![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() links kiesvee weet niet beter
#202 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn weinig plekken in de wereld waar iemand zo goed opgevangen wordt als in België. Gratis kwaliteitsonderwijs, een sociaal vangnet dat zijn gelijke niet kent, kinderbijslag, enz .... Abdeslam had verdomme een job bij de Brusselse Vervoersmaatschappij waar hij uiteindelijk werd ontslagen omdat hij meermaals niet kwam opdagen. Het flauwe argument van "kansloos" wordt continu misbruikt om hun eigen falen maar niet te moeten toegeven.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Peche is een jihadi apologist die zich een "dwaze wollige trien" typetje aanmeet.
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men mag beginnen met het stoppen met het uitdelen van overheidsgeld aan alle religies in dit land, dan kunnen de mohamedanen zich niet weer in een slachtofferrol wentelen. En onze maatschappij is "geëvolueerd" naar een maatschappij waar het verboden is om kritiek te geven op de islam en op baldadigheden gepleegd door nieuwkomers. Heden ten dage is het stilaan aan het veranderen maar men blijft in hetzelfde bedje ziek: eindeloos palaveren en rond de pot draaien en ondertussen worden er onder onze neus nog zelfmoordaanslagen beraamd. Dergelijk kwaad kan je niet oplossen met "onze waarden" en meer van dat. Ofwel laat je het verder woekeren tot je er niks meer aan kan doen ofwel ga je er keihard tegen tekeer. |
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#209 |
Minister-President
|
![]() Als je dat weet dan moet je blijven waar je bent of u aanpassen aan uw nieuw land met zijn regels en gewoonten.
|
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe deze regering ermee zal omgaan, het is een zeer complexe situatie. Laatst gewijzigd door Peche : 26 maart 2016 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal SA ten eerste al zomaar niet binnen raken en als je er binnen raakt zal je ofwel snel in de gevangenis zitten ofwel als een hond worden neergeschoten. Bij ons werd ons decennia lang gedicteerd dat we alle nieuwkomers zomaar in de armen moesten sluiten en hen bovendien nog onderhouden met kost, inwoon en uitkeringen op de koop toe. Die mensen plegen hier nu aanslagen en jij gaat nu beweren dat ze kansloos waren. Lees uw onzin nog eens en besef waarmee je bezig bent. |
|
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Het is HUN verantwoordelijkheid om zich aan te passen. Het was HUN verantwoordelijkheid om alle culturele bagage achter te laten die integratie belemmerde. Als ze dat NIET wensen te doen, kunnen ze het terug afbollen naar Dar-Al-Islam.
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Peche is een jihad-apologist die een typetje neerzet.
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er komen veel mensen naar hier. Ik heb ze niet binnengelaten he, maar er zitten wel mensen bij die echt hulp nodig hebben. Ik ben voorstander deze mensen gepast te helpen aan de grens tot de oorlog voorbij is. Wat ik poogde duidelijk te maken, sommigen voelen zich hier gewoon echt niet thuis. En willen er niets van maken omdat onze cultuur hen niet aanspreekt. Wat mijn onzin eigenlijk concreet to the point zei: die mannen horen thuis in Oosterse landen en is moeilijk te verenigen met de westerse cultuur, normen en waarden. Moet ik nu echt alles nuanceren? |
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet Kerel, ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Onze gevoelens, witmans.
Onze gevoelens, en hoe we ze voelen. Dat is het enige wat telt nu. ![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2016 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() De groepen die dat wel doen moet je oppakken en in gesloten centra plaatsen.
Punt. |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |