![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is de vervanging van elke kwaliteit (objectieve principes en aristocratie) door kwantiteit (macht van het geld en macht van het getal). Democratie staat zodoende synoniem voor liberalisme, voor dictatuur van de burgerij (en vrijmetselarij). De twee kinderen die uit de tirannie van het geld en het getal voortkomen, zijn respectievelijk het kapitalisme en het communisme. Die wetenschap moet het eerste uitgangspunt zijn van al wie zich nog op een betekenisvolle manier "rechts" wil noemen. Ik herinner mij zelfs dat Dewinter hierover ooit (terecht) de Turkse nationalist Erbakan geciteerd heeft: "Democratie is als een trein waar je opstapt en waar je weer afstapt eens je doel bereikt is" (en dat was al in zijn islamofobe periode). ![]() Dat laatste geldt voor al wie aan politiek doet. Niemand is democraat, tenzij verbaal (want democratie is een valse, onmogelijk te verwezenlijken idee en leidt enkel tot andere, meer versluierde, valse hiërarchieën). Maar dit geheel terzijde. Sorry voor sommigen dat ik jullie koffiekransje hier verstoord heb met een politieke tussenkomst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Erbakan is dan ook een fascist, net als Dewinter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Het enige wat objectief democratisch is aan een democratie is het feit dat er verkiezingen zijn (tenminste als ze eerlijk verlopen).
In dit land heeft men het zelfs al bijzonder moeilijk om 1) wettelijke verkiezingen te organiseren en 2) de verkiezingsuitslag te respecteren. Is België fascistisch? En wat is dan fascisme als het louter democratiekritiek betekent? Er zijn immers véél soorten democratiekritiek mogelijk, te beginnen bij marxistische. ![]() Voor de rest zijn er vooral de vele gevestigde machten, die niet elke 4-5 jaar veranderen. Anders had België al lang een regering gehad nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Partijlid
|
![]() Zij heeft te lang gewacht om naar de dokter te gaan ,ik ken vzeschilende vrouwen die genezen zijn van baarmoederkanker natuirlijk nog onder kontrolen te blijven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond de Valk ook aanvankelijk een verademing, tot ik in De Standaard las: (specifiek wat ik rood kleur ![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van in het begin van haar ziekte-geschiedenis, heeft ze de informatie over haar ziekte gescheiden gehouden (o.a. de blog, als me goed voorstaat), omdat ze dit niet politiek wou uitbuiten. Maar als de journalisten, van werkelijk alle kranten, het brengen ... En ja, de ene krijgt al wat meer aandacht dan de andere. Alberke de Laeken de Hooggeborene zijn bibber bij de eedaflegging kreeg ook meer aandacht dan de bibber van de doornsee ouderling ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Morel's behandeling in Wenen is blijkbaar niet kunnen doorgaan.
![]() Ik vind het toch enorm groots van Vanhecke, hoe die haar bijstaat in deze verschrikkelijke tijden. Dat had ik niet snel achter hem gezien, en achter geen enkele VB'er. Ik hoop toch op een mirakel of dat het nog zo goed en zo lang mogelijk moge lopen. Voor alle mensen in dezelfde situatie, want die zijn er veel te veel, hoop ik hetzelfde.
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110112_149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij was bij deze partij. Remember?
Dat waren geen mensen die ik een hoog gehalte aan onvoorwaardelijke naastenliefde toeschreef. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 januari 2011 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer pijnlijk. Ik kwam MRM nooit tegen maar denk nu wel regelmatig aan haar. Zoiets wens ik niemand toe (ik heb 't weten gebeuren bij anderen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Gouverneur
|
![]() Sharia for belgium wenst het haar wel toe .Eigen schuld verklaren deze .
Het " centrum zwijgt in alle talen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() Man man man hoe kun je zoiemand iets toewensen, dat doe je zelfs niet met je grootste vijand.
Mevr. Morel, u bent echt een prachtige dame en zo'n voorbeeld voor velen die in jouw situatie zitten. Hoeveel levenswijsheid je ons al bijgebracht hebt, chapeau daarvoor.
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopelijk kan ze nog veel warme momenten mee maken in de tijd die haar nog rest van haar nieuwe echtgenoot en kinderen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik reageer instinctief even sereen op de dood van Vandelanotte's moeder. Grapjes maken over stervenden zegt vooral iets over de grappenmaker en ook dat soort mensen vindt je helaas in alle politieke geuren en kleuren, net als waardige mensen.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 14 januari 2011 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Schuilt daar toch geen slimme politieke zet achter? Zoiets als: kijk, ik discrimineer mezelf op basis van geslacht, dus jullie (onintelligente) burgers moeten het maar niet zo erg vinden om anderen maar te discrimineren op basis van huidskleur? Laatst gewijzigd door TomT : 17 januari 2011 om 05:07. |
|
![]() |
![]() |