![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Hoe dan ?
Als Mohammed zag hoe Christenen misleid werden snap ik zijn logica wel. En die hebben geen hedendaagse vertegenwoordigers voor Mohammed of Allah he. ![]() En niemand die Mohammed afbeelden mag, terwijl Christenen het gruwelijkste van het hele religie in de lucht steken, Jezus' dood. Laatst gewijzigd door Peche : 2 november 2014 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de negeer. Ik denk toch ietske meer gelezen te hebben als U daarover, dat ik dingen anders in me opneem is duidelijk. Maar ik leg tenminste geen valse woorden in de profeten hun mond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() En dat komt minstens 1 maand in mijn onderschrift dan!
Begin maar in je bijbel te spitten gozer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zeker geen praktiserende katholiek, maar ben wel zo opgevoed. Ik kan me dus in het geheel niet inbeelden dat ik ooit moslim zou willen worden. En elke dag zie ik rondom mij over de gehele wereld de gedragingen van moslims, hun kuddegeest, hun overdreven fanatisme en obsessies, wat oorzaak is van de oorlogen onder elkaar. Dat zoiets uw mening over moslims niet wijzigt getuit toch van grote onverschilligheid dacht ik. Overal waar er moslims zijn is er zever mee. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 3 november 2014 om 01:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens zeker dat gij moslim zijt bem. Geef het maar toe, want vroeg of laat komt dat toch uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theo van Gogh, 47, filmregisseur, werd gewoon op straat vermoord. Een religieus-politieke moord. De Marokkaanse moordenaar heeft de aanwijzingen uit de koran gevolgd. Hij stak daarbij het toepasselijke soera 5, vers 33, met een mes in Theo’s borst als waarschuwing dat men niet ongestraft de islam kan beledigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christenen hebben tenminste een god die op aarde tussen hen heeft rondgelopen, die gestorven is voor hun zonden en die nadien terug uit de dood is opgestaan! Daar kan uw Mohammed nog eens een puntje aan zuigen vind ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bijbel bestaat uit verschillende boeken die door MENSEN werden geschreven. Er staat nergens in dat er niks aan toegevoegd of verancderd mag worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Profeet ik heb geen moslimvrienden. Integendeel.
Ik kan amper iemand van andere origine . |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge moet dat lezen in het Nieuwe Testament en dan in geheime bijeenkomst met een pastoor gaan praten. Sommige mysteries zijn enkel voor de ingewijden. Zo snel geraakt ge bij die club niet binnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 november 2014 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Het staat er niet in en ook niet tussen de lijnen. Wel staat er dat Jezus waarschuwde voor mensen die in zijn naam zouden spreken.
Ik heb het hele NT gelezen op mijn 7 op mijn 12 en op mijn 25. En gij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb goed opgelet in de klas!
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Openbaringen 22 laatste paragrafen. Ben op gsm. Copy paste gij het eens uit circe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Misschien niet direct te vinden, maar uit mijn oude bijbel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Jij zou nog liever je rug breken met te draaien en keren in je leugens dan je ongelijk toe te geven he? Het staat er niet in van varken he? En er staat dat niemand mag bijvoegen of weglaten. En wie het Vaticaan goed bekijkt beseft dat het geloof al meer dan een millennia is gehijacked.
|
![]() |
![]() |