![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou beter eens een van de links bekijken die Diego Raga je presenteert vooraleer zo'n schandelijke opmerking te maken. De bub bestaat niet eens meer van pure domheid.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 mei 2008 om 02:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestond het veebee toen al? Ik dacht het niet.
Wie waren echter de collaborateurs toen? Rechtsen. Wie waren echter verzetslui toen? Linksen. Eigenaardig dat de 'linkse' Hitler vooral op de steun van rechts en het verzet van links kon rekenen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen speld tussen te krijgen. ![]() Het veebee is een Dhimmiepartij ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissoci...psychologie%29 Droom rustig verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Zeg Pelgrim, heb je al ondertussen al eens een vergelijking kunnen maken, tussen de zgn overeenkomsten bij de islam en het VB-programma ?
Een heldhaftige poging van een geniale poco-plaatsvervanger zal ook wel voldoen, als je die al ooit kan vinden hiervoor... Aldus... Citaat:
Of speel je liever een ideologisch verstoppertje ?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat dan? Jij noemt mij ook zomaar Dhimmie hoewel ik in het geheel geen enkele band whatsoever met achterlijke rechtse fundamentalisten van religieuze slag heb. Dus kan ik alleen maar concluderen dat je intellectueel niet in staat bent te debateren, ik ben dan ook verplicht om je ofwel op jouw eigen infantiele niveau een wederwoord te geven of je gewoon te negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Als je dat niet kan, wil of aandurft, kan ik ook alleen maar concluderen dat jij intellectueel niet in staat bent om te debatteren. Jou infantiele wederwoord hierover zegt me alvast genoeg en ik vermoed zelfs dat je niets liever zou willen, dan me straalweg te negeren. Deze intellectueel laffe houding, getuigt mi dus van een geslaagd dhimmieschap, daar u de islam en de gemiddelde volgeling ervan, niet op zijn merite of maatschappelijke kwaliteit wenst te onderzoeken. Neen, u stelt zichzelf en elke niet-moslim, vandaag en in de toekomst, in een kwetsbare positie door uw kritiekloze onderwerping, passieve aanvaarding en dito verspreiding van de meest onderdrukkende en gewelddadige ideologie, die de wereld vandaag nog kent, het bloedige verleden ervan even in de schuif gelaten. Die simpele vaststelling geeft me dus het volste recht, om u een dhimmie te noemen, dat moet een rode lantaarn als u zelfs opvallen. Voila, en nu gij weer. ![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Burger
|
![]() alle mensen zijn facisten hoor
de mensen willen geen grote meteoroïde op aarde , waarom ?? ben jij (als atheist) beter dan die meteoriet of wa? die is ook materie zoals u he!
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er al een meteoriet op de aarde zou afstevenen zouden het vooral religieuze extremisten zijn die deze 'straf van God' zouden toejuichen en gaan rellen moesten de atheïsten beslissen een paar kernbommen op die meteoor af te schieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() En waaruit zou dat predikaat blijken ?
Citaat:
Try again. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Het verhaal heeft nog een uitloop:
Citaat:
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Wilders heeft in het Engels een toespraak gehouden tot het Deense parlement; iets te groot om hier te quoten dus daarom een link:
http://www.pvv.nl/index.php?option=c...=1108&Itemid=1
![]() |
#217 |
|
![]() Link gepikt uit een andere draad: Jordanië werkt aan een internationaal arrestatiebevel voor Wilders.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...___.html?p=2,1
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Die geblondeerde racist en gek zal zich beste niet buiten Nederland wagen en doet ie dat wel, zal hij een lesje in Jordanië krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() PVV/Wilders blijft zich inzetten voor het Vrije Woord en tegen intimidatiepractijken.
Nu weer ligt de organisatie van "GeenStijl" onder vuur van de "overheid": http://www.pvv.nl/index.php?option=c...=1151&Itemid=1 http://www.geenstijl.nl/ http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...ocnl_aanp.html
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 26 juni 2008 om 12:26. |
![]() |
![]() |