![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herhaal , iets promoten terwijl je Uzelf niet duidelijk stelt waar je voor staat , en iets promoten waar je zelf ook echt tegen bent , dat vind ik gewoon een laffe daad . U bent een Moslim die 100 % tegen homofilie is , en het hier promoot en uitnodigingen om het te bedrijven lanceert , om daana mensen met homofile geaardheid wil ontmoeten om ze eens goed af te troeven . Dat is Uw ware aard , dat is Uw "hogere soort" . Ik ben een 100 % hetero die homosexualiteit onnatuurlijk vind , maar die mensen daarom niet provoceer en niet bedreig . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Rus hebt u misschien heel andere dingen gedaan dan wij in uw kindertijd. Er is zeker meer kans dat u een iglo gebouwd hebt dan ik. Daar zou ik liever wat over horen.
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik respecteer een vrouw , en dring niet bij haar aan op dat soort sexueel gedrag , het trekt mij niet aan , het interesseert mij niet , en eerlijk gezegt , ik heb nog nooit een vrouw ontmoet doe mij er naar gevraagt heeft . Dus zo vanzelfspreken zal het niet zijn opdat ik me nu al minderwaardig zou moeten voelen omdat ik er geen voorstander van ben . U bent een pervert , en Rus , maar vooral een pervert van de "hogere soort " Uw eigen woorden . Maar dan soort niet als veredelt , maar de ergste soort van de crapul . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus vind ik, dat wij ook de natuur moeten verslagen door aan anale seks te doen. In feite ben je een primitieve holbewoner als je niet aan anale seks doet. Want een vliegtuig/auto/computer/... is ook niet natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar het "hart" van vol is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Ik heb mijn idee over opvoeden en dicipline over kinderen .
Ik heb een persoonlijke vriend met kids van 5 en 6 jaar oud , die best wel kunnen ravotten, maar hun ouders zijn liefhebbers om een goed restaurantje mee te pikken , echte culinaire genieters , en daarvoor hebben ze de kids nog nooit bij de oppas gelaten , die gaan in de beste restaurants mee , en weten zich heel goed te gedragen , meer zelfs , ze maken zelfs opmerkingen als er iets afwijkt van de goede gangorde en geven opmerkingen over het menu . Prachtig is dat toch . En ja natuurlijk kinderen moeten ravotten , en dingen zoals in de beek spelen , ratten vangen , en in de bomen klimmen lagen voor mij als boerenzoon meer voor de hand dan kids die in de stad opgroeiden in een appartement. Maar om dat ravotten aan te halen , was er voor mij ook niet zoveel tijd , het was al heel jong van moeten mee werken op de boerderij . Toch heb ik een leuke gebeurtenis . 45 jaar geleden , was het nog gebruikelijk om thuis op de boerderij een varken te slachten , en de slachter haalde vaak grapjes uit met ons , dus bedachten we een volgende zet . De slachter sloeg het varken met één hamerslag dood , en stak vervolgens met een mes de slagader door om het te laten leeg bloeden . Vervolgens werd het varken met zijn poten gespreid op blokjes gezet en werd er stroo rond gezet , dat stroo werd dan in brand gestoken om het haar van het varken weg te branden alvoor men het varken ging ophangen om te vernijden . Maar in wintertijd dronken die mannen graag een borrel . en toen het varken opgebaard lag onder het stroo , konden we ons moe overhalen om de mannen weg te lokken voor een borrel . Op het moment dat ze aan hun borrel zaten , haalden we vlug het dode varken weg en vulden de hoop aan met meer stroo . De mannen kwamen voldaan van de borrel buiten , en staken het stroo in brand . de hele hoop brande op en tot hun grote verbazing , er was geen varken . Een varken slachten op de oude wijze , het zien vernijden , de geur van de verschroeide haren , en de de geur van de dampende ingewanden , Bloedpens maken , spek en hespen in de pekelzout steken en er na weken uithalen . Kinderen zouden het moeten weten, moeten ruiken en eens hebben gezien . Net als de geboorte van kalfjes en biggen . dat is natuur . Ik zelf was amper 8 jaar oud , als mijn vader mij kwam halen , de bevalling van een zeug die het moeilijk had om haar biggen te werpen. de opening van de zeug was te nauw , haar eerste worp , en mijn vader zijn handen waren veel te groot en te grof , hij legde me presies uit wat ik moest doen , voeln of het biggetje met zijn hoofdje of met de achterpootjes eerst zat . en dan hoe ik mijn handje en vingers rond het kopje moest wringen om de voorste pootjes onduit te halen en dan het biggetje knellen tussen mijn kleine vingertjes en mee naar buiten halen . Ik moest als klein knaapje , tot half mijn bovenarme diep in de zeug gaan om het biggetje op te halen . Dat ijn beelden uit mij jeugd . |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Ah, dus je houdt toch van de geur van ingewanden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent en blijft van een "hogere soort" hé zij het dan van een soort waar ik liever niets mee te maken heb . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Doen alsof de grond lava is of als je een geruite vloer ziet over 1 tegel springen om op de andere terecht te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis 'heksensoep' maken in dat lijstje.
Allerlei plantwerk (en een occasionele worm of kever) in een blikje boven een zelfgemaakt vuurtje een uurtje laten pruttelen en dan kijken wie het op durfde te drinken.
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |