![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die tweets beginnen al met een verkeerde premisse dat mail in ballots gelijkmatig over heel de staat ingezameld en verwerkt worden. Dit alleen al maakt de rest overbodig te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb al genoeg van MacEnany gezien om te weten dat ze haar woorden keurig uitkiest. Iets vermoeden is niet hetzelfde als iets als een feit neerzetten. Maar dat maken de media er wel van om vooral niet inhoudelijk te moeten ingaan op de woorden van MacEnany. Je wordt al op voorhand weggezet als een leugenaar. Het is geen eerlijk debat zo
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat ten minste de ander een punt maken, en ontkracht dat punt dan.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 november 2020 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij verkopen vermoedens alsof het feiten zijn zonder ook maar iets te kunnen staven. Eigenlijk valt dit onder pure laster en eerroof. Idem als je Trump bezig hoort. Ongehoort en naar mijn weten nog nooit meegemaakt.
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
“She is charging that the other side is welcoming fraud and welcoming illegal voting. Unless she has more details to back that up, I can’t in good countenance continuing showing you this,” Fox News host Neil Cavuto said on air as the network cut away from the press conference in Washington, D.C. “Maybe they do have something to back that up, but that’s an explosive charge to make that the other side is effectively rigging and cheating,” Cavuto continued Ze kaartte niet louter mogelijk misbruik aan, ze ging een stap verder en beschuldigde de democraten van fraude ien illegaal stemmen te supporteren. Tot op heden werd elke fraude weerlegd. Laat staan dat de democraten er achter zitten. Wachtend op de court cases. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men zoiets daadwerkelijk kan bewijzen, dan pas kunnen ze verdere stappen ondernemen. Niet andersom hé.
![]() |
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het resultaat zou dan ook per postzak de voorkeuren van de kiezers van de betroffen counties dienen te weerspiegelen. En in die voorkeuren komen alle kleuren en geuren voor. Die kunnen uiteraard voor één bepaalde partij de meerderheid opleveren maar niet alle andere nagenoeg uitsluiten.
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is Trump nog altijd president hé. Van Biden kan het niet komen en van de democraten nog minder.
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ferre : 10 november 2020 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er valt niets meer te bewijzen, de teerlingen zijn geworpen. Eerlijk of niet heeft geen zin meer. Het zijn geen gewelddadige opstanden van BLM groepen of meelopers waard. Soms moet ge uw bakkes houden en hopen dat ge uw eigen castagnes uit het vuur haalt. Dat zal nu wel het geval zijn bij de economische en financiële groepen in Amerika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De joden van de US en van Israel zijn nu al aan het speculeren welke strategie ze moeten aannemen om nog meer te bekomen van Biden dan van Trump. Idem wat Iran of SA betreft. China zal ook al speculeren dat Biden een zwakker figuur is. Iedereen is nu een nieuw scenario voor eigen profijt aan het opstellen.
Ik krijg het schijt van sommige onnozelaars die in Biden de Heilige geest zien die nu de wereld op touw gaat nemen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 10 november 2020 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard moet dit volledig uitgespit worden, anders leven ze daar volledig in een maffiastaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herlees die eens als je wil ?
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is niet hetzelfde als fraude plegen, en iemand daarvan beschuldigen. Maar dat maakt men er wel van, om haar de mond te snoeren. Voting ballots moeten geteld worden, laten een marge voor het maken van fouten, en dat kun je net om wille van die foutmarge (moedwillig of niet) plaatsen onder "welcoming fraud" tegenover een elektronisch systeem waarbij telfouten niet mogelijk zijn. Welcoming fraud is dus niet beschuldigen van fraude plegen, maar wel het faciliteren ervan. Dit is weer het professioneel verdraaien van iemands woorden, zoals toen Trump zogezegd alle Mexicanen verkrachters en moordenaars noemde terwijl het over sommige illegale migranten ging. Ik vind het zo erg dat veel mensen vallen voor dit soort fake news. De media steunen 1 kandidaat en organiseren een karaktermoord op de tegenstander, rekenend op de domheid van de sheeple die naar het nieuws kijken.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 november 2020 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |