![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Zou je meewerken aan/stemmen op een links-vlaamsnationale partij? | |||
Meewerken niet, stemmen wel |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,27% |
Ik zou zeker meewerken (en dus ook stemmen) |
![]() ![]() ![]() |
12 | 16,90% |
Ik ben geen links-flamingant en heb in deze draad dan ook niks te zoeken |
![]() ![]() ![]() |
51 | 71,83% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister
|
![]() Ik zou zeker meewerken (en dus ook stemmen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Staatssecretaris
|
![]() Optie twee voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben wel nog aan het wachten op de afronding van het patijprogramma. Ik hoop er elementen in te vinden als:
1) Brussel hoofstad van Vlaanderen met faciliteiten en cultuurwaarborgen voor franstaligen. (Binnen België, opheffen van het derde gewest en integratie van Brussel in Vlaanderen) 2)Een einde maken aan de multiculturele struisvogelpolitiek, er zijn samenlevingsproblemen en die moeten zonder schroom aangepakt kunnen worden. Wie zich hier wenst te vestigen moet zich de taal en de maatschappelijke levensvisies eigen maken. De Vlaamse cultuur moet de leiddende cultuur blijven. 3)Basisissectoren moeten in handen van de staat blijven en niet worden toevertrouwt aan wispelturige buitenlandse multinationals. 4)Vrijwaring verworven arbeidsrechten. 5)Aandacht voor milieu. 6)Beschermen van ons onroerend erfgoed. 7)tekort van sociale huisvesting aanpakken (met bv. wooncheques). 8)Verkeersveiligheid. (inrichting en staat van de wegen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Staatssecretaris
|
![]() Wanneer worden trouwens de grote lijnen van het programma vastgelegd en is daar een mogelijkheid om daar aanwezig te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om even over de V-SB te spreken.... Ik persoonlijk zou eerst proberen wat nieuwe mensen aan te trekken, voor we een volledig programma uitwerken. Een programma kan immers geen werk zijn van 10 of 20 mensen, maar heeft een bredere inbreng nodig. Het programma zal wel stap-voor-stap uitgewerkt worden. Het lijkt me gevaarlijk om nu snel-snel een volledig programma ineen te steken. Ik zou dus zeggen, kom naar de V-SB-vergaderingen en werk mee. ![]() ps. Ik vind niet dat DE Vlaamse cultuur de leidcultuur moet zijn, maar wel EEN Vlaamse cultuur. Het is onvermijdelijk dat de Vlaamse cultuur zal evolueren door de integratie van allochtonen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Burger
|
![]() Als ze door eenzelfde speklap geleid wordt als die andere (SPIRIT) kunnen we nog eens lachen.
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En op zo'n partij zou men moeten stemmen? Hell no. Ik wil dat een partij in eerste plaats naar het eigen volk kijkt en er vlaanderen sterker maakt en alles wat verkeerd loopt aanpakt. Beetje nog meer mijn zuurverdiende centjes gaan afgeven aan zaken die niet te redden vallen. Tot wanneer het hier een zeer extreme overstroming is geweest;ze kunnen die mensen niet vergoeden en roepen de muttens van een politiekers nu;we hebben geen geld voor? Jaja,ze kunnen wel ons geld afgeven ieder jaar aan de walen en aan 3-4de wereldlanden,dat kunnen ze wel maar de mensen die hier wonen helpen,o neen zenne,geen geld voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ik moet uw bijdrages serieus nemen? laat me niet lachen. Ge zou beter een ander toontje aannemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat zoekt gij dan op een linkse site?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom noem jij spirit 'die andere'?
![]() |
![]() |
#213 |
Minister
|
![]() Dito. spijtig dat die keuze er ook niet tussen staat.
|
![]() |
![]() |