![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20701 |
Minister-President
|
![]() 't Is hier zo stil opeens...
DeProf_eet, ik zie nog steeds geen verklaring... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20702 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stel dat ooit bewezen word, een bewijs dat door jullie dan aanvaard zou worden wel te verstaan - kompleet utopisch uiteraard, dat het een CD is, dan zouden mensen als jij nog wel eens durven beweren dat de verantwoordelijken dat dan toch aardig voor elkaar gekregen hebben om die torens te laten instorten op een manier die NIET op een CD lijkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20703 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus, hoe zie jij dat juist, dat men die gebouwen (WTC1 en 2) exact laat instorten vanop de plaats waar geen werkende explosieven kunnen zitten? Dus geen 5 verdiepingen hoger of lager, maar exact op de hoogte waar de vliegtuigen insloegen. Ik ben benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20704 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20705 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20706 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik geloof dat je te druk bezig bent met het ontkennen of trachten te zoeken naar een uitleg die telkens alles ontkracht wat wij die in een samenzweringscomplot geloven, aanbrengen. Dan moet ik je teleurstellen. Het zou ons veel te ver leiden en niettegenstaande ik op internet sites geraadpleegd heb die tot in de kleinste details uitleggen hoe zoiets met vrijwel aan 100% mogelijkheid "kan" gedaan worden of gedaan geweest is, vind ik dat het niet mijn taak is om zelfs nog maar een link te geven naar sites die zoiets volledig analiseren. Kennis is een ding, privacy is belangrijker voor mij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20707 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is al gezegd geweest en door mij ontkend. Voor veel mensen lijkt het exact op een CD. Citaat:
![]() |
![]() |
#20708 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch wel lachwekkend weinig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20709 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heb ik dan ook niet gezegd. Wel het omgekeerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20710 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eenmaal de instorting gestart was, zonder explosieven dus zoals je welwillend toegeeft, was de totale instorting onvermijdelijk. Pure fysica. Je volgt dus feitelijk het officiele standpunt zonder het zelf te beseffen of toe te geven. Chapeau, man, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20711 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bewijs van progressive collapse zonder explosieven zie je in onder andere dit filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=2NZtBL1PjMk Het onderste deel van de torens kon de bewegende massa daarboven natuurlijk nooit opvangen zoals sommigen denken. De vallende stalen kolommen van het bovenste deel gingen moeiteloos door de 10 cm dikke gewapend betonnen vloertjes heen.
![]() |
#20712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20713 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat ik je kan verderhelpen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20714 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik quote je waarbij je A beweert, maar de confrontatie met je eigen schrijfsel staat je niet aan en je herroept A en zegt : nee, ik heb B gezegd, zoek maar op. Volgens mij heb jij regelmatig discussies met jezelf, het is een tijdverdrijf natuurlijk. ![]() Citaat:
Als jij elementaire fysica en mechanica wil betwijfelen en bestrijden maak je geen schijn van kans. je moet je strijdpunten echt beter kiezen, met je kop tegen een solide betonnen muur bonken is meer effectief dan dit aanvechten. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 maart 2013 om 23:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20715 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga jij dus maar terug naar de schoolbanken, alhoewel het me in het geheel niet zou verbazen dat je er nog opzit. De meest elementaire manier van lezen, gevolgtrekking en redeneren is blijkbaar aan jou niet besteed. Hoe klungelig kun je nu zijn ? Met de grote mensen willen meediscussieren maar er niets van snappen hoe dikwijls ik het je nog uitleg. Droom dan voor mijn part maar verder. Ik ben er nu wel voor de volle 100% van overtuigd dat je er niets van snapt. Het is in tegenstelling met wat ik boven vermoedde nog zelfs niet eens kwade wil. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 13 maart 2013 om 02:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is geen Israëlisch logo maar de Israëlische vlag!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 13 maart 2013 om 03:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20717 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
ten eerste ging het ging het hier om een crime scene vandaar de strenge bewaking ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |