![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
je zal slapen. je hebt echter een vreselijke nachtmerrie en als je wakker wordt is je bed kletsnat. ik wil dat niemand nog kaas eet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn plots 10 flessen cola (niks te light... vele vele suiker) geworden.
Ik wil dat nou nou gaat slapen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil iets minder fans hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
verzin anders zelf maar iets beters Ik wens dat Jazeker spijt heeft van alle slechte dingen die hij over mij heeft gewenst ![]()
![]() |
![]() |
#205 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik wens dat nou nou niet te zwaar tilt aan mijn uitspraken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 november 2004 om 23:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik wens dat iedere lul die hier discriminerende praat komt verkopen voor elke ingedrukte toets daarvoor een stamp in zijn hol krijgt van legerbottinen met witte nestels ![]()
![]() |
![]() |
#207 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wou dat ik een spraakwaterval was en niet altijd met een mond vol tanden sta |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wens dat men een mousepad ontwikkelt dat beter is dan gewoon het bureau waarop ik werk. (serieus, bestaat dat?)
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wens dat Lernaut en Hauspie terug komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pol stapt in de politiek, zegt dat alle Turken lullentrekkers zijn en Fatimahs wel mogen blijven als ze zijn pietje maar afzuigen, wordt opgeblazen door een zelfmoordterrorist die zich in zijn verjaardagstaart had verstopt en wordt postuum verkozen in het Vlaams parlement, waar voor zijn lijst Van Rossem, Vital Huygebaert en Bart Peeters gaan zetelen. Zijn vrouw gaat op VTM het weer presenteren. Ik wou dat ik nu niet naar de les moest.
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
In wens dat tanga's zo populair worden als hoofddoeken gij zijt ook ne fantieken typer, xtc-pillekes gepakt zeker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil eens een ruimtereis maken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Helaas word je achteraf in het geheim gedissecteerd door een schimmige overheidsorganisatie die wil nagaan welke invloed de blootstelling aan kosmische straling op je spijsverteringsstelsel gehad heeft, terwijl het onwetende publiek tezelfdertijd een dubbelganger-koe van je tot heilig symbool verklaart. Ik wens dat Schwarzenegger verandert in een neger met de naam Weitzeblanke.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Ik wens Jenifer Lopez te ontmoetten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze spuwt in uw gezicht.
Ik wens dat de tijd de komende drie uur achteruit loopt zodat ik niet zo schandalig laat op zou staan.
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 17 november 2004 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens 48 uren in een dag.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
ik wens bij de volgende les die ik heb langer dan 5 minuten op te letten. |
|
![]() |
![]() |