Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 9 oktober 2006, 19:18   #181
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Tja, misschien kunnen alle allo's in jullie buurten wel sorteren. (Let op het woord "ALLE", hier expliciet gebruikt.)

Mijn poetsvrouw woont in een appartementblok (sociale appartementen) met vier appartementen per verdiep. Er wordt ook (per verdiep?) een papier gehangen dat iedereen één maal per week zijn trap/halletje moet kuisen (zijnde dus éénmaal per maand).

Zij is aboriginal, de andere drie zijn allo's. Ze heeft ze al tig maal getoond wat er wordt bedoeld met "kuisen" "trap" en "halletje/overloop".
Na een jaar gaf ze het op zei ze: zij kuist alle weken de trap+halletje/overloop.

Ze werd wel lichtjes onder druk gezet om te getuigen dat haar 3 buren "goede burgers" waren hoor.

Wat zijn de vlamingen toch racisten!

Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 19:19.
circe is offline  
Oud 9 oktober 2006, 19:20   #182
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Waar is "hier bij ons"? Is dat in "eigen CD&V streek eerst" ?
een Vlaamse stad.
luvali is offline  
Oud 9 oktober 2006, 20:29   #183
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Een massa werk, dat kan je wel zeggen.
Je kan je afvragen wat die progressieve partijen de laatste 30 jaar op dat vlak uitgestoken hebben. Ze beweren steeds dat het VB geen oplossingen aanbrengt, maar welke oplossingen hebben zij al aangebracht de laatste 30 jaar?
Ze hebben dan ook al hun energie moeten steken in het counteren van het vb.
Maar inderdaad. Ze hebben de macht, dus de mogelijkheid om oplossingen in de praktijk te brengen. Maar zijn hierin hopeloos gefaald.
Bob is nu online  
Oud 9 oktober 2006, 20:34   #184
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
Hier bij ons wonen redelijk veel Allochtonen. Hier is al jaren een systeem van gescheiden vuilnisophaling en weet je wat, ze snappen het allemaal.
Dus dit is weer zulk een zever, of zijn het de VB-ers die het niet snappen?
Ik dacht dat jullie er juist zo goed in zouden zijn. Wit bij wit, zwart bij zwart, bruin bij bruin. In het dagelijkse leven doen jullie niets anders.
Ge kunt het de allochtonen in Antwerpen eens komen uitleggen.

Laatst gewijzigd door Bob : 9 oktober 2006 om 20:35.
Bob is nu online  
Oud 9 oktober 2006, 20:38   #185
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Ge kunt het de allochtonen in Antwerpen eens komen uitleggen.
?

Wat percies wil je me komen uitleggen?
Uh-Huh is offline  
Oud 9 oktober 2006, 20:41   #186
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
misschien moeten we eerst alle allochtonen terug naar eigen land sturen en dan opnieuw verkiezingen houden, zodat het 'eerlijke' verkiezingen worden voor Bart.
drosophila is offline  
Oud 9 oktober 2006, 20:44   #187
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
?

Ik niets. Luvali misschien wel, want die gelukt erin van in haar dorp de allochtonen bepaalde wijsheden bij te brengen, waarin de Antwerpenaars niet gelukken.

Laatst gewijzigd door Bob : 9 oktober 2006 om 20:47.
Bob is nu online  
Oud 9 oktober 2006, 20:51   #188
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
de oplossing van: hoe krijg ik mijn coalitiepartners die me geholpen hebben om de VB-dhimmies in een schutskring te plaatsen, uit het zadel gewipt!
Ergens moet je de draad kwijtgeraakt zijn. In Antwerpen blijft de hele coalitie (uitgezonderd Groen misschien) wel degelijk stevig in het zadel. Je weet wel, dat zadel waar Philip zo graag zou in zitten. Maar helaas
drosophila is offline  
Oud 9 oktober 2006, 21:03   #189
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ergens moet je de draad kwijtgeraakt zijn. In Antwerpen blijft de hele coalitie (uitgezonderd Groen misschien) wel degelijk stevig in het zadel. Je weet wel, dat zadel waar Philip zo graag zou in zitten. Maar helaas
Ik doe mijn best om de forumregels te volgen, maar heb nu toch last om je nick niet als hersenvolume te gebruiken.

VLD verliest 5 zetels aan de door Patrick binnengewipte allochtone medemensen zonder enige politieke kennis.
Groen! wordt buitengewipt.

Zowel VLD als Groen! hebben zich zeer duidelijk en zwaar ingezet om geen "ruzie-coalitie" te maken om het VB te counteren. Ze zijn daar in geslaagd.

Als prijs mogen ze nu vertrekken en plaats maken voor 7 allochtone SPA gemeenteraadsleden op het Schoon Verdiep!

Dank U patrick, proficiat patrick, ge hebt het goed gedaan patrick !

en nu gaan we terug samen één groot team vormen!

Fruitvliegen zijn tamelijk snel om genetische afwijkingen te vertonen, vandaar dat men ze daarvoor gebruikt.

Geen haar op mijn hoofd dat er ooit aan dacht om "Fruitvlieg" als nick te gebruiken! Ze hebben namelijk amper hersenen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 9 oktober 2006, 21:08   #190
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik doe mijn best om de forumregels te volgen, maar heb nu toch last om je nick niet als hersenvolume te gebruiken.

VLD verliest 5 zetels aan de door Patrick binnengewipte allochtone medemensen zonder enige politieke kennis.
Groen! wordt buitengewipt.

Zowel VLD als Groen! hebben zich zeer duidelijk en zwaar ingezet om geen "ruzie-coalitie" te maken om het VB te counteren. Ze zijn daar in geslaagd.

Als prijs mogen ze nu vertrekken en plaats maken voor 7 allochtone SPA gemeenteraadsleden op het Schoon Verdiep!
Maar de coaltitiepartners worden helemaal niet "uit het zadel gewipt" zoals u beweerde.
drosophila is offline  
Oud 9 oktober 2006, 21:30   #191
humble
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Indien men nu al gaat beweren dat Borgerhout een aangename en veilige gemeente is dan vraag ik me toch af hoe erg het moet zijn eer men over vreemdelingenproblematiek mag spreken...

Ik heb in borgerhout geleefd als student 30 jaar terug toen moesten ons lieven accepteren dat deze emigranten hen tussen de benen grepen of voor hen op de stoep waterden. Politie reageerden toen al niet want dan werden ze door hun meerderen als rasist terug geroepen
15 jaar later werd mijn zoon samen geslagen omdat hij een ouder vrouwtje hielp tegen emigranten in Deurne
18 jaar later werden 4 neefjes bekogeld in merksem door emigranten.
Telkens geen reactie van onze politie om voorgenoemde redenen.
Nu zijn we definitief verkocht via stemrecht omdat bepaalde politiekers absoluut willen verkozen worden met of zonder vlamingen
humble is offline  
Oud 9 oktober 2006, 22:09   #192
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
In ieder geval, ik ga nu een klein feestje bouwen op mijn net behaalde zetel in de Antwerpse provincieraad. (uiteraard voor het Vlaams Belang!)

Allemaal de groeten nog!
Heb een nieuwe gsm en al mijn nummers zijn weg, daarom nog geen felicitaties per sms. Maar die krijg je hierlangs deze weg!

Leuk om de verontwaardiging te zien van onze mede-forumgenoten. Ja hoor, het Vlaams Blok is niet helemaal geëvolueerd tot een partij met verbreders e.d., wij militanten bijven de rechts-radikale Vlaams-nationale basis!

Heil & Zege, Zwarte Spion!
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 9 oktober 2006, 22:15   #193
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vanaf hoeveel percent van de stemmen begint bij U de zijlijn Edina? 15? 20? 35? 40?
Ik vrees voor het VB dat die zijlijn samenvalt met de drempel van de absolute meerderheid. Aan het huidige tempo leveren ze in 2222 in Antwerpen de burgemeester
drosophila is offline  
Oud 9 oktober 2006, 22:22   #194
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En de ellende is nog niet gedaan voor Debie. Binnenkort wacht hem nog een proces voor onder meer het folteren van verdachten, inbreuken op de antiracismewet en schriftvervalsing. Misschien is het dus voor Debie binnenkort echt "over and out".
Komaan VB'ers, begin al maar "politieke afrekening" en "maçonieke rechter" te krijsen!
drosophila is offline  
Oud 9 oktober 2006, 22:45   #195
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
?

About the birds & the bees?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 13 oktober 2006, 17:33   #196
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Tja, jij kent Borgerhout duidelijk niet. Het is inderdaad al een aangename gemeente om wonen. En de heropleving is nog volop bezig. Dat wil niet zeggen dat er geen problemen zijn, maar de problemen zijn niet zo erg dan het VB ze voorstelt. Dat is de realiteit en de verkiezingsuitslag bewijst het.
Na gedurende drie jaar (bijna) elke donderdag in Borgerhout te zijn geweest denk ik dat ik toch gerechtigd ben om een conclusie te trekken.
Of is dit enkel iets wat de linkse medemens mag? Want als een nationalist dit doet is het onmiddelijk 'overdreven', 'gelogen' of 'fascistisch'.
Oud 13 oktober 2006, 17:35   #197
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Komaan VB'ers, begin al maar "politieke afrekening" en "maçonieke rechter" te krijsen!
We gaan de gewoonte van links, om allen die van mening verschillen fascisten te noemen, niet overnemen.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be