niet-aangeboren homosexualiteit (m.a.w. zij die wel degelijk een KEUZE hebben), dan is eventuele ''goedkeuring''/tolerantie door paleos gewoon een kwestie van moraliteit. . Laatst gewijzigd door straddle : 15 december 2013 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Je bent echt wel gedwongen mij in het liberaal-egalitair keurslijfje steken om argumenten te kunnen aanhalen he? Je hebt eenmaal een beeld van de vijand, en zo reduceer je iedereen die niet in je kader past tot dat beeld.
Laten wij eerlijk zijn: rechts is enkel goed voor slechte tijden en arme landen zoals Griekenland. Welvarende landen kampen met heel andere problemen, en zo zien wij: rechts is daar gemarginaliseerd tot een klein groepje bedreven autisten. Dat komt omdat de oplossingen van rechts irrelevant zijn. Wanneer men echter zoals in Griekenland weer in armoede terechtkomt, dan staan zij klaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Ik ben wat kaalkoppies "ethisch progressief" noemen, ja. En daar valt nu eenmaal niets aan te doen. Als ik de autisten zie die hier rechts zijn, dan denk ik niet dat er veel voor te zeggen valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je lacht ermee, dus je begrijpt het niet (wilt het niet begrijpen, want paleo's zijn kaalkoppen... ![]() Citaat:
Ik hoop dat ik voor u niet moet vertalen. Maar voor de andere lezers: ''molestation'' betekent hier het constant lastig gevallen worden met homosexuele propaganda via media edm. En de studie bewijst overduidelijk dat molestatie een invloed heeft op (homosexuele) sexuele geaardheid. . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Molestatie = propaganda op tv.
Ik geef het op. Jij bent toch al op leeftijd, dus veel relevants ga je niet bereiken, en alle 10 leden van N-SA in Vlaanderen vormen (behalve voor hun eigen kinderen) niet echt een groot gevaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door straddle : 15 december 2013 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Het recupereren van seksueel misbruik voor het maken van oerconservatieve punten is overigens laag. Mensen walgen van zoeits: seksueel misbruik vergelijken met het bespreken van homoseksualiteit in onder andere de media.
Naast de vraag hoe de eforen der conservatisme gaan controleren wie homoseksueel is aangeboren en wie niet (wellicht op uiterlijke kenmerken, of gewoon onder marteldwang), stelt het volgende zich: niemand is geinteresseerd in een verpreutsing van de maatschappij. Ook niet in eender wat van jullie andere punten, trouwens. Laatst gewijzigd door six : 15 december 2013 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij daarentegen, bent wel degelijk oud, en ook aan je moraliteit valt te betwijfelen, gezien je toch wel een redelijk deel van je leven in beursmiddens hebt gespendeerd. Normale mensen blijven daar gewoon weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben ''geboren'' (toevallig beland onder de liberale doctrine toen ik nog jong was) in de financiele wereld (het was geen keuze). Ik heb daar openlijk en veelvuldig afstand van genomen, en ben ermee perfect in het reine. Jij kiest voor je speculatie in bitcoins. En voor je intellectuele oneerlijkheid. Spijitig dat het zo persoonlijk moet worden. Liberalen worden idd erg boos wanneer ze met realiteit geconfronteerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Welke intellectuele eerlijkheid kan men hanteren met iemand die seksueel misbruik recupereert om eigen bekrompenheid goed te praten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Molestatie in brede zin betekent lastig vallen, tussenkomen, ambeteren. mo·lest (m-lst) tr.v. mo·lest·ed, mo·lest·ing, mo·lests 1. To disturb, interfere with, or annoy. 2. To subject to unwanted or improper sexual activity. http://www.thefreedictionary.com/molest Citaat:
. Laatst gewijzigd door straddle : 15 december 2013 om 19:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Seksualiteit bespreken is niet molestatie. Wat molestatie is, is wat de rechtse geleerde dr. Oskar Dirlewanger met jonge meisjes deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Seksualiteit moet wel degelijk uit de persoonlijke levenssfeer (de taboesfeer) gehaald worden. Nee, daar bedoel ik niet mee dat Jan met alleman moet gaan copuleren voor het raam van de plaatselijke kinderopvang. Wat ik daar wel mee bedoel is dat er een zekere attitude moet aangeleerd worden waardoor mensen complexloos over seksualiteit kunnen praten en er dus geen remmingen meer zijn voor allerlei voorlichting over seksueel overdraagbare aandoeningen, misbruik en verkrachting of gewoonweg welke vormen van seksualiteit zich zoal manifesteren bij mensen. Minderheden zoals homoseksuelen en transgenders lopen doorheen hun ontwikkeling behoorlijk wat risico op psychosociale schade, die voortkomt uit het stigma van abnormaliteit dat op hun gedragingen en/of gevoelens plakt. De zelfmoordcijfers spreken voor zich.
|
![]() |
![]() |