![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Enquete | |||
Ik verwerp hem |
![]() ![]() ![]() |
52 | 74,29% |
Hij is mijn premier en in steun hem |
![]() ![]() ![]() |
18 | 25,71% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, als de Belgicisten nu de Nederlander erbij halen om te bewijzen hoe geloofwaardig Di Rupo is, dan breekt mijn klomp...
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dutroux stelde ook daden.
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En beide hadden op een gegeven moment ongeveer evenveel strafonderzoeken tegen zich lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 29 januari 2012 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bewijs maar eens dat er strafonderzoeken tegen Elio Di rupo liepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2012 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je slaat een en ander door elkaar: de Grootloge van België en de Reguliere Grootloge van België zijn twee verschillende entiteiten. De tweede is door Londen erkend, de eerste niet. Net zomin als Het Grote Oosten, Le Droit Humain en de Vrouwelijk Grootloge.
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u leest nogal vaak dingen niet correct of u fantaseert dingen erbij die er niet staan. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2012 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen de Reguliere is erkend door Londen. Geen van al de andere. Of wil je het nu nog altijd beter weten?
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 29 januari 2012 om 16:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aiaiaia dit wordt weer een eindeloze draad. Het korte antwoord is: "ja", maar dat zal nog wel wat duren om het duidelijk te maken.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarover ging het niet. Indien u goed gelezen had, dan had u moeten weten dat ik over twee verschillende obediënties sprak: het Grootoosten en de Grootloge (van België), beiden zogezegde 'irregulieren' -what's in a name?-. En die hebben niets of maar weinig te maken met Engeland en dit omdat de regulieren ressorteren onder de obediëntie van de Grootloge van Engeland. Deze Grandlodge interpreteert de Opperbouwmeester als een 'persoonlijke' god en bijgevolg moet elke loge die erkend wil worden door Londen zich daartoe verplichten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2012 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2012 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk system/Het Oosten, poog nu eens andere forumdeelnemers voor gek te houden, ik heb er schoon genoeg van. Je kunt wat informatie vinden op: http://www.mason.be/ voor wat de niet door Londen erkende loges betreft. http://www.glrb.org/documents/home.xml?lang=nl voor wat de door Londen erkende loge betreft. Verder kan ik je alleen maar zeggen dat je op dit forum je gedraagt als een hopeloos verwend keikoppig kind. Als er één type is waar de term "trol" bij uitstek voor geschikt is dan ben jij het wel.
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag was, op mijn geheugen voortgaand, "is het waar dat er tegen DI Rupo verschillende strafonderzoeken lopen wegens pedofilie?" Het antwoord van minister De Clerck was, "ja." En voor diegenen die nu afkomen met, "een link of het is niet gebeurt." De realiteit wordt niet bepaald door wat ik wel of niet link.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 januari 2012 om 17:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tempel opent zijn deuren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 januari 2012 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wilde u een plezier doen en het bewijs vinden met enkele eenvoudige googlebewerkingen maar dat is niet gelukt. Tot sluitend bewijs geleverd wordt valt uw post onder de categorie laster. Bovendien geldt in België het vermoeden van onschuld en bewijst een lopend strafonderzoek hoegenaamd niets. Denk niet dat ik hiermee Di Rupo wil steunen want ik moet hem ook niet, maar een aantijging wegens pedofilie is laster van de hoogste categorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ons gesprek wel over ging, was of er al dan niet op een bepaald moment verschillende - door Belgische procureurs ingestelde, strafonderzoeken liepen tegen Di Rupo wegens pedofilie. Het antwoord, zoals trouwens mondeling bevestigd door de minister van justitie De Clerck, op een parlementaire vraag van Annemans, was ja. En wees gerust, voor Belgische procureurs een strafdossier opstarten, moeten er volgens de wet serieuze aanwijzingen zijn van misdrijven. Zeker als de verdachte een belangrijk politiek figuur is uit de machtigste politieke clan van Belgie.
![]() |
![]() |