![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er dus op wijst dat een dergelijke wet eigenlijk geen grond heeft en een maatschappij anders kan omgaan met alternatieve visies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U bent VB-er. U wilt toch ook niet vertegenwoordigd worden door mensen met een dergelijk optreden? Als partijlid zou ik blij zijn met een dergelijk kordaat optreden van een bestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat is eigenlijk niet de politieke discussie die dat stukje video heeft los geweekt (vooral aan Franstalige kant). Men wil immers verkozenen op basis van dergelijke feiten de toegang tot het parlement ontzeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() Ah, volgens mij kan dat niet. Althans bij ons heeft een politicus onbeperkte vrijheid van meningsuiting in het parlement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wettelijk zal dat ook niet kunnen, maar aan Franstalige kant is men wel aan het nadenken om volksvertegenwoordigers uit te sluiten omwille van bepaalde opinies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
@Hertog: jij spreekt over roddels en leugens? Maar ik heb werken van Faurisson en co gelezen en die baseren zich doorgaans niet op wat vaag geklungel in de marge maar komen met wetenschappelijke en historische feiten aandraven. Dat is wel een klein verschil met een amateuristisch haatartikeltje dat je op sommige websites vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je in dit land op de scheldtirade "ik hoop dat je een ongeluk krijgt" antwoordt van: "als ik iemand omverrijd hoop ik dat het iemand van jou soort zal zijn" dan word je al veroordeeld wegens racisme. Ik mag aannemen dat het zingen van dit liedje dan nog een maatje erger is. (alhoewel je hier als franstalige misschien onderuit kan, de Vlaams belanger daarentegen heeft het aan zijn zeel).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Daarom ben ik ook tegen het bestaan van negationisme-wetten. Deze pseudo-wetenschappelijke onzin kon tenminste uitgesproken en daardoor overtuigend weerlegd worden. Faurisson is overigens letterkundige, geen historicus of andersoortige wetenschapper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ik me altijd zal tegen verzetten is de mentaliteit die mensen uit een bepaalde hoek constant weer ten toon spreiden. Zij proberen steeds weer het zingen van bepaalde liedjes te banaliseren. En dan bedoel ik liedjes zoals: Mijn kleine jodin ligt in ongebluste kalk. Ze heeft haar ghetto verlaten en is levend verbrand Laatst gewijzigd door system : 9 november 2008 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kun je al die laboratoria en ooggetuigen terzijde schuiven en vertrouwen op de (weinig-wetenschappelijke) suggesties van een letterkundige met duidelijke ideologische bijbedoelingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Een man met uw naam zal dat ook nooit begrijpen. De echte Eichmann begreep het evenmin. Maar misschien is deze laatste dan ook uw idool.
Laatst gewijzigd door system : 9 november 2008 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Het spijt me voor je, Eichmann maar zo werkt het nu eenmaal in de politiek. Trouwens, niet alleen dáár. Fouten uit het verleden kunnen vergeven worden maar dan moet er wel eerlijk over gesproken worden en afstand van genomen. Anders is een partij aan haar eigen leden verplicht mensen met een besmet blazoen uit de partij te weren. |
|
![]() |
![]() |