![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Snotneuzen van nog geen tien jaar hangen tot diep in de nacht of tot de ochtend op straat rond. Dan krijg je vanzelf criminele jeugdbendes. Wat spoken ze daar uit? Van pure verveling dagen ze iedereen uit om zich wat 'te amuseren'. Als ze toch door politie worden aangepakt steken ze winkels en auto's in brand en beginnen te plunderen. (Zoals onlangs in Brussel) Ze lachen de politie vierkant uit. In sommige wijken durft de politie al lang niet meer te komen. Ze hebben alleen respect voor wie sterker en harder is dan zij. Keihard en zonder genade straffen mét geweld en machtsvertoon is de enige oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 oktober 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Over welke Islam heeft u het dan ? De laatste berichten die mijn oren bereikten spraken een heel andere taal, hoor ! 3. Hoe zou ik 'de Islam' kunnen negeren ? Enkele goede vrienden van mij zijn Moslim, een heleboel leerlingen van mij zijn Moslim, en de gedragingen/de opvattingen die u beschrijft heb ik zelf nog niet één keer meegemaakt. Wat uiteraard nog niet betekent dat het nooit zou voorvallen, noch dat het totaal onmogelijk zou zijn. Mag ik u vragen wie die Moslims uit uw kennissenkring zijn waarvan u weet dat ze hun vrouw afkloppen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
We verdienen niet beter dan vreemdelingen die ons kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar zij naartoe moeten? Naar het land waarvan zij de nationaliteit hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() En ik maar "geloven" dat die vredelievende islamieten in hunnen o zo goede ramadanperiode zeker geen geweld mogen gebruiken want dat hun o zo vredelievende voorbeeld Mohammed de heiligheid en de vrede in een persoon was.....en zo voor en zo verder ...zever... lul.... pakskes....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik blijf me afvragen hoe het komt dat sommigen dit nog steeds niet begrepen hebben. Verblind misschien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
![]() OOOOh! Maar dat was het hem net... *knipoog knipoog knipoog* Laatst gewijzigd door Bhairav : 4 oktober 2006 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
door Anne-Marie Delcambre Zijn er twee islams, de een oorlogszuchtig en de ander tolerant en vredelievend? Volgens de Franse juriste en arabiste Anne-Marie Delcambre is dit een westers verzinsel om de onaangename waarheid niet onder ogen te hoeven zien: ,,Tussen islam en islamisme bestaat alleen een gradueel verschil. Het islamisme zit in de islam als het kuiken in het ei." ,,Er is geen goede en slechte islam, zoals er ook geen gematigde islam bestaat. Gematigde moslims bestaan wel:, dat zijn degenen die een deel van hun geloof links laten liggen.’’ Om de islam niet te hoeven betichten van geweld en terreur, hebben niet-islamitische westerlingen en sommige verwesterde moslims de term ’islamisme’ bedacht. Hiermee bedoelen zij een politieke, oorlogszuchtige ideologie die niets te maken zou hebben met de ware islam. Voor hen zijn er twee islams. De ene is verlicht, open, vredelievend, een godsdienst van liefde, tolerantie en vrede – en dit zou de godsdienst zijn zoals die door een overgrote meerderheid in alle rust wordt beleden. De tweede islam, het islamisme, is obscuur en in zichzelf gekeerd, sektarisch, fanatiek en oorlogszuchtig; een politieke, ontspoorde en zieke islam dus die niet te vergelijken is met de eerste, de ware, goede, gematigde, mystieke islam die de broeder is van het christendom en het jodendom, en die door zijn hoge graad van spiritualiteit vele niet-moslims aanzet tot bekering. De uitvinding van ’de twee islams’ is heel praktisch omdat het de niet-islamitische westerling geruststelt over het karakter van de islam. Maar het is ook een grote leugen omdat er maar één islam is. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Dat zullen uw soortgenoten wel samen gezellig grappig vinden. Zo lekker bij een frisse pint en na de eerste slok zo eens typisch op uw tanden zuigen, iets wat ze overgeleerd hebben van hun soortgenoten. Soort zoekt soort. Om elkaar gelijk te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2. Diezelfde islam die zegt dat een islamiet zich niet kan bekeren tot een andere godsdienst.
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() mijn "soortgenoten" ?? wie zijn dat ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Oeps, waarom is deze draad (discussie) weeral (helaas) ineens overgelaaid over de "islaam", of hebben de leden de discussie over het hoofd laten zien (gaan) ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() tja misschien omdat iemand zei dat het gelukkig niet op hun godsdienst werd gestoken....
zeg nu zelf, dat was er om vragen he.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar ook dat het handvol enkelingen die hun nek wel durven uitsteken als verraders gecatalogeerd en beschimpt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een aantal weken stond er in mijn krant het verhaal van een blank koppel, waar de jongen net hetzelfde gedaan had, en dan nog met succes, de baby die hij niet wou is dood gegaan. Kan jij mij vertellen waarom een gelijkaardige misdaad, met nog ergere afloop dit forum NIET haalt, evenmin als een hoop andere vergelijkbare misdrijven waar geen allochtonen bij bertokken zijn ?? Als ik 's morgens mijn krant lees, kan ik met bijna zekerheid voorspellen welke rubrieken uit de misdaadbladzijden ik die dag op het forum zal vinden. Doe gerust eens de proef, een autochtone junkie die zijn grootmoedere vermoord komt die dag niet op het forum, een allochtone die een oud vrouwtje beroofd, wel. Ontken ik feiten, praat ik daders goed ? Als ge wat relativeert op de ontketende hetze zit je naast de kwestie. Het gaat nu over dit feit ! En niet over gelijkaardige enstiger feiten die ons doel niet dienen. Dat maakt mij zeer wantrouwig over de echte bedoelingen van de aanbrengers. Ik weiger dan ook van mee te stappen in hun weldoordachte bedoeling het nieuws zo te filteren zoals het in hun ideologisch kraam past. Hopelijk zijn er meer die dit doorzien, en die ageren tegen alle misdaden en inbreuken, en niet enkel verontwaardiging opbrengen voor geselecteerde misdaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Politiek indoctrinatie is zeer slecht voor de mens ,omdat men de verantwoordelijkheid zelf niet opneemt en liefst de oorzaak( of verantwoordelijkheid) naar een andere(individu/instelling/ideologie enz...) opschuift,.
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Omdat het verband tussen de aard van deze gewelddaad en de islamitische moraal er vingerdik op ligt.
|
![]() |
![]() |