![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u ooit al gedaan aan emigreren naar het buitenland? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
30 | 69,77% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 16,28% |
Ik ben al geëmigreerd naar het buitenland |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,95% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De originaliteitsprijs gaat naar jou ! Zonder enige twijfel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is 5dubbelen platina.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Zo mooi, zo blond en zo alleen
Dat zou niet mogen zijn Zo mooi, zo blond en zo alleen Wie deed je zoveel pijn Eenzaam meisje Wenend van verdriet Is er dan niemand die je tranen ziet Zo mooi, zo blond en zo alleen Dat kan ik niet verstaan Zo mooi, zo blond en zo alleen Dat mag toch niet bestaan Eenzaam meisje Met bedroefd gelaat Geen enkele jongen is je tranen waard Zo mooi, zo blond en zo alleen Wat scheelt er toch met jou Zo mooi, zo blond en zo alleen Vertel me alles gauw Droog je tranen En kom bij mij Ik zoek een meisje net zo lief als jij Zo mooi, zo blond en zo alleen Dat kan ik niet verstaan Zo mooi, zo blond en zo alleen Dat mag toch niet bestaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan komt hij met zoiets af.
![]() Ik vrees dat je een one hit wonder zal blijven figgie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg mijn abonnement op deze draad op.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() made it through the wilderness
Somehow I made it through Didn't know how lost I was Until I found you I was beat incomplete I'd been had, I was sad and blue But you made me feel Yeah, you made me feel Shiny and horny Chorus: Like a Duupje Licked for the very first time Like a Duupje When your heart beats Next to mine pussy Gonna give you all my love, Toby My fear is fading fast Been saving it all for you 'Cause only licking can last You're so fine and you're mine Make me strong, yeah you make me hot Oh your licking thawed out Yeah, your licking thawed out What was strange and cold (chorus) Oooh, oooh, oooh You're so fine and you're mine I'll be yours 'till the end of time 'Cause you made me coming a Yeah, you made me coming I've nothing to hide (chorus) Like a Duupje, aah, aah Like a Duupje Feels so good inside When you lick me and your heart beats, and you love me Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, aaaaah Ooh, tOBY Can't you hear my heart beat For the very first time? |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er al niet beter een " i adore Duupje draad" worden geopend ??? Eventueel met billen-enquete
![]()
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die bestaat al remember ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal voor Hellfigger (heeft ook recht op zen eigen liedje vind ik)
Ik ben de man Waar je steeds op steunen kan Ik ben de man Jouw flinke stoere Hellfigger Ik ben de man Waar je steeds op steunen kan Ik ben de man Dames, waarom verder zoeken De oplossing is zo nabij U voelt zich eenzaam, onbegrepen Eén adres, hier bij mij Ik zal u in vervoering brengen Een plaats waar u nooit bent geweest Ik zal er voor voldoening zorgen Ja, ook voor de geest Ik zal u pepermunt trakteren En sprookjes lezen uit een boek Ik zal u alles, alles geven Alles wat u mij verzoekt Dames, onthoud het goed Dames, onthoud het goed Ik ben de man Waar je steeds op steunen kan Ik ben de man Jouw flinke stoere Hellfigger Ik ben de man Waar je steeds op steunen kan Ik ben de man Bedenk eens wat een buitenkansje Ik heb voor jou altijd de tijd Ik ben er om je te bevrijden Van kommer, kwel en treurigheid En als je alles weg voelt glippen In deze wereld vol van kwaad Besef dan dat je niet alleen bent Ik zal er zijn met raad en daad Dames, onthoud het goed Dames, onthoud het goed Ik ben de man Waar je steeds op steunen kan Ik ben de man Jouw flinke stoere Hellfigger Ik ben de man Waar je steeds op steunen kan Ik ben de man |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duupje voor goud. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |