![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Gouverneur
|
![]() De NVA aanhang. Die kennen niet eens het programma van NVA.
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Feit is dat beiden Bouchez uit de coalitie paars-geel wilden houden. Het zou echt helemaal geen zin gehad hebben te vragen aan Bouchez om zich van de OVLD los te koppelen en vrijwillig in de oppositie te gaan. Dus het kon ENKEL als de OVLD zonder de MR verder zou willen gaan. Het neen van Lachaert had niets te maken met de wijze hoe De Wever het heeft aangepakt, omdat het enkel de taak van Lachaert was De Croo in pole position voor het premietschap te brengen. Trouwens de onderhandelingen hieromtrent tussen hem en Magnette liepen reeds achter de rug van De Wever. De Wever werd hier gerold, maar er was weinig wat hij kon doen om dat te verhelpen. Daarom ook zijn knorrige reactie.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Gouverneur
|
![]() Toch goed? Kunnen we nog eens lachen, een Boze BDW heeft iets weg van smeagol uit lord of the rings. Of een gefrustreerde puber die zijn zakcentje niet kreeg.
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat op die manier de NVA gelost kon worden op een manier dat de CD&V en de VLD ook toestanden zoals Arizona definitief uit hun gedachten gingen zetten. Met de NVA ging het niet, dat was het doel van die oefening. Dat definitief aan te tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In 2012 heeft Dewever gezegd dat hij in 2014 ging stoppen met voorzitterschap, omdat mensen die te lang vasthielden aan die positie vaak ten onder gingen. Het zou slecht zijn voor de partij, zei hij. We zijn 2020. We beginnen nu aan de ondergang van Dewever. Laatst gewijzigd door Tavek : 14 oktober 2020 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Gouverneur
|
![]() Niet dat ik zulke partijen steun maar bij de meeste partijen heb je wel een ideologische achterban. Bij NVA is het beperkt tot het niveau Dag Allemaal, worsten van woeste, bier zuipen en vendelzwaaien.
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry dat ik cliches gebruik he maar ik denk ook niet dat u veel nuance betoonde in uw post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Bron? U lijkt me anders wel te vinden voor hyperbolen en karikaturen. Zeer emo ook.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 14 oktober 2020 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders hadden ze in 24 de electorale petsen van hun leven gekregen. Nu zal die eer de traditio's te beurt vallen. Doe zo verder.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Van de opkom tijdens de betoging van het VB kunnen alla andere partijen zelfs nog niet dromen. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 14 oktober 2020 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Nu je het zegt ... wat steun je eigenlijk? Over zelfstandigen heb je blijkbaar ook niet veel goeds te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Gouverneur
|
![]() Was naar verwachting. Maar ik kan me niet vinden in het dwaze confederalisme.
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat de in 2014 tot het neo-Belgicisme bekeerde nieuwe traditionele partij N-VA mij ernstig teleurstelde... Ze hebben ons land veeel geld gekost, en veel prestige verlies... En dat allemaal omdat staatssecretaris Theo zijn eigen Marrakesh-dossier niet kende of niet begreep en dan maar een paniek-show begon op te voeren... Een tekst waar niemand ooit nog naar refereert, die ergens ligt te vergelen in een lade van een paar VN functionarissen die al lang bezig zijn met hun volgende benoeming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Gouverneur
|
![]() Alle respect voor zelfstandigen. Ik zou in hun situatie juist hetzelfde doen. Ik heb familie en goede vrienden die zelfstandig zijn. Mijn punt is dat het systeem fout zit.