![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan men nog stemmen Arti? Heeft iemand op het forum (behalve arti uiteraard) gestemd op die poll?
![]() |
![]() |
#202 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zonder het zelf te beseffen verdedig jij blindelings en door dik en dun een extreemrechtse ideologie. Als je eens echt de moeite zou doen om wat ervaring op te doen op het terrein en om de 'islam' eens grondig te bestuderen, dan zou je niet anders kunnen dan concluderen dat de ideologie islam een extreemrechtse ideologie is, gebaseerd op uitsluiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Gouverneur
|
![]() Die enqûete op de wesite van vacature is intussen wel gemanipuleerd door islamofielen en moslimfundi, en daardoor onbetrouwbaar .
De werkelijke resultaten van deze enqûete staan in het laatste nummer van Vacature, gratis te vinden bij elke dagbladhandelaar: Daarin zie je dat 70 % zich uitspreekt voor een hoofddoekverbod op het werk (de commentaren liegen er niet om) en 7 % vindt dat de werkgever daarover het laatste woord heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
U moet er hun geschiedenis maar eens op nalezen. Na eerst een generatie lang snoeihard tegen de antidemocratie van het grootkapitaal te hebben gevochten hebben zij het geweer van schouder veranderd en zijn zij, verblind door geld en macht (cfr hun eindeloze schandalenpalmares), zelf gaan deel uitmaken van het establishment. Daar werpen zij nu al een paar generaties lang een dam op tegen de democratie (mediamonopolies, staatsvakbondsmonopolies, cliëntelisme, politieke benoemingen, cordons, enz enz). Nu de Vlaming (volgens mij vooral door oa internet) dat profitariaat moe wordt dreigt er voor links het nachtmerriescenario van het uitbreken van de democratie. Een cordon rond een kwart van de bevolking lijkt niet te helpen, mediamonopolies worden omzeild, hun schandalen worden openbaar gemaakt, hun politieke broodschrijvers worden uitgelachen, hun politiek benoemde profs worden te kakken gezet, hun staatsvakbonden worden door europa vleugellam gemaakt, hun middenveld wordt vervangen, ..., enz enz... Bijgevolg is het maar niet meer dan logisch dat zij zich (om diezelfde macht en geld) onmiddellijk liëren aan de eerste de beste ideologische diktatuur die zich aandient. Welnu: Voor linkiewinkieworld is de islam echt een geschenk ( ![]()
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, en linkse vernietigingspogingen van onze Westerse levenswijze door een aanvalsgodsdienst de vrije hand te geven moeten eveneens onmogelijk gemaakt worden voor de gevolgen niet meer uit te roeien zijn, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fanatieke islamgodsdienstvolgers daareentegen zijn het meest hoogstaande dat de mensheid reeds heeft voortgebracht! En zoveel domme mensen die dat maar niet kunnen snappen en aanvaarden, over de ganse wereld dan nog!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moeten ze in Turkijë en Marokko hun onderdanen alhier aan hun verstand brengen dat ze op die manier de toenadering met het Westen niet erg behulpzaam zijn... Die achterlijken alhier maken Turken en Marokkanen belachelijk in de ganse wereld! Die dames en heren moeten toch een dubbele nationaliteit houden nietwaar, dus mag het moederland dat dat eist ze ook eens één en ander aan hun verstand brengen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als het gaat om een verkoopsfunctie heeft de werkgever toch wel recht op fatsoenlijk geklede verkopers/verkoopsters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me af waar de staat zich mee moeit dan. Als ik een sekte opricht met een huwelijksrite erbij, kan de staat daar niets tegen doen. Ik vraag me dan ook af of dit geen initiatief is van de Kerk die zelf eerst eist dat het burgerlijk huwelijk voltrokken is. Restje van het concordaat? Iemand een idee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Een hoofddoek is de vlag van de sharia. De Sharia is het onmenselijk rechtssysteem van de islam zoals de swastika dat is van de cloon van de sharia en de hamer en sikkel die is van de meest moorddagige en mensonterende ideologie die de mensheid ooit heeft gekend. Dus: als uw baas u verbiedt om met een swastika op uw hoed rond te lopen dat heeft hij het helemaal niet over vestimentair fatsoen.
![]() |
![]() |
#213 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |