Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2007, 19:45   #201
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
tja dat( gebrek aan intellect) probeert hij te verbergen door steeds op te scheppen over zijn luxe snufjes...
Eigenlijk is het een type als Patrick Janssens of Guy Verhofstadt, alles verpakking, maar geen inhoud. Vertrepen past met andere woorden perfect in het systeem, samen met zijn volksverradende vriend Dedecker (zie zaak wielrennen).

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 april 2007 om 19:46.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 21:07   #202
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
@ jazeker=

uw analyse is fout. het is verstrepen die vanaf het begin steeds gezegd heeft dat hij eigenlijk even goed bij de VLD zou kunne zitten. Die altijd gezegd heeft dat hij zich kniet kan vinden in de grondbeginselen van het VB.

Wat verwacht u dan van het VB? Dat het een progressief liberale partij wordt om één opportunist die enkel maar meezeild met het Vb om financiele redenen een plezier te doen.
Neen. Dat het een brede partij werd waarin meerdere meningen thuis kunnen zijn zolang ze zich maar scharen achter de migratiestandpunten en het Vlaamse onafhankelijkheidsstreven.

Nu willen jullie dat de partij zich terugtrekt in een rondje zelfmasturbatie op de eigen "zuiverheid". Een kliekje dat zal verschrompelen en nooit nog een letter op de politieke agenda zal bepalen of beïnvloeden.

Hoe kon er ooit nog maar van een Forza Flandria worden gesproken als het ultieme doel is om je terug te trekken in een clubje van zuiveren?

argh.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 21:13   #203
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Voor zowel Jean-Marie Dedecker als Jurgen Verstrepen is de ,,freedom of speech'' een belangrijk punt dat hen bindt. ,,Vrijheid van meningsuiting en respect voor ieders mening zijn voor mij altijd fundamenteel geweest", aldus Jurgen.
Proficiat met het lef en het karakter om te kappen met het dictatoriale Blok. Deze moeilijke beslissing kan Jurgen zijn gegarandeerde broodwinning kosten, weinigen hebben de moed om zoveel op spel te zetten voor overtuiging en principe !
Een witte merel op een politieke mesthoop !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 21:15   #204
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Voor zowel Jean-Marie Dedecker als Jurgen Verstrepen is de ,,freedom of speech'' een belangrijk punt dat hen bindt. ,,Vrijheid van meningsuiting en respect voor ieders mening zijn voor mij altijd fundamenteel geweest", aldus Jurgen.
Proficiat met het lef en het karakter om te kappen met het dictatoriale Blok. Deze moeilijke beslissing kan Jurgen zijn gegarandeerde broodwinning kosten, weinigen hebben de moed om zoveel op spel te zetten voor overtuiging en principe !
Allé dat is de eerste keer dat ik de mestbevuiler positief hoor klappen!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 21:28   #205
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoor ineens de fanfare... Willen we even kijken naar wat jij zoal over Verstrepen te melden had in het verleden dan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Eigenaardig dat u het door hebt, en diehard-Blokkers uit de lucht vallen.
Bij de vorige verkiezingen was het Mormel ook "onafhankelijk", zo ook J. Verstrepen. Dat wil ik geen kiezersbedrog noemen, maar erger: bedrog van eigen leden en achterban. Geen nood, zoals blijkt in de antwoorden zijn die te dom om dit door te hebben...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Voormalig Belgicist J. Verstrepen pleit nu voor een allochtone schepen in Antwerpen. Voorafgaandelijke afspraken hoeven volgens de Blok-windmolen niet te worden nageleefd gezien de goede score van het moslim-raadslid. De rest van het gezelschap aan tafel viel bijna van hun stoel...
Antwerpen aan de moslims met de steun van het Blok. Het hoeft niet altijd kommer en kwel te zijn...
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
nie overdrijven hé, nu doe je hetzelfde wat je het VB verwijt: veralgemenen en stigmatiseren. Verstrepen is geen nazi, dat kan je hem niet verwijten.
Hij was het niet, maar is er een geworden voor de poen... 8)
Ik hoop dat ge uw frieten niet in consequentie moet bakken.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 april 2007 om 21:29.
Oud 17 april 2007, 21:29   #206
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

sorry hoor... Het moment dat egotrippers zoals Dedecker of Verstrepen politieke moed, lef en karakter wordt toebedicht

wel, dan stel ik voor dat onze superidealist Verstrepen zijn mandaat aan het Vlaams Belang geeft!
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 21:38   #207
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Hoor ineens de fanfare... Willen we even kijken naar wat jij zoal over Verstrepen te melden had in het verleden dan?
Ik hoop dat ge uw frieten niet in consequentie moet bakken.
Ik doe gewoon hetzelfde als de smerige hypocrieten van het Blok: al eens overlopen wat zijn vrienden van gisteren nu over hem schrijven ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 21:47   #208
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen. Dat het een brede partij werd waarin meerdere meningen thuis kunnen zijn zolang ze zich maar scharen achter de migratiestandpunten en het Vlaamse onafhankelijkheidsstreven.

Nu willen jullie dat de partij zich terugtrekt in een rondje zelfmasturbatie op de eigen "zuiverheid". Een kliekje dat zal verschrompelen en nooit nog een letter op de politieke agenda zal bepalen of beïnvloeden.
Dat laatste ziet er toch niet naar uit. Als er iets de golven van het politieke water doet bewegen, dan zijn het wel de harde standpunten van het Vlaams Belang. Niet de halfzachte praat van Jurgen Verstrepen.

U neemt twee elementen uit het partijprogramma en schijnt blijkbaar de rest te vergeten. Nergens staat evenwel dat het ethisch programma minder belangrijk is. Dat maakt u ervan.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 21:49   #209
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onze frietenbakker is meestal nogal kort van geheugen. Hij heeft er zelden moeite mee (gehad) het vroeger aanbedene te verbranden en het eens verketterde te verheerlijken. Luciano de frietenbakker kan zich als gehaaid opportunist bij mannetjes als Verstrepen scharen.
Oud 17 april 2007, 22:26   #210
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Podcast naar aanleiding van de overstap

Respect. Meteen na de persconferentie duikt hij zijn studio in om in een persoonlijk bericht aan zijn luisteraars en kijkers zijn beslissing toe te lichten. Dat hij dat doet zonder met vuil te gooien naar het Vlaams Belang is sterk. Dat hij de mensen bij naam noemt die hij uitdrukkelijk bedankt voor hun steun die ze hem gaven bij zijn verruimingspoging ook (Filip Dewinter, Gerolf Annemans, Anke, ...).

Het blijft een kerel naar mijn hart met een openheid en eerlijkheid die zo vreselijk ontbreekt in het politieke bedrijf. Het Vlaams Belang, of beter de harde lijn daarbinnen, heeft een grote fout gemaakt en is nu een belangrijke link naar de bevolking kwijt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 17 april 2007, 22:29   #211
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang, of beter de harde lijn daarbinnen, heeft een grote fout gemaakt en is nu een belangrijke link naar de bevolking kwijt.
't Vlaams Belang is niet groot geworden door Jurgen Verstrepen. Bijgevolg had de partij reeds voeling met de bevolking. Zo'n groot stemmenkanon was Verstrepen trouwens niet... Bijgevolg lijkt het me bijzonder onjuist te spreken van een "belangrijke link".
Oud 17 april 2007, 22:31   #212
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het Vlaams Belang is dan toch al van één zionist vanaf.
Wilde hij een Joodse staat oprichten? Wat bedoelt u hier precies mee????
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 22:35   #213
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Respect. Meteen na de persconferentie duikt hij zijn studio in om in een persoonlijk bericht aan zijn luisteraars en kijkers zijn beslissing toe te lichten. Dat hij dat doet zonder met vuil te gooien naar het Vlaams Belang is sterk. Dat hij de mensen bij naam noemt die hij uitdrukkelijk bedankt voor hun steun die ze hem gaven bij zijn verruimingspoging ook (Filip Dewinter, Gerolf Annemans, Anke, ...).

Het blijft een kerel naar mijn hart met een openheid en eerlijkheid die zo vreselijk ontbreekt in het politieke bedrijf. Het Vlaams Belang, of beter de harde lijn daarbinnen, heeft een grote fout gemaakt en is nu een belangrijke link naar de bevolking kwijt.
Bedoel je dat een gast met een schroefje los een groot verlies is?
Zijn er niet genoeg die minstenst twee vijzen missen bij het achtergebleven zootje?
Dat hij geen deuren instampt is overigens logisch: hoe kan hij immers geloofwaardig overkomen door haasje over te spelen na slechts drie jaar te hebben geprofiteerd van een cadeau-postje, zonder hiervoor een bedankje te richten aan zijn broodheren????
Ik denk dat het spelletje nog niet gedaan is: JMDD wil immers maar al te graag op één of andere manier samen spelen met het VB na de verkiezingen: dit kan hem nog aardig wat opbrengen.
Het enige wat vandaag relevant is vormt het feit dat er duidelijk mensen klaar staan met messen om in mekaars rug te steken.
Ik voorspelde dat al maanden (zoek mijn posts zelf maar eens op) en wacht vol geduld op de grootse zelfvernietiging na de falende verkiezingen (voor het blok) in juni. De messen worden pas gewet, het steken moet nog beginnen.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 22:41   #214
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Is natuurlijk een manier als een ander om stemmen binnen te halen voor zijn "nieuwe partij"......."je pakt geen vliegen met azijn"
Citaat:
Het Vlaams Belang, of beter de harde lijn daarbinnen, heeft een grote fout gemaakt en is nu een belangrijke link naar de bevolking kwijt.
Het gebeurt heel weinig, maar hier geef ik onze forum-kater gelijk. Ik ben er uiteraard niet rouwig om (maar "thats another pair of shoes"). Maar het VB denkt wel ronduit verkeerd door enkel op het "ijzerwake-publiek" te blijven mikken.
Soit, mij niet gelaten hoor, hoe het VB zal stemmen verliezen speelt voor mij geen enkele rol.

Laatst gewijzigd door Pietje : 17 april 2007 om 22:42.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 22:54   #215
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waar haalt u dat vandaan?

Wie zijn trouwens die "solidaristen" die "de partij meer en mer aan het overnemen zijn"? Blijkbaar zijn er dus nieuwelingen die een soort machtsgreep aan het plegen zijn binnen de partij. Ik ben echt wel benieuwd waar u dat vandaan haalt...
Het zijn de vb'ers zelf die dat hier komen vertellen, max4westland enzovoort en leest u maar eens op de site van jurgen verstrepen, het vb aan de solidaristen houzee

Laatst gewijzigd door maarte : 17 april 2007 om 22:54.
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 22:56   #216
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Het zijn de vb'ers zelf die dat hier komen vertellen, max4westland enzovoort en leest u maar eens op de site van jurgen verstrepen, het vb aan de solidaristen houzee
Waar zegt max4westland dat, nl. dat de "solidaristen" de partij aan het overnemen zijn?
Oud 18 april 2007, 00:23   #217
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ik zie bijgevolg geen overstap naar een "rechtse partij". LDD zie ik als een libertarische partij,...

LDD is géén libertarische partij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
... en dat is heel wat anders dan een rechtse partij.
Inderdaad.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 18 april 2007 om 00:24.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 00:33   #218
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U neemt twee elementen uit het partijprogramma en schijnt blijkbaar de rest te vergeten. Nergens staat evenwel dat het ethisch programma minder belangrijk is. Dat maakt u ervan.
Ik had nochtans de indruk dat het VB steeds opnieuw de '3 V's' als voornaamste strijdpunten naar voor schuift.
Oud 18 april 2007, 00:35   #219
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik had nochtans de indruk dat het VB steeds opnieuw de '3 V's' als voornaamste strijdpunten naar voor schuift.
Ja en die zijn zeer belangrijk.

@@ jazeker=Vandermeersch, morel, valkeniers, de bondt ja zelfs coveliers etc zijn aanwinsten voor het VB. Maar iemand die het moet hebben van wat naaktfoto's en stoeffen over zijn luxeaankopen en die geen enkel en die ipv oppositie voert tegen paars ... oppositie gaat voeren tegen vlaams-nationalisten die de nederlandse taal beschermen.

Hij wou gewoon een parlementair vet mandaat . of dat nu bij VLD of VB was maakte hem niets uit.

Maar het is de fout van het VB dat ze die opportunist zonder enige vlaamse reflex of inhoud een mandaat cadeau gedaan hebben.

En het is niet het VB dat dedecker afgewezen heeft . Maar het is dedecker die liever voor paars rijdt zoals hij al altijd gedaan heeft.

toen dedecker in de politiek kwam was zijn drijfveer " extreem-rechts bestrijden".

Nu probeert hij overal kandidaten die zogezegd spontaan komen te lokken door ze te stalken en lijststrekkersplaatsen aan te bieden.

En wat heeft dedecker beriekt met zijn paarse prostitutie( die als he aan hem lag belange nog niet gedaan was), dat paars de meest criminele wetten heeft kunnen goedkeuren.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 18 april 2007 om 00:42.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 00:40   #220
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het Vlaams Belang is dan toch al van één zionist vanaf.
Vergeet vooral niet de VB-leden die in Antwerpen zo naarstig de joodse gemeenschap trachten op te vrijen en onder 'Bush heeft gelijk'-spandoeken meelopen, aan de deur te zetten .
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be