![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Vreemdeling
|
Nu lopen er allerlei discussieren door elkaar in deze ene topic.
Ik wil graag mee discussieren met alles waar jullie het hier over hebben, vrouwenbesnijdenis, arabische wereld en haar olie en het onderwerp van de topic, maar graag in aparte topics. Is een beetje chaotisch aan het worden vind je niet? |
|
|
|
|
#182 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ge moogt met mij niet lachen. Wat een gezeik.
|
|
|
#183 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Frappant dat u hier over vrede praat terwijl het westen zelf niet het respect op kan brengen voor andersdenkenden. Humor drijven ten koste van anderen is blijkbaar normaal geworden in het beschaafde westen waar respect hoog in aanzien staat. |
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Grow up man. het Beschaafde westen? Beschaafd kan me wel weg laten lijkt me. |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Respect voor iedereen is dan ook enkel maar mogelijk als er ook met iedereen mag gelachen worden. Verbied anders maar direct humor tout court.
|
|
#187 |
|
Vreemdeling
|
En als humor in het verkeerde keelgat schiet krijg je ruzies en nog veel meer. Wat hier gebeurt is en wat ook netjes opgelost is. Wat niet vaak voorkomt in de golfregio.
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De dag dat België muilkorfwetten gaat opleggen zoals ze dat nu in Groot-Brittanië aan het doen zijn, wordt de beschaving ten grave gedragen.
|
|
|
#189 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Humor schiet altijd in iemands verkeerde keelgat. Je lacht met iemand die over een bananenschil uitglijdt. Je lacht met politici. Je lacht met elk heilig huisje dat de pilarenbijtende nitwits nog overeind trachten te houden. Humor is de strafste vorm van beschaving. In uw modelstaat zouden Charlie Chaplin, Laurel & Hardy, de ganse Monty Pithon ploeg, en weet ik wie nog allemaal in de diepste kelder worden opgesloten, allemaal omdat ze wel eens iemand zouden kunnen beledigen met hun humor. Ik steek daar mijn middelvinger naar op, nu het nog kan.
|
|
#191 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#192 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
En ik heb geen politieke ambities waar ik het bovenstaandse dikgedrukte zou willen uitvoeren. |
|
|
|
|
|
#193 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh, toch wel. Is trouwens de beste manier om aan te tonen dat een religie (welke dan ook) slechts één grote illusie is. 8)
|
|
#194 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik heb niet alles doorgelezen, omdat ik nu op stage ben. Hatred against persons on racial or religious grounds Part 3 of the Public Order Act 1986 (c. 64) is amended in accordance with the Schedule to this Act, which— (a) creates offences involving stirring up hatred against persons on religious grounds, and 5 (b) amends provisions relating to offences involving stirring up hatred against persons on racial grounds. |
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik volg de energiemarkt in de ex-ussr nochtans op de voet. Kan u mij daarvan verdere details en serieuze bronnen geven? Ik ben benieuwd.... |
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moet je maar eens naar "The Life of Brian" kijken. Sublieme humor.8)
|
|
#198 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hebt u ook enige rationele verklaring voor deze waandenkbeelden?
|
|
#199 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik zou het minder cru willen stellen: het helpt inzien dat een geloof maar een geloof is, en geen Waarheid. Een beetje relativeringsvermogen zou vele gelovigen geen kwaad doen...
|
|
#200 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Dat jij elke moslim als terrorist of achterlijk ziet of gaat zien,dat moet je zelf weten. Not my prob! Ik vind ook heel wat mensen achterlijk. maar goed! |
|
|
|