![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen uitleg gegeven wijsneus, enkel de feiten voor zich laten spreken, die jij dan nog ongewild bevestigt.
Indonesië is 'n islamitsche dictatuur. Elk land waar islam in de meerderheid is. Dat was nu juist mijn punt. Die "ja" was immers ironisch bedoeld. Volg de pijltjes terug, kan je beter volgen & weet je waar Vanderzapig om vroeg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook simpele geloofwaardige doodsbedreigingen doen wonderen. Je kan in de Vlaamse kranten karikaturen over van alles en nog wat vinden maar al decennialang geen Mohammed cartoon. Citaat:
Dat is het verschil tussen goeie brave mensen en een kwaadaardige ideologie. Het is niet omdat je voorbeelden vindt van goeie mensen dat je hun ideologie niet moet aanpakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 18 augustus 2016 om 12:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 🐐👻🐐
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 augustus 2016 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Reportage over beschuldigingen Blokkendoos: propaganda? ![]() Is "propaganda" alle feiten die niet in jouw ideologisch kraam passen? Klopt. Dus: moskeeën moeten dicht. Daar zijn we het dan over eens, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij volgt dezelfde ideologie uit dezeifde koran waar terroristen hun inspiratie uit halen, letterlijk voorgeschreven.
Heeft hij zich van die letterlijk voorgeschreven geboden gedistantieerd?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() dus we zijn het er al over eens dat een boerkini verbod niets uitmaakt, enkel maar goeie brave mensen pesten. goed zo.
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien, in afwachting van een dergelijke maatregel, hier en daar een pro-islam statement (zoals de burkini) de kop wordt ingedrukt ga ik daar niet van wakker liggen. Ik hoor jou trouwens ook nooit miepen omdat de vrijheid om het nazisme te verspreiden bij ons zwaar aan banden is gelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() de KKK haalt hun ideologie uit de bijbel, andere christenen halen dat uit hetzelfde boekje. hebben ALLE christenen zich al gedistantieerd van die geboden?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 18 augustus 2016 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede gelovigen, maar geen burgers met respect voor de cultuur van dit land, hier beschermt de wet alle vrouwen en niet Allah. Punt uit dus hoeft die bourkini niet, dat statement waarbij islamitischerwaarden boven de onze worden gezet, moeten we niet toelaten. We mogen het verbieden. Laatst gewijzigd door alice : 18 augustus 2016 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() als je enige moeite deed om wat samenhangend te reageren, zou ik misschien kunnen antwoorden. nu zie ik enkel wat wartaal.
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel puntmutsen ziet u zo dagelijks rondlopen? En hoeveel hoofddoeken? Das anders ook een ideologische puntmuts. Horen we u niet over, welnee, das een sjalleke toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 18 augustus 2016 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen die je straft" slaat nergens op. U bent doodgemept, kan even duren voor u dat beseft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp wil jij wel dat we de ideologie aanpakken. Hoe zie je dat concreet in zijn werk gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik niks met christenen, ik distantieer me van èlk sprookje, vooral van 't meest bloeddorstige & kwaadaardige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Dus boerkinidraagsters zijn expliciet niet-extremistische moslims ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
typisch.
![]() |