![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals ook die groep allochtonen waarbij het fenomeen duidelijk is, ook geen minderheid meer is ten aanzien van de proporties... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En voor enkele tientallen gaat ge toch geen groep van 750.000 mensen veroordelen? Genuanceerd denken noemen ze zoiets... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#190 |
Parlementslid
|
![]() die islamieten hebben in de ster weeral eens bewezen wat voor krapuul ze zijn , ISLAMIETEN ZIJN PARASIETEN
![]() |
#191 |
Burger
|
![]() Beste Piano,
Mijn oprechte excuses als ik met het woord "backstabber" op uw tenen heb getrapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() politiek correct, weet u wel... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Onzin: tussen de 57 personen die opgepakt zijn (en dus welliswaar PREVENTIEF, een deel kan niets met de zaak te maken hebben) zaten ook enkele autochtonen, niet eens van de minsten onder de gsm-bende..
verder heeft het geen zin de relschoppers onder de naam moslim te klasseren. Ik spreek over autochtone hooligans toch ook niet als "christenen"? De religie die een aantal van de overtreders (maar hoogstwaarschijnlijk een AANTAL) belijden, doet hier niet ter zake. Stop toch met die zinloze discriminerende associaties te leggen.
![]() |
#196 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik begin toch te twijfelen aan het geestelijk vermogen van ThePiano, let op dit is geen verwijd of scheldpartij, maar de manier waarop hij GEEN standpunt inneemt doet mij twijfelen of ThePiano wel weet waarover er geschreven word.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Percloride: als je graag de scheldtoer op wil gaan, ik sta open voor elk idee, persoonlijke aanvallen worden hier niet zo gewaardeerd ![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Burger
|
![]() Ik ben die racistische,onverdraagzame en agressieve moslims meer dan zat!
Zoiets maak je hier niet mee met chinezen,perugianen,brazilianen,....... De oplossing van het probleem is voor mij heel simpel....terugsturen! Niet alleen hier,maar overal ter wereld maken zij ambras! Ik denk dat het in die mensen hun cultuur ingebakken is om met conflikten te moeten leven,anders zijn ze niet gelukkig. Walgelijk hoe hier sommigen in de verdedeging gaan voor dat krapuul! ![]()
![]() |
#199 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zoals hij zelf zei wenst hij geen definitief standpunt in te nemen ( om het dan toch weer af te kraken -in het beste geval- of geen antwoord te geven -als het eerste niet lukt- zolang hij geen duidelijk inzicht heeft in de situatie. Misschien iets wat jij ook beter zou doen.
Maar hoe de situatie ook zit, "moslimgespuis" is een onjuiste en racistisch getinte veralgemening, en daar reageert iedereen op die nog geen last heeft van spastische facistische reflex.
![]() |
#200 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zie je wel ThePiano, dat je niet leest wat er geschreven staat, ik heb duidelijk geschreven dat dit geen scheldpartij is, maar jij aanziet dit dus wel als een scheldpartij, dit is een voorbeeld van hoe jij andersdekende
behandeld, uitdagend en kleinerend, ikzelf kan daar tegen hoor, ik wil je alleen duidelijk maken hoe jij bij andere mensen overkomt. |
![]() |
![]() |