![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat denken de forumleden van de reply op het artikel van de site aangehaald door circe:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islam kent inderdaad geen vrijheid van religie, dat is zo.
En ook deel ik de mening dat niet Wilders maar moslims oproepen tot geweld, kritiek mag niet, en dus moet Wilders oppassen, een principe wat vreemd genoeg door de linkse kerk verdedigd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens noteren we dat Edina helemaal geen problemen heeft met de provocaties uit de koran die dagdagelijks bijdragen tot polarisatie en samenlevingsproblemen -provocaties die door Wilders in beeld zullen gebracht worden -terwijl ze dat wel heeft met het open en rechtlijnige discours aan de rechterzijde. Enige rechtlijnigheid in haar berichten zijn niet echt te vinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een soort van pre-view van de Wilders film, maar dan de reality check kan men tegenwoordig volgen in de Nederlandse gemeente Ede.
Daar gingen de gemeenteraadslieden - uiteraard op kosten van de gemeentebelastingbetaler - zich LATEN informeren over islam. Vele mensen stuurden daarop mails met de nodige koranverzen, informatie, foto's van "hoe het eraan toegaat in islamitische landen"... enfin INFORMATIE over islam dus. Wat bleek? ff rustig ademhalen mensen...... die (informatieve) mails bleken BEDREIGEND te zijn voor de gemeenteraadsleden!!!! Ze gaan nu gewoon eens horen wat de imam van de salafistische moskee te zeggen heeft! Allez kom! Waarom kunnen ze dat nu niet ineens op film zetten en daar een kolderprogramma van maken? Sparen we d�*t tenminste al uit (buiten het feit dat we dan gespaard blijven van Han Solo toestanden!). Beveiliging gemeentehuis na agressieve mails EDE - ,,Ik zou me als landverrader mogen verdedigen voor een oorlogstribunaal'', zegt Jos van Heuveln, fractievoorzitter van de ChristenUnie in Ede. Volgens hem ontvingen alle raadsleden in Ede mails waarin de afzender(s) hun afkeer van de Islam beschreven. Toen de gemeenteraad zich dinsdagmiddag liet informeren over deze religie, werd het raadhuis daarom beveiligd door een speciale dienst. ha ja! al die mailschrijvers! ' t is dat ze weten dat die regelmatig ontploffen op stations en vliegtuigen en zo hé
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 januari 2008 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De PVDA stak haar broek uiteraard weer tot de enkels af om de haatmail goed te praten. Hopelij verwerkt Wilders dit mee in zijn film. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je denkt toch ni dat je uit de supermarkt zonder rekening gaat ontlopen of wil je zeker alles gratis ? Zoiets als gratis vrije-meningsuiting bestaat niet !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 16 januari 2008 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me nochtans dat ik hier de discussie ten gronde stel Lincoln; is geweld op wie kritiek heeft op islam toegestaan?
We weten beiden het antwoord; ja volgens de koran tenminste. Maar daarover is een discussie voor jou blijkbaar te bedreigend? Met jou houding laat je vooral zien hoe je zelf bent, wie je duidelijke en kritische vragen stzelt ga je uit de weg? Of stel je jezelf superieur op? Waar ben je eigenlijk bang voor? Te moeten toegeven dat jij tot de club behoort die dit geweld vanuit religie goedkeurt? Want voor mij is het maken van een filmpje waarin je een gewelddadige dood suggereert van een politicus een gewelddadige actie, voor jou slechts het gevolg van de uitlatingen van de politicus zelf, en daarmee dat heb je goed opgemerkt scheiden onze werelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
And that's it, niks komt uit de bus... http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=45 Waarvan akte.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 16 januari 2008 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Ps: ik heb noch het filmpje gezien van die straatboefjes en zal dat ook niet bekijken, dus houd aub uw beschuldigingen in uw zak !
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uhh, als je dat niet eens hebt gezien, waar praat je dan over???
Voorgzngers?? Het is niet te hopen? Onduidelijk? Nog een keer; vind je dat iemand een politicus mag intimideren door een gewelddadige dood te suggereren en vind je dat dit mag uit naam van islam? Duidelijk zo? Nu jij, graag ja of nee en geen bosbrandje om de aandacht van de kern van de zaak tehouden en Lincoln, jij vond me een burgertrut en je hebt je verontschuldigd, mooi zo maar beweer niet dat ik jou ooit heb beledigd |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||
|
![]() Citaat:
Nu ja, als je zich tot het VeeBee kudde volk aangeroepen voelt kan ik dat enkel apprecieren maar kom niet huilen dat u uitgemaakt wordt voor het ééne of andere burgertrut, iedereen mag zoveel kak smuiten naar het VeeBee en dat is enkel de taal die het VeeBee zelf kan begrijpen, dus we dialogeren enkel op de manier van de partij, no more... Zie hier--> Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=33
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 16 januari 2008 om 18:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Om op Wilders terug te komen: straks in Nova om 22.15 uur gaat het over de film van Wilders.
Hoe bezorgd is minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) over de Wilders-film? http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl...ortage_id=5730 |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok Lincoln dus jij vind dat geweld toegelaten en ziet geen verband met islam, moet ik daaruit concluderen dat je niet alleen de moeite niet deed om het filmpje niet te zien maar ook de koran niet kent?
Je verwijzingen naar links ontgaan me, waar staat iets waar je commentaar op slaat? Natuurlijk, iedereen die kritisch is of wat breder kijkt naar islam en samenleving is Vlaams belang, rechts enz...daar moet ik om lachen hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus vrouwen kunnen niet kritisch zijn, gaat u vooral zo verder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Grote jongeren betekent niet dat er dames uitgesloten zijn, en het woord "grote jongeren" is eerder een beeldspraak dan een gewoonlijke uitspraak, maar dat kent u niet zeker ! Ps: en uw manier van "quoten" is ook al pruts, probeer eerst daar werk aan te maken !!!
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, jij bent eigenlijk iemand die niet erg eerlijk is.
Je durft niet echt voor je mening uitkomen en draait vaak rond de pot. Dit is en discussieforum Lincoln maar als het jou niet lukt om gelijk te krijgen( wat trouwens niet de bedoeling is, wel je standpunten uiteenzetten en van gedachten wisselen) dan ligt dat uiteraard steeds aan de ander! Mijn best hoor, je bent vrij te reageren op wie je wilt; de de meeste moslims haken vaak af, op basis van ergumenten en heldere opinie lijkt het ook voor jou erg moeilijk om een discussie te voeren, misschien lukt dat beter bij je jongeren? Als beest van Antwerpen vind ik je maar een lammetje hoor, veel geblaat en weinig wol, dat is beeldspraak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Daarom kan extreem-rechts nooit een alternatief zijn/bieden voor het volk, vroeger niet, nu niet, en ook niet in de toekomst ,en als ze toch door de drempel komen en in de regerings bestuur zitten dan zal het de einde van de wereld zijn en van het gezond verstand ! Maar de mens is zo dom dat de geschiedenis zich "zal" herhalen, jammer...
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 januari 2008 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |