![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
k heb nogal wat meer respect voor de Duitse en Franse soldaten aan t front die na een kerstfeestje (ik dacht 1917) en een vriendschappelijke voetbalmatch (op een stukje zonder kraters) ... niet meer wilden schieten op elkaar ... en door hun respectievelijke officieren afgeknald werden ... bij wijze van voorbeeld ... maar als gij t liever simpel wilt ... t is goe Pietje, de Duitsers waren de slechterikken simpel simpel voor Pietje alstublieft graag gedaan ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als afstammeling van Duitsers voel ik me danig beledigd door uw term rotmof. Gelieve rekening te houden met het feit dat niet alle 40 miljoen Duitsers van toen overtuigde nazi's waren.
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#186 |
Burger
|
![]() Aan het feit dat de Duitsers hier niet zomaar iedereen in het wilde weg vermoordden, gaat u gemakshalve voorbij.
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En toch onderhandelt men met Bush. Zelfs met geschifte individuen als Sharon, Arafat en ga zo verder heeft men het gedaan. Nu onderhandelt men toch ook met Ahmedinnejad, die de wereld in één groot moslimrijk wil veranderen? Allemaal bullshit! Diplomatie kan werken, maar sommigen hebben liever een oorlog, omdat het hen goed uitkomt, gezien de aandelen. Hoe hebben de families Rothshield, Kissinger en ga zo verder het er vanaf gebracht met hun dubieuze manier van handelen? Oorlog is kassa kassa voor sommigen en zolang die aan de top zijn, zal er hier nooit vrede zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Het 'zwart pastoorke' een volksheld. Dat slaat alles.
In 1944 wordt de dan zeventigjarige Verschaeve nog door de nazi's tot doctor honoris causa bestempeld aan de Universiteit van Keulen. Duitse leiders spraken zijn naam steevast sterk verduitst uit als "Zuriël Ferschäve". Mooie volksheld de geestelijke raadsman van Dewinter. Nu, het verwondert me niets. Dewinter, en heel de leiding van het VB, zijn in hun hart van dezelfde soort gebleven. Maar u maar geen illusies. Laatst gewijzigd door system : 18 september 2007 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Klopt, antisemitisme is niet door Hitler uitgevonden. Eigenlijk had hij er naar het schijnt zelf zijn twijfels over, maar het was mode en hij gebruikte het als een machtsmiddel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() En nu mensen: wanneer gaan we iets aan de goelags in Noord-Korea doen? We hebben geen reden toch juichen. Concentratiekampen bestaan nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Mijn grootmoeder had Duitse roots en hielp het verzet. Maar tja ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Het bombardement op Dresden was er net iets over, maar om daar uit te besluiten dat de Geallieerden even grote beesten waren, is er kompleet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het friendly fire op Morstel ook geen prettig gegeven. En vergeet niet hoe ze de Duitsers die ze oppakten behandelden. Denk je echt dat humaner waren? Ik vind dat de Geallieerden de nazi's waard zijn. Kijk maar naar de manier waarop ze nu hun macht wereldwijd tentoon spreiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder Nazi's waren de Geallieerden overbodig geweest.
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover je je aan hun gezag onderwierp
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
Je weet niet hoe dicht onze staatsveiligheid bij de Gestapo begint te staan en je weet nog in het lange niet wat ons nog te wachten staat. Geloof me vrij: het is de pest of de cholera. Bepaalde wetten zijn er enkel om mensen dom te houden en als systeemslaven uit te buiten, want de vuile was van de "overwinnaars" zou zo per ongeluk eens moeten uitgehangen worden. Mensen opsluiten in dierenkooien is inderdaad erg humaan en ze zonder proces executeren. De nazi's waren wreed, maar de tegenpartij was zeker aan hen gewaagd. |
|
![]() |
![]() |