![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Puberpraat kan nogal rap evolueren tot te zware taal.
Okee, tot daar voor pubers. Het is aan hun ouders en onderwijzenden om de vinger aan de pols te houden, zoniet komt hun verantwoordelijkheid mee in het gedrang. Maar volwassenen zijn zelf en direct verantwoordelijk. Het meest preventieve zou zijn dat elk individu, maar vooral BV uit politiek en media-wereld, systematisch klacht neerleggen, voor elke zware bedreiging. Dat moet niet leiden tot een veroordeling voor elke bedreiging, maar minstens toch tot een verhoor door de flikken met de melding 'dat het feit toch wel genoteerd werd, om in geval van herhaling, mee in rekening gehouden te kunnen worden". Evengoed echter omgekeerd: als je als lid van een politiek geïnspireerde partij gewaar wordt dat je gescreend wordt, dan moet je ook maar klacht neerleggen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou jij islamterreur aanpakken ?? Zout op hunne staart strooien, zeker
![]()
![]() |
#185 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat er bepaalde grenzen aan gesteld zijn. Je kan daar voor of tegen zijn maar ik heb een donkerbruin vermoeden als gij slachtoffer wordt van een doodsbedreiging, laster, oplichting etc ge ook de nodige stappen zou nemen Citaat:
Citaat:
Gij beziet het leven als één grote strijd uw baserende op de uiteindelijke uitslag : A verdwijnt van het toneel en B neemt het over Afhankelijk van het tijdstip dat ge een foto neemt kunt ge ook spreken over samenwerking voor de tijd dat ze duurt waar zowel A en B een win-win situtie hebben. Allez ik wil maar zeggen : Uiteraard komt aan alles een einde Ge kunt na 5,4 miljard ook eens komen kijken of we het onderspit hebben moeten delven |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie betaalt de beveiliging van de koning die bij mijn weten geen doodsbedreigingen kreeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) vinden dat het beter zou zijn anders en 2) maximaal gebruik maken van de bestaande situatie om uw eigen voordeel te doen he. 2) is universeel, en hangt niet af van uw wensen tot een eventueel andere maatschappij. Men dient niet te leven volgens de principes van de maatschappij die men zou willen, maar volgens het voordeel van de mogelijkheden van de bestaande maatschappij. Maw, ik zou kunnen vinden dat diefstal niet mag, maar als ik kan stelen zonder problemen, toch stelen. Dat is geen tegenspraak of hypocrisie. In een maatschappij waar stelen niet mag, zou er dus een systeem moeten zijn dat stelen onmogelijk of totaal ongunstig maakt. Daar zou ik uiteraard niet stelen. Ik kan intellectueel vinden dat dat beter is, zo een maatschappij. Maar als in de huidige maatschappij stelen met winst een mogelijkheid is, dan is er geen enkele reden om van die mogelijkheid geen gebruik te maken. Men dient niet te leven volgens de principes van een gewenste maatschappij die niet aanwezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke belangrijke politici vragen die beveiliging zelf niet aan hoor, zoiets wordt beslist door de staatsveiligheid. Even nadenken alvorens u hier onzin komt deponeren. Citaat:
Er staat hier reeds een link met de inhoud van dat afgesloten Twitter account. Het gaat om kinderachtig uitdagen, jennen, onzin en leugens verkopen en meer van dat. Moet zo iemand dan verwonderd zijn dat hij bedreigingen nadat hij door zijn eigen domheid en onachtzaamheid ontmaskerd wordt? Ik dacht het niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Immers, die strijd is grotendeels ingegeven door het Malthusiaanse principe: dat elke soort die succesvol uitbreidt, uiteindelijk tegen resource limieten botst: wij noemen dat "ecologische problemen". Het is interessant te weten dat Darwin zijn eerste inspiratie uit de werken van Malthus haalde tussen haakjes: het idee dat er in de natuur veel meer leven geboren wordt dan het ecosysteem mogelijk kan dragen, is wat inspireert om een "struggle for life" te voeren. Zelfs als mens zijn wij geconfineerd tot de aarde. Het is onmogelijk om grote delen van de bevolking naar andere planeten te brengen (dat is iets anders dan ginder een nieuwe bevolking te beginnen, he). Maar voor machines is dat het geval niet noodzakelijk meer. Dan valt die barrière van eindige resources weg. Maw, binnenkort zwermt het leven dat op aarde begon, uit. Maar onder de vorm van machines, niet van biologische wezens. Wij zijn de overgangssoort. Zo een uitgezwermd machinaal leven kan tegen heel veel, he. Zelfs tegen supernova's. Gewoon omdat ze overal zitten. Hoe die machines het overnemen, weet ik niet. Dat kan collectivistisch zijn, waarbij staten machines worden (ze zijn dat al half) en op den duur beseffen dat ze hun bevolking nergens meer voor nodig hebben. De Chinese staat zou wel zo een machine kunnen worden. Of het kan via het individualistische pad gaan, waarbij gestructureerde maatschappijen ineenstorten, en een "Mad Max" stijl machine bende de wereld verovert. Of nog andere manieren. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De aanpak van FDW en andere racisten daarentegen helpt geen sikkepit, integendeel het kan net Terreur veroorzaken. Daar helpt geen zout tegen. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juni 2019 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet u dat? "De aanpak van FdW" is tot op heden slechts een denkoefening. Geen praktijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben het gezien deze week toen een aantal klasgenoten van mijn vrouw (Die een opleiding volgt) plots racistische berichten kregen per brief of via Instagram waarbij expliciet verwezen werd naar de verkiezingen van 26 mei en de overwinning van het VB. Zo begint het. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juni 2019 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk wordt u concreet. Laten we dat ook even doen voor die "aanpak van FdW". U blijft daar nu ook heel vaag over, maar wat houdt die "aanpak" dan concreet in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() Links... rechts....het kan mij geen moer meer schelen.
Onze democratie is een lachertje geworden en blijkbaar heeft iedere Belg of Vlaming andere prioriteiten om zich daar zorgen over te maken. Ook dit forum is verworden tot een scheldtirade fabriek. In Nederland maken ze zich nog enige zorg over democratische beginselen. In België is politiek het werk van een bende hooligans die ondanks frappant verlies bij de verkiezingen blijven beweren dat ze de winnaars zijn. Zelfs al verliest hun voetbalclubje met forfaitcijfers dan zijn ze nog de beste. Het enige resultaat is dat het overal een tumultueuze bedoening geworden is tussen betweters waarbij de overwinningskreten lego zijn en de paniek van vertwijfeling toeslaat bij de anderen. Best geen tijd vrijmaken voor Marollen-overleg denk ik dan. |
![]() |
![]() |