![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Animalman schreef
Citaat:
Pas maar op dat je je vingers er dan niet aan brandt ![]() Laatst gewijzigd door Ramon djv : 7 augustus 2008 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En weet u wat? Ze generen zich zelfs niet dat ik hun hoor of eens een tas koffie kom drinken. Jullie denken dat jullie vrouwen dat niet doen ![]() Waarom hebben vrouwen makkelijker sex, simpel ze hoeven maar ja te zeggen. Geloof me maar vrouwen zijn veel meer sexueel geladen dan mannen, met dit verschil voor vrouwen telt romantiek en voor mannen telt de zak leegschudden, voila ik heb gesproken. PS Als een vrouw wil roept u op uw moeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() Weer verkeerd, ik hoor hier anders, ze wisselen die prullen zelfs uit en bespreken de werking (mijn fameuse buurvrouwen, zie vorige posting)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
het phenomeen is niet zo bekend en intrigeert wel dat het eruit spuit komt zowat in +- 10% van de gevallen voor dus als je je niet documenteert of er van gehoord hebt via via dan zal je dat in 9 op 10 gevallen als vrouw dat gewoon niet weten bovendien zijn zulke filmpjes ( als het al niet getrukeerd blijkt te zijn ) meestal juist de excessen zo meen ik me een filmpje te herinneren waar een man maar bleef ejaculeren en naar mijn bescheiden mening toch wel een volwassen kopje koffie kon vullen daar waar het gedocumenteerde record spreekt van maximum een half theekopje |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je hebt misschien gelijk betreft de intresse erin en de ontwikkeling ervan maar verder niet btw de eerste vibrator was er eentje op stoom en dateert reeds uit 1869 oorspronkelijk ontwikkeld door een arts ( idd alweer een man ) om hysterische vrouwen te behandelen door een orgasme en een dildo is reeds 2000 jaar in gebruik vrouwen kennen geen seksuele bevrediging ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw er bestaat een hele goede serie ( helaas ben ik de titel al weer vergeten ) die het hele seksuele mechanisme zeer mooi documenteert en het waarom van de meest bizarre spelingen wetenschappelijk uitklaart slotsom : de vrouw dirigeert en ons sociale opgebouwde weefsel ( gezinssamenstelling, partnerciteria etc ) beantwoordt precies aan de noden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zowat dezelfde samenstelling als het zaadvocht van een man maar die klieren van Skene bevinden zich rond de urineleider ... vandaar misschien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#210 |
Staatssecretaris
|
![]() Het riekt anders wel zoals Urine ! ( ik spreek uit ervaring )
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het aantal gigolo's die hun diensten uitsluitend aan dames aanbieden kun je op één hand tellen. Dus veel van die vrouwen zullen er ook niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom krijg ik het gevoel dat TomT dezelfde is als Schuppezot? beiden lijken me gelijkaardig sexueel gefrustreerd, eigen aan pubertoestanden. Citaat:
Nu ben je jaloers hé jongen! (tenzij je mij tegenkomt: ik ga aan de toog zitten omdat ik dol ben op cafépraat).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2008 om 05:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan had je een watersport ervaring.... Je kan dat misschien wel lekker vinden, maar ik doe niet mee dan.
![]() |
#215 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was vroeger een tijdje in een vrijgezelenclub: 65% vd leden waren vrouwen en de meesten waren niet geinteresseerd in een vaste relatie.
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() In een parenclub mag je als man enkel binnen als je door een vrouw begeleid word. Maar daar had ik het niet over. Gewoon dancings, waar veel vrouwen tussen de 25 en de 45 komen dansen in het week-end. Meestal gescheiden, zijn die uit op enkel vrijblijvende "ludieke" relaties. Op sex dus, zondermeer. Maar ik neem aan dat u zulke oorden nog nooit bezocht hebt. Ga eens op toernee in de dansgelegenheden in uw streek, en wanneer u er één vind waar meer vrouwen van die leeftijd komen dan jong volk, dan bent u op de goede plaats. De rest van het werk is voor u, mischien gaat uw hele levensbeschouwing nu veranderen. Maar wacht eens...Bent u eigenlijk wel geïnterresseerd in vrouwen ?
Laatst gewijzigd door sfinx666 : 8 augustus 2008 om 09:50. |
![]() |
![]() |