Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2005, 23:30   #201
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Je hoeft mij niet te geloven: zoek het maar op http://www.fdj.de/infoportal/index_d.../III_1941_1942

26 juli 1952
Ik wil maar al te graag Europa Moslim vrij, en probeer zoveel mogelijk de marokaanse gemeenschap te mijden. Want geen goede ervaringen mee.
Maar was gewoon Objectief wat betreft Egypte.

ps : Alle landen waar de moslims heersen is het triestig leven voor de locale bevolking, mijn visie gebaseerd op persoonlijke ervaringen.

Laatst gewijzigd door M.V.B. : 16 maart 2005 om 23:52.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 00:59   #202
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi
Varkens voeden zich dan ook met hun eigen uitwerpselen.
Je kunt ook varkenslintworm krijgen wat erger is dan de gewone lintworm aangezien deze zijn eitjes legt in je bloedvaten.
So? Moslims doen niets anders dan hun geest vol met stront vullen.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 01:11   #203
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Europa (West en Zuid-Europa dan) hebben de wereld veroverd met hun charme en hun ontwapende glimlach, in naam van Jezus Christus gingen zij de wereld veroveren, beschaven en bekeren. Vooral dat eerste is zeer goed gelukt.
Maar van geweld, terreur en dergelijken was geen sprake. Dat is iets dat die vuile moslims hebben uitgevonden! Europese Christenen waren daar véééél te lief voor.
Zij predikten liefde en vergiffenis en broederschap.
Geen haat en moord zoals die m*kK*K*n
Vergeet het maar! De eerste zendelingen waren allesbehalve lief. Hun bekeringsdrang ging ook gepaard met gruwelijkheden tegenover de bevolking met een ander geloof! Ze hebben niet voor niets de Angelsaksische Augustinus verzopen in Gent. En Bonifatius werd ook niet voor niets vermoord.

Ik veroordeel elk fundamentalisme, en het is niet omdat het hier 500 of zelfs 100 jaar geleden hier zo was, dat we er nu terug naartoe moeten.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 10:48   #204
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Vergeet het maar! De eerste zendelingen waren allesbehalve lief. Hun bekeringsdrang ging ook gepaard met gruwelijkheden tegenover de bevolking met een ander geloof! Ze hebben niet voor niets de Angelsaksische Augustinus verzopen in Gent. En Bonifatius werd ook niet voor niets vermoord.

Ik veroordeel elk fundamentalisme, en het is niet omdat het hier 500 of zelfs 100 jaar geleden hier zo was, dat we er nu terug naartoe moeten.
bedankt voor uw bijdrage.
de satire in mijn bijdrage is u wellicht ontgaan, maar ik ben blij dat u dit vermeld.
Wat wij Westerlingen vroeger hebben uitgespookt tart elke verbeelding, wat enkele moslims misschien nu uitrichten is maar peanuts bij de georganiseerde misdaden in naam van het christendom uitgevoerd.
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 11:25   #205
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
bedankt voor uw bijdrage.
de satire in mijn bijdrage is u wellicht ontgaan, maar ik ben blij dat u dit vermeld.
Wat wij Westerlingen vroeger hebben uitgespookt tart elke verbeelding, wat enkele moslims misschien nu uitrichten is maar peanuts bij de georganiseerde misdaden in naam van het christendom uitgevoerd.
Uw satire was mij geenszins ontgaan. Ik wou enkel even aanduiden dat wij het ontgroeid zijn en het via een omweg terug wordt binnengelaten. (BTW, leest er iemand het Nieuwsblad?)
Oud 17 maart 2005, 11:41   #206
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi
Varkens voeden zich dan ook met hun eigen uitwerpselen.
Je kunt ook varkenslintworm krijgen wat erger is dan de gewone lintworm aangezien deze zijn eitjes legt in je bloedvaten.
En Mohammed wist dat allemaal en schreef dus o.m. een soort medisch handboek om de Gelovigen voor allerlei rare ziekten te behoeden ?!
Kom zeg, dat geloof je zelf toch niet!
Een varken is gewoon een dier zoals een ander natuurlijk!
De rest is bijgeloof.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 11:44   #207
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Uw satire was mij geenszins ontgaan. Ik wou enkel even aanduiden dat wij het ontgroeid zijn en het via een omweg terug wordt binnengelaten. (BTW, leest er iemand het Nieuwsblad?)
Ja, ik bijv., de rondhangende halfwas Marokkaantjes in Schaarbeek wordt aangeraden om te leren schieten voor de Jihad !
Wie een pint pakt moet knielend 80 zweepslagen krijgen en...een vrouw moet altijd de sexuele behoefte van haar man voldoen, ook met het oog op dat schieten voor de Jihad waarschijnlijk.
Buiten, die handel!
Oud 17 maart 2005, 11:45   #208
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Oud 17 maart 2005, 11:50   #209
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
En Mohammed wist dat allemaal en schreef dus o.m. een soort medisch handboek om de Gelovigen voor allerlei rare ziekten te behoeden ?!
Kom zeg, dat geloof je zelf toch niet!
Een varken is gewoon een dier zoals een ander natuurlijk!
De rest is bijgeloof.
Mohammed wist dat uiteraard niet. Maar heel veel zaken zijn geschreven om de hygiëne te bevorderen en zoals je weet (of niet weet) krijgen heel veel mensen diarree als ze varkensvlees eten. Toiletten waren (en zijn) ginder niet zoals bij ons. Bovendien werd dit gebruik niet ingevoerd door Mohammed, maar nam hij dit ook over van de joden.
Oud 17 maart 2005, 12:01   #210
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Moslims gebruiken ook geen zeep dat van dieren is gemaakt... Zepen worden immers goedkoop uit dooi beesten gemaakt. Varkens, Koeien, paarden, schapen, ... Je kan het eigenlijk niet zo gek bedenken.

Dus als je ooit in de moslim-wereld reist (met uitzondering van afghanistan en Somalië) zal je zeep vinden met de geruststellende boodschap erop: "Deze zeep is synthetisch"
Oud 17 maart 2005, 12:08   #211
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Dus als je ooit in de moslim-wereld reist (met uitzondering van afghanistan en Somalië) zal je zeep vinden met de geruststellende boodschap erop: "Deze zeep is synthetisch"
En wat deden ze dan voordat de verachte Ongelovigen synthetische zeep hadden uitgevonden? Bah!
Oud 17 maart 2005, 12:11   #212
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat deden ze dan voordat de verachte Ongelovigen synthetische zeep hadden uitgevonden? Bah!
Hetzelfde als wij hier deden zeker? Niet wassen.

Aan elke moskee zal je een fontein vinden waar de moslims hun handen en voeten moeten wassen vooraleer ze de moskee binnengaan.
Ook die plicht werd in landen waar de temperatuur kan stijgen tot 50 graden niet zomaar ingevoerd.
Oud 17 maart 2005, 12:12   #213
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Mohammed wist dat uiteraard niet. Maar heel veel zaken zijn geschreven om de hygiëne te bevorderen en zoals je weet (of niet weet) krijgen heel veel mensen diarree als ze varkensvlees eten.
Neen dat weet ik niet...Volgens mij maakt het niet uit welk vlees je eet, als het bedorven is zult ge dat wel voelen.
Maar ik ben bijv. ook benieuwd naar de Moslim-uitleg over besnijdenis, ook zo een dwaas gebruik dat ze van de Joden hebben overgenomen.
Oud 17 maart 2005, 12:20   #214
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen dat weet ik niet...Volgens mij maakt het niet uit welk vlees je eet, als het bedorven is zult ge dat wel voelen.
Maar ik ben bijv. ook benieuwd naar de Moslim-uitleg over besnijdenis, ook zo een dwaas gebruik dat ze van de Joden hebben overgenomen.
Heeft in eerste instantie ook met de hygiëne te maken.

Vrouwenbesnijdenis daarentegen is een gruwelijk gebruik dat al bestond voor de islam er was. Het komt naar alle waarschijnlijkheid uit de tijd van Zarathoestra waar een tekst stond als volgt:

"Gesteld dat een vrouw uit eigen aandrift haar vrucht heeft 'nedergeworpen', en men heeft dit bewezen, dan moet men haar aan stokken spietsen en haar niet begraven."

Uit angst daarvoor werden vrouwen besneden zodat ze geen genot meer zouden hebben.

En toonde een echtgenote zich weerspannig dan mocht de man haar afranselen en haar oren doorboren.

Het probleem is dat Mohammed veel van die oude gebruiken moest overnemen in de islam onder druk van de oude patriarchen en er tot op de dag van vandaag in vele landen nog gretig gebruik wordt van gemaakt.
Oud 17 maart 2005, 12:30   #215
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heeft in eerste instantie ook met de hygiëne te maken.
.
?
Oud 17 maart 2005, 12:53   #216
Kitten
Partijlid

Standaard

Heb nog nooit van mijn leven zulke grappige, triestige onwaarheden over de islam gehoord.

Hehehehehehehee... sorry hoor mensen maar jullie leven in een fantasie wereld waar jullie je eigen versie van de islam opmaken... "the evil one"!

LOL LOL LOL
Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 12:58   #217
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitten
Heb nog nooit van mijn leven zulke grappige, triestige onwaarheden over de islam gehoord.
Doen Moslims dan niet aan besnijdenis van elkaar en discriminatie van varkens?

Laatst gewijzigd door Michroscoop : 17 maart 2005 om 12:59.
Oud 17 maart 2005, 14:47   #218
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hehehehehehehee... sorry hoor mensen maar jullie leven in een fantasie wereld waar jullie je eigen versie van de islam opmaken... "the evil one"!

LOL LOL LOL
Welke onwaarheden? Kan je er misschien een paar citeren?
Oud 17 maart 2005, 20:48   #219
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

LOL LOL LOL
Dan zou je toch eens een jaar de wereld moeten rond trekken voor je zulk iets zegt. En het liefst verschillende landen aandoen waar moslims in de meerderheid zijn en het voor het zeggen hebben.

Of misschien woon je in een beschutte werkplaats en kom je niet vaak buiten, dan kan ik je mening begrijpen.

Diegene die zeggen dat er niets aan de hand, die wonen in een fantasie wereld.

Moslims ze horen hier gewoon niet in Europa, laat het westen voor de westerlingen die vrij willen zijn en de arabische landen voor de moslim.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 21:06   #220
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
Dan zou je toch eens een jaar de wereld moeten rond trekken voor je zulk iets zegt. En het liefst verschillende landen aandoen waar moslims in de meerderheid zijn en het voor het zeggen hebben.
Inderdaad. Ik heb dat gedaan. Een jaar rondgetrokken ginder en pas teruggekomen als mijn geld bijna op was.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be