![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rauw gesnipperd ajuintje op het laatste erin of eerst aanstoven en dan de eieren erover?
![]() |
![]() |
#21942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kasteelbiertje bruin.
![]() |
#21943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#21944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een banale viervierde op grootmoeders wijze.
Even doorspoelen met een glaasje champagne. ![]() Geen grote naam, maar het generische product van Delhaize. Voor zijn geld héél smakelijk.
![]() |
![]() |
#21946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al een geluk dat je het compenseerde met champagne. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21947 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe er nooit iets in als ik er bak. Eieren, suiker, bloem, bakpoeier, boter. Geen kloterij met citroenzesten, chocoladecallets, rozijnen, geconfijte onzin,... Citaat:
En 'k heb vandaag al véél teveel espresso naar binnen laten lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#21948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#21949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vegetarisch dagje ingelast?
![]() |
![]() |
#21950 |
Schepen
|
![]() snottebellen
![]() |
#21951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 november 2013 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve wat preciezer te zijn als je een recept doorgeeft....
Gele? Groene? Zachte? Harde? Gerold als bolletje of als worstje? Van vooraan uit de neus gepulkt of opgehaald van tegen de keel? Uit de zakdoek gelepeld of in het vuistje gesnoten en opgelikt?
![]() |
![]() |
#21954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okay.
Tx, Marie.
![]() |
![]() |
#21955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een potje gestoofde snotkeutels ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag een heerlijke, verse carbonara gegeten met penne.
Ge moet daarvoor geen spekblokjes gebruiken, maar flinterdun gerookt ontbijtspek. Goed veel parmezaan bij en een goeie slok room. Enkele blaadjes sla erbij en het is compleet. Zo simpel maar toch zo lekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21957 |
Minister-President
|
![]() Broodje met omelet. En cappuccino.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#21958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() Afrader ![]() Een doos party mix opwarmen in de micro , en vervolgens helemaal opeten ![]() ![]() ![]() Geeft een raar gevoel op de maag ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 november 2013 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21960 |
Secretaris-Generaal VN