Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2012, 10:39   #201
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LcGrs Bekijk bericht
't Is al een tijd geleden dat ik hier nog eens ben komen kijken... Maar toen in de kersttoespraak van de koning gehoord had, dacht ik terug aan dit forum.

Flaminganten kunnen echt niet tegen kritiek: Kim Gevaert steunt "Red de Solidariteit", Clouseau brengt een single "België" uit of de koning (dus eigenlijk de regering) die wijst op overdreven populisme en het zoeken van zondebokken. Altijd weer voelen jullie zich persoonlijk aangevallen en kunnen jullie niets anders dan natrappen...

Een zalige Kerst allemaal!...
jaja, we weten wel dat Albert het over Ecolo had, maar we doen net alsof hij het over Bart De Wever had natuurlijk. Beetje meespelen hé. Anders vergeet hij dat 60% van zijn onderdanen VLAMEN zijn.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 10:42   #202
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

De vraag is eigenlijk wel: hoeven wij Belgen, nog een overbetaalde peperdure Koning, alsook zijn dito nakomelingen en volgelingen. Niet alleen zou het gebrek aan productieve meerwaarde elk examen niet overleven, dit laatste in de hand gewerkt door de doordrukte Wereldvreemdheid en bijzondere naïviteit, welke de vooraanstaande pseudo actieve familieleden, schaamteloos op de publieke marktplaats tentoon stellen.

Is dit alles wel democratisch en wettelijk. Waar halen deze mensen eigenlijk hun legitimiteit vandaan? - Indien het de grondwet is, dient dit verouderd spul dringend aan de moderne noden aangepast.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 10:48   #203
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
De vraag is eigenlijk wel: hoeven wij Belgen, nog een overbetaalde peperdure Koning, alsook zijn dito nakomelingen en volgelingen. Niet alleen zou het gebrek aan productieve meerwaarde elk examen niet overleven, dit laatste in de hand gewerkt door de doordrukte Wereldvreemdheid en bijzondere naïviteit, welke de vooraanstaande pseudo actieve familieleden, schaamteloos op de publieke marktplaats tentoon stellen.

Is dit alles wel democratisch en wettelijk. Waar halen deze mensen eigenlijk hun legitimiteit vandaan? - Indien het de grondwet is, dient dit verouderd spul dringend aan de moderne noden aangepast.
tja, de bevolking valt in zwijm voor zulke mensen
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 10:48   #204
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kwaak kwaak ...
ik wil vrij leven op mijn geboortegrond zolang ikzelf niet wil verhuizen.
Propere mentaliteit van jullie: mensen wegjagen.

Ik wil geen oorlog en geen revolutie. Ik wil enkel mijn politieke overtuiging uitdragen, en die is dat er een reorganisatie van mijn politieke overheid moet komen. Een staatkundige reorganisatie.
En jij, of niemand, gaat mij hier wegjagen gelijk een politieke vluchteling.

.
idd. dat recht om te klagen hoe slecht het hier wel is hebt ge.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 10:50   #205
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LcGrs Bekijk bericht
't Is al een tijd geleden dat ik hier nog eens ben komen kijken... Maar toen in de kersttoespraak van de koning gehoord had, dacht ik terug aan dit forum.

Flaminganten kunnen echt niet tegen kritiek: Kim Gevaert steunt "Red de Solidariteit", Clouseau brengt een single "België" uit of de koning (dus eigenlijk de regering) die wijst op overdreven populisme en het zoeken van zondebokken. Altijd weer voelen jullie zich persoonlijk aangevallen en kunnen jullie niets anders dan natrappen...

Een zalige Kerst allemaal!...
Ik heb u alvast niet gemist.
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:04   #206
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

??? = De ketel die de pot verwijt; zwart te zien!!

De dynastie, Politici, Voor stabiliteit zorgende bankinstellingen, het Kapitalisme en de economische overkoepelende macht. Gerechtelijke diensten, Politie (welke uiterst knap werk hebben geleverd) alsook: de opleidingsdiensten en dan dat 'volk' dat: uit de bol gaat zodra ons voortreffelijk systeem (zoals de Koning zelf, (rechts en links)) helemaal en onherroepelijk verziekt geraakt.

Zo te merken zal de bodem van de put, weldra wel bereikt worden.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:07   #207
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wij zijn voor Vlaanderen, wij zijn niet tegen Wallonië, net zo min als we iets hebben tegen Nederland, Duitsland, Frankrijk, .....

Wat wij wel willen is dat iedereen zijn eigen boontjes dopt. Om hen op weg te helpen willen we best solidair zijn met onze buren (indien nodig). Solidair zijn wil in deze zeggen dat we hen willen ondersteunenen helpen zodat ze zelf uit het moeras kunnen kruipen. We willen hen maw geen hangmat aanbieden.

Wie kent het spreekwoord niet: "Geef iemand een vis en je geeft hem voedsel voor een dag, leer hem vissen en je geeft hem voedsel voor de rest van zijn leven."
En de meesten in dit land zijn voor België. Vlaams-Nationalisten zijn maar een piepkleine minderheid met wie men geen rekening moet houden. Uw standpunten zijn dus van geen enkel belang.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:09   #208
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kwaak kwaak ...
ik wil vrij leven op mijn geboortegrond zolang ikzelf niet wil verhuizen.
Propere mentaliteit van jullie: mensen wegjagen.

Ik wil geen oorlog en geen revolutie. Ik wil enkel mijn politieke overtuiging uitdragen, en die is dat er een reorganisatie van mijn politieke overheid moet komen. Een staatkundige reorganisatie.
En jij, of niemand, gaat mij hier wegjagen gelijk een politieke vluchteling.

.
Perfect : accepteer België.
Oud 25 december 2012, 11:12   #209
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
En de meesten in dit land zijn voor België. Vlaams-Nationalisten zijn maar een piepkleine minderheid met wie men geen rekening moet houden. Uw standpunten zijn dus van geen enkel belang.
Het is simpel. Zij die parasiteren bij het bestaan van belgie, zijn voor belgie. Zij die het allemaal moeten betalen, zijn tegen belgie. Dat is de enige realiteit.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:14   #210
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie accepteert er nu een koninkrijk ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:15   #211
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In welke zin? "Leve Frankrijk" zoals pakweg "Leve België" of "Leve Italië"? Dan, OK. Als u daarentegen met rattachisme komt, vergeet het. Ik woon in België en voel me Belg, wat Vlaams-Nationalisten en rattachisten van België mogen denken is van geen enkel belang. Ze vertegenwoordigen niets en spreken in de leegte.
Wat zal het nu worden, blijkbaar zijn "jullie" het niet eens , in jullie "minderheid" Is het nu "Leve Belgie" ? "Vive la Belgique" of " Vive la France" ? of "Vive la "Wallo-Bru" en de duitstalige gebieden ?

Hoe "voelt" dat een "Belg" zijn ?

Hoe voelt dat dat de meerderheid in "beide" taalgroepen niet in staat is om met elkaar te communiceren ?
Hoe voelt dat dat een minderheid het engels als tweede taal heeft ,terwijl de meerderheid als tweede taal frans spreekt ?

Of je het nu graag of niet graag hoort.
Belgie is kunstmatig, gebaseerd op "wantoestanden" van vroeger.
Maar er zijn er zelfs die niet bereid zijn om die wantoestanden aan te passen of te corrigeren.
Vandaar "La Belgique qu’elle crève"

Zalig Kerstfeest.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:17   #212
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Het is simpel. Zij die parasiteren bij het bestaan van belgie, zijn voor belgie. Zij die het allemaal moeten betalen, zijn tegen belgie. Dat is de enige realiteit.
Niets te maken. De meesten denken helemaal niet in zo'n termen en voelen zich gewoon goed in België. Het communautair interesseert hen helemaal niet en ze lachen er zelfs mee. En terecht natuurlijk.
Oud 25 december 2012, 11:17   #213
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Droom maar verder.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:17   #214
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie accepteert er nu een koninkrijk ?
Groot-Britannië, Nederland, Spanje, Zweden, ......................
Oud 25 december 2012, 11:18   #215
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht

Als hij nu volgend jaar zijn voorgedrukte speech gewoon enkel in het Frans houdt, en verder heel zijn familie enkel door de franstaligen laat onderhouden.

Alleman content.

Ik dacht eerst een mars op Brussel te organizeren om zo voor le palais de Laeken met wat Duitse helmen te komen marcheren, maar dat gaat niks uithalen want ik hoorde dat hij en zijn gade al vertrokken zijn naar hun plezierjacht de Talpa, of in ieder geval naar hun Italiaans thuis. Het is wel erg dat die mensen speciaal voor die kerstspecial naar huis moeten komen hé. (of zouden ze het aan boord hebben opgenomen?)

Enfin, "iek wiel konink word" is nu waarschijnlijk samen met" iek wiel premier sain" lekker aan het keuvelen (soort zoekt soort nietwaar) om eens te zien op welke manier ze de vlamingen volgende keer kunnen schofferen.

Het wordt tijd dat we het koningshuis naar de gewesten gaan overhevelen. Misschien per opbod verkopen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:20   #216
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Liever een constitutionele monarchie dan een republiek als Frankrijk of de VS.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:22   #217
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat voor een België? Een eerlijker, democratischer en rechtvaardiger België of België zonder meer, een doel op zich, een fetisj?
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:25   #218
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Populistische Belgicistische bullshit.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 11:29   #219
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Wat zal het nu worden, blijkbaar zijn "jullie" het niet eens , in jullie "minderheid" Is het nu "Leve Belgie" ? "Vive la Belgique" of " Vive la France" ? of "Vive la "Wallo-Bru" en de duitstalige gebieden ?

Hoe "voelt" dat een "Belg" zijn ?

Hoe voelt dat dat de meerderheid in "beide" taalgroepen niet in staat is om met elkaar te communiceren ?
Hoe voelt dat dat een minderheid het engels als tweede taal heeft ,terwijl de meerderheid als tweede taal frans spreekt ?

Of je het nu graag of niet graag hoort.
Belgie is kunstmatig, gebaseerd op "wantoestanden" van vroeger.
Maar er zijn er zelfs die niet bereid zijn om die wantoestanden aan te passen of te corrigeren.
Vandaar "La Belgique qu’elle crève"

Zalig Kerstfeest.
Veel meer Franstaligen dan u denkt, kennen het Nederlands en communiceren zonder geen enkel probleem met de Franstaligen. Dat "kunstmatig" is gewoon belachelijk en een schijnexcuus tegenover die afkeer van een bepaalde Vlaanderen tegenover de Franstaligen. Niets meer. En wat merken we? De Franstaligen bezoeken nog steeds evenveel Vlaanderen als vroeger zonder zich af te vragen wat de Vlamingen van hun aanwezigheid denken. U bent het meer dan beu met de Franstaligen en dat is uw goed recht maar op de andere kant hebt u Franstaligen die helemaal geen rekening met uw standpunten en vooral met uw gevoeligheden nemen . Dat is de realiteit.
Oud 25 december 2012, 11:32   #220
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Wat voor een België? Een eerlijker, democratischer en rechtvaardiger België of België zonder meer, een doel op zich, een fetisj?
België zoals ze nu bestaat.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be