![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Reuters:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 23 november 2021 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits zelfverdediging mag gaan de US betogingen er in het vervolg zo uitzien.
Twee AR-15 tegen één. Eat that K. Rittenhouse. Lol @USA. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kindsoldaten zoals Afrika blijkbaar ook al
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 november 2021 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() titel: Rittenhouse in eerste interview na vrijspraak: “Ik ben geen racist, ik steun de Black Lives Matter-beweging”
https://www.hln.be/buitenland/ritten...ging~ad919538/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een paar maand is dat een probleem opgeruimd.
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, en nu terug naar school, Kyle.
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij CNN en co dagvaardt: dan moet hij van zijn leven niet meer werken
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besef je wel hoe cringe dat zinnetje overkomt?
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat pure haatgevoelens de bovenhand halen op proletarische soviet wijze.
Spijtig, maar zelfde evolutie leidde tot muurimplosie in 1989. In feite deed ie een Trumpie maar besefte het niet, net als Trump-itself. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 november 2021 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verwarde man. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
![]() |
#197 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat er een stuk af is ben ik mij van bewust, maar dat wil niet zeggen dat er een bepaalde motivatie achter zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of dat anderen met minder frisse motieven van iemands "verwarring" misbruik maken. In dit geval lijkt het mij echter duidelijk dat de aanslag niets met BLM of Rittenhouse te maken had.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 november 2021 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achter de poorten van het genot zijn die ook roze.
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij dat dat anders wordt met het verouderen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |