![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ? Hoe zit het ondertussen met de beurs ? ![]() ![]() Ik heb het je nog gezegd om je te haasten met te kijken ![]() Binnen paar dagen zal het ook wel weer heel goed gaan met dat virus. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 maart 2020 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 maart 2020 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw poetsvrouw zou misschien ook beter eens vertellen dat in Thailand mensen meestal met meerderen eten uit 1 en dezelfde schotel....of dat al dan niet een goede bescherming is voor besmettingen betwijfel ik sterk. Wat een onzin allemaal. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 maart 2020 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.worldometers.info/corona...id-19-testing/ Citaat:
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=O3igmX1YOdk Inshallah! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat ik gehamsterd heb, sommigen lachten ermee, maar er zijn er die het zich nog fel zullen beklagen als ze opgesloten thuis zonder eten zitten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die kussen en handjes schudden vind ik gewoon onzin. Ofwel moet men dan maar in de eerste plaats alle voetbalwedstrijden verbieden. 50.000 mensen die liggen roepen en tieren en spugen terwijl ze als sardines op mekaar zijn geplakt .....en dan die voetballers zelf die mekaar de ganse tijd staan af te likken. En blijf dan maar weg van geld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gaat u ook geen enkele deurklink meer aanraken ? Gaat u ook geen boodschappen kar meer gebruiken in het warenhuis ? Het virus verspreid(de) zich net het meest in een land China waar mensen niet kussen geen handjes geven en mekaar niet omhelzen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 maart 2020 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat uiteindelijk net zoals de gewone griep iedereen het virus vroeg of laat wel eens zal krijgen.
Misschien moeten we dat nu maar eens accepteren en vooral onze ouderen en zwakkeren beter beschermen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen zijn er in twee scholen besmette jongeren die terugkwamen uit een ski-vakantie ,vastgesteld.
Maar o wee ,wie durfde voorstellen om de terugkerende ski-adepten een week te weren uit hun respectievelijke school , of de scholen nog een week langer te sluiten,die was zogezegd paniek aan het zaaien volgens De Block en Van Ranst. Nu lopen we weer achter de feiten aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Europees Commissaris
|
![]() Van Ranst wil geen scholen sluiten vooraleer er doden zijn gevallen:
Viroloog: “Scholen sluiten onnodig, behalve na dodelijke infectie” Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat jij verstaat onder "voldoende groot gevaar". In Zuid-Korea en Italië zien we een exponentiële groei van het aantal besmettingen. Met dank aan het grote aantal testen dat daar gebeurt. Waarom ga jij er van uit dat we hier niet dezelfde exponentiële groei kennen? Hier worden zelfs de klasgenoten van die besmette jongen niet getest. Deze HLN reporter kan niet getest worden, ook al heeft hij twee coronapatiënten in zijn auto vervoerd: Onze reporter in quarantaine: “Corona zat in mijn auto, maar ik moet niet getest worden” Met andere woorden, na een maand van struisvogelpolitiek: Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van Ranst
lol mislukte politieker die zijn eigen graag hoort praten
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort wordt het warmer en dan lost het zaakje zich vanzelf wel op. Tegen volgende winter wel een vaccin zeker. Ze moeten de goedkeuringsprocedure maar wat versnellen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk vindt Van Ranst in deze drukke periode nog voldoende tijd om zijn hobby uit te oefenen: het afzeiken van N-VA op Twitter.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 4 maart 2020 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://mobile.twitter.com/vanranstm...00531067985920 https://mobile.twitter.com/vanranstm...45664221851649 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |