![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
't Is toch fijn om te lezen dat ik hier al een paar vriendjes heb die me gelijk geven
|
|
|
|
#202 | |||||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
Zaken als fossiele brandstoffen gaan subsidiëren om ze betaalbaar te houden voor de bevolking terwijl diezelfde bevolking er massaal ziek van wordt, storen me enorm. Citaat:
Citaat:
Citaat:
(een voorbeeld bij m'n eerste zinnetje: het kleine aantal overstappers voor telecom en energie: duidelijk goedkopere tarieven, groene(re) stroom, andere voordelen,... maar toch blijft overstappen een grote drempel die niet veel mensen durven te overwinnen.)
|
|
|
|
#203 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#204 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
en als je het nog niet door had dit is pure sarcasme ja dat kunnen de marokanen ook heel goed. En ik studeer nu voor maatschappelijke assistent ik heb meer vlaamse klanten dan migranten die op een leefloon zijn dus voor je gaat zeveren ga eerst research doen. en als je iemand de schuld wilt geven van al je mislukkingen kijk dan in de spiegel want niemand en niemand anders dan jij bent verantwoordelijk voor je leven en daden dus neem die verantwoordelijkheid maar ok i.p.v. altijd maar te klagen over de marokanen. wat heeft een marokaan u ooit aangedaan of ben je ook zo een meeloper van filip de winter.waarschijlijk wel tkan niet anders ondertussen dat jij de allochtonen uitmaakt en slijmt bij filip zit hij lekker thuis in zijn villa te lachen over de loer die hij jullie vlaamse belangers of zal ik zeggen vlaamse behangers heeft gedraaid. verbeter je denkwijze vooralleer je verbitterd je leven verknoeit . 1 raad accepteer de mensen zoals ze zijn en dan zal de wereld heel anders zijn en kan je ook op je twee oren slapen. Ik hoop alleen dat je ooit tot het besef komt dat het zo niet kan en dat je een goudenmiddenweg accept want anders gaat het nooit hoor. een marokaans meisje met een eigen mening |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Europees Commissaris
|
Ik denk niet dat jou mening die racisten en fascisten iets kan schelen...
De enige mening die ze willen horen is die van hun Führer dewinter
|
|
|
#206 |
|
Europees Commissaris
|
Vlaanderen in de topdrie van meest vervuilde regio's? Verhuis dan. Of is het hier zo weinig vervuild dat dat niet de moeite is?
|
|