![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Beetje orde en tucht in de grootsteden van België kan nooit geen kwaad. Mja als de belgische staat niet in STAAT is het te doen dan zal z'n bevolking het allicht zelf moeten doen he. ps : Ben iemand die graag reist, andere culturen allemaal goed en wel, dus heb daar geen problemen mee. Zolang ze mijn manier van leven hier in mijn land niet beginnen te beïnvloeden. Een mens zoals Anwar Saddat die het goed meende en voor de vrede was maken die zieke moslimfundametalisten ook zomaar kappot. K'zeg dit omdat dit dus geen Ned Pim Fortuin was maar een goede mens (president v Egypte was) die enkel op vrede uit was. Maar twas weer niet naar de zin van die zieke fanatieke Muslis. Zo zie je maar als je hun wet niet volgt ben je eraan, speelt geen enkele rol of je Italiaan,Vlaming,Braziliaan, Links, Rechts,blank,zwart bent. [size=4]The war has started..........[/size] [size=4]Are you ready for it?![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voor 9/11 mocht iedereen vrij rondlopen met een hoofddoek. Was men moslim, dan was hij moslim en respecteerden we elkaar. Na 9/11 wordt elke moslimterrorist direct bekeken als een fundamentalist, als een terrorist. Precies of elke moslim ineens na 9/11 terrorist is geworden, laat staan dat hij het ervoor al was. Maar toch moslim=terrorist. Zeg mij nu eens welke mentaliteit de verkeerde is? En dat ze de Allah eren, is toch hun goed recht. Allah zegt nergens, maar dan ook nergens :" Ga en maak elke europeaan kapot". Verre van, islam betekent vrede. En als men dan toch begint over het feit dat de moslim de wetten niet respecteert, zeg dan eens wat die dame verkeerd doet in dat bedrijf? Dat ze met de dood bedreigd wordt? En nogmaals ik zeg niet dat elke allochtoon of moslim goed is. Verre van, ik weet evengoed dat er allochtonen zijn die criminele daden verrichten. Maar om te zeggen dat elke moslim een crimineel en terrorist is.... beetje overdreven. Of gaan we de toer op van Hitler en zeggen dat er maar 1 ras het beste is, namelijk het blanke ras? Ik dacht dat we dan toch 1 ding hadden geleerd uit de geschiedenis he.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Weet gij hoeveel mensen afzien(lees afgeslacht) in landen
waar het Moslim regime heerst. idd tis nie omdat ge een hoofd doek draagt dat ge een terrorist zijt, was het maar zo gemakkelijk herkenbaar. Maar een Moslim is een Moslim en als gij er gene bent dan zit ge in een ander kamp als je begrijpt wat ik bedoel. En als er morgend een serieuze opstand is, dat zijn al die brave foularkes van vandaag allemaal fundamentalistjes morgen. De stap is gauw gezet, als ze moeten voor hun geloof kiezen en gij dwarsboomd hun regeltje ist bingo. Ik snap dat het moeilijk te begrijpen is voor een westerse persoon maar het is zo. Ik heb hylarische, maar eigenlijk triestige dingen gezien. Vroeger heb ik meerdere malen Egypte bezocht ivm werk, en zo was er op een dag in alexandrië een kerel die met z'n auto gewoon op een gebouw inreed om te zien wat allah met hem ging doen!! Allez gelukkig zeiden de mensen daar toch ook dat hij ze niet al op een rijtje had . Let op ik sta voor veel open, en ik smijt mezelf veel in het avontuur over heel de wereldbol. Want ik wil toch een groot deel v/d wereld zien voor ik in m'n kist ga liggen. Maar een iets kan ik je vertellen, waar de moslims het voor het zeggen hebben is het triestig leven voor de mensen. Gelukkig weten die arme zieltjes van nie beter. Tegenwoordig is er al jaren een visquota waarom geen vreemdeling quota ![]() Ik wil gewoon een proper, veilig & vrij europa, maar ja dan zijt ge een nazi he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en als hij werkloos blijft, wat zullen jullie over hem zeggen? "profiteur", "marginaal", "crimineel"... zijn maar enkele "mooie namen" voor hem,niet waar? tja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcival : 30 december 2004 om 16:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ISLAM betekend oorlog.Er gaat geen dag voorbij of de islam is er bij betrokken.Moord en doodslag is het eenige wat hun drijft.Indien islam vrede zou betekenen WAAROM IS ER DIE NOG NIET
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2. Ik denk dat u dringend een geschiedenisles dient te krijgen. Of was het niet zo dat het onder invloed van het barbaarse gedrag van de christelijke kruistochten de Islam zich militanter is gaan opstellen? Of is het niet zo dat het zuiden van Spanje onder de Moorse overheersing het voorbeeld van een vreedzame multiculturele samenleving was? Of is het niet zo dat we dankzij de islam een sprong van minstens 400 jaar hebben kunnen maken op het gebied van wetenschap en filosofie? .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geschiedenis is verleden.En wat ik nu mee maak met die islamieten is het heden.En mijn wedervaren met deze soort,Is niet rooskleurig.Het is een volk dat geen zelf respect kent .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Barbaars.Irak onthoofdingen in Irak in de naam van diene allach.De kruistochten zijn al lang voorbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Anders moet ge weer leraar spelen. T'is toch leuk te weten dat er één verhelderende geest hier aanwezig is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een kruistocht intreseert mij niet,ik ben niet gelovig.Ik zal het doen op mijn manier.
|
![]() |
![]() |