![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, we kennen hier geen pepernoten. Zulke woorden gebruiken we hier niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=20
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou in de verste verte niet weten wat een pepernoot is. En na het nodige zoeken op internet zie ik dat ik dat nog nooit van mijn leven heb gezien, laat staan gegeten....
Laat eens weten in welke streek in den Belziek dat wordt gegeten/verkocht ?
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoppen met zeveren nu, ik weet niet wat een pepernoot is.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd moet de blanke man voorzichtig zijn om de zwartjes niet op hun gevoelige tenen te trappen.
Altijd moet de blanke man rekening houden met de tedere gevoelens van godsdienstige en andere bruintjes. We moesten eens een woord verkeerd zeggen! Dan zouden we toch zeker racisten zijn! En wat is het gevolg van die laffe houding? Ongestraft worden decennia lang kinderen verkracht en op andere manieren misbruikt in Engeland want niemand dierf de klachten serieus te nemen omdat de verdachten een bruine huidskleur hebben. En een beledigde Pakistaan is toch zeker veel erger dan een verkracht kind! Zaniken tot bij de VN toe over Zwarte Piet maar over de echte problemen durven ze zelfs niet spreken. Ik walg van deze mentaliteit! ![]()
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem mij dan maar van slechte wil! Ik durf een beetje gevoel voor humor opbrengen en een oud kinderfeest zonder bijbedoelingen vieren. U hangt de verzuurde knar uit en zaagt over pietluttigheden en hebt over alles onfrisse bijgedachten ... ![]()
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 augustus 2014 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, de zwarte medemens werd veel leed aangedaan. En de zwarte medemens blijft ons dat waarschijnlijk nog een paar eeuwen onder onze neus wrijven. Intussen veroorzaakt de éne zwarte medemens heel veel leed aan de andere, of weet u niet wat er de laatste decennia in Afrika - toevallig zo ongeveer in de periode sinds het einde van de koloniale tijd - allemaal aan het gebeuren is? Ook om die reden moet de blanke man natuurlijk veel kompassie hebben met de zwarte medemens want alles is de schuld van de blanke man, letterlijk alles ... Ook de bendeoorlogen in alle grote steden o.a. tussen zwarten onderling, ook het grote onrecht Zwarte Piet aangedaan, ook de verkrachte kinderen in Engeland ... Nooit zal één van die "andersgekleurden" opstaan en durven zeggen : ja, wij hebben ook fouten begaan. Ja, wij hebben ook schuld. Nee, jongens, laat ons het gemakkelijk houden en alles op de blanke man schuiven, die voelt zich dan zo beschaamd dat hij miljarden pompt in de andersgekleurden hier en in hun thuislanden. En waag het niet iets te zeggen, blanke man, want u bent een racist. Kent u die mop "het reglement van de chef" die vroeger op bureaus circuleerde? "De chef heeft gelijk, de chef heeft altijd gelijk, zelfs als een bediende gelijk heeft, heeft de chef gelijk". Vervang nu maar het woord "chef" door ik zeg maar wat "moslim", "zwarte" ... en het woord "bediende" door "blanke". En dan hebt u de mentaliteit zoals die tegenwoordig is. Ja knikken, altijd maar ja knikken en alle beschuldigingen deemoedig aanvaarden, dat wordt van ons verlangt!
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 augustus 2014 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele feiten. De oudheid : waren de farao’s zo’n schatten? Het is trouwens zeker dat bepaalde farao’s zwarten waren (Nubiërs). Nooit iets gelezen over de wreedaardigheden tijdens verschillende stammenoorlogen in Afrika? Zijn het niet vooral de Afrikaanse milities die momenteel overal opduiken die zo graag kinderen ontvoeren om hen als slaaf te gebruiken of op te voeden tot kindsoldaten?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 28 augustus 2014 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN