![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Ik zou er nog niet aan denken: ik heb een diploma, had geen startkapitaal en liever een gegarandeerd inkomen...dus geen "eigen zaak" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Dus neen jij hebt geen eigen zaak! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Deze gedupeerden die voldoende beveiliging hebben gezorgt maar toch meerdere malen brutaal overvallen worden, komen deze mensen allemaal overeen met jou? Op alle mogelijke vlakken? 2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Sinds wanneer bevinden kapitaal en reserves zich in de kassa en niet in het handelsfonds en liggen de liquiditeiten in de kassa ipv op een bankrekening? Hoe dan ook, een overvaller kan altjd slechts een klein deel van de totale waarde van de zaak buitmaken |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als je vind dat deze wet zelf discriminerend is, zoals het VB het verkondigt, kun je dat dan ook aantonen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze wet zelf is niet discriminerend, deze wet zorgt enkel voor een oneindig aantal achterpootjes in mijn ogen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1) Deze gedupeerden die voldoende beveiliging hebben gezorgt maar toch meerdere malen brutaal overvallen worden, komen deze mensen allemaal overeen met jou? Op alle mogelijke vlakken? 2) Je hebt heel veel zaken waar voor heel wat geld in de kassas zit of waar de aanwezige goederen ook heel wat geld waard zijn, niet allemaal maar dat is mijn punt ook niet. Zijn er dergelijke zaken ja! Of beweer je hier ook het tegendeel? Maar alweer een poging tot het niet antwoorden op mijn vraag door uitzonderingen te geven dus ik probeer het opnieuw voordat we verder gaan. ![]() 2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders zou je weten dat sommige juweliers zowat in versterkte burchten leven en dat ze vaak geen verzekering meer kunnen krijgen wegens te hoog risico. Ik kan mij amper inbeelden dat verzekeringsmaatschappijen een verzekering weigeren wegens een onveiligheidsgevoel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben hier niet te gast. Zij zijn hier te gast en dienen bijgevolg eerbied te hebben voor de cultuur, instellingen en tradities van hun gastland. Je kan met geen enkel argument een aanpassing aan een primitieve, achterlijke en religieus fanatieke minderheidscultuur vergoeilijken noch aanpraten. Ik hoef helemaal geen rekening te houden met de aanpassingsmoeilijkheden die zij ondervinden : dat is het gevolg van hun eigen persoonlijke keuze en zij moeten daar maar mee leren leven. Net zoals ze moeten leren leven met de (rechts)gevolgen van het feit dat ze zichzelf door hun religieus fanatisme steeds verder in de marginaliteit duwen en zichzelf bewust als minderheidsgroep profileren. Ze oogsten wat ze zaaien. Niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan filo waar zit je of voel je al een beetje aankomen waar ik naartoe ga en weet je dus al dat je er eigenlijk moeilijk onderuit kunt geraken?
Hier waren we gebleven. 1) Deze gedupeerden die voldoende beveiliging hebben gezorgt maar toch meerdere malen brutaal overvallen worden, komen deze mensen allemaal overeen met jou? Op alle mogelijke vlakken? 2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoofddoekjesdecreet van Chirac is een ANTWOORD op misstanden zoals in Trappes! Hier is zelfs geen sprake van de kip en het ei!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#220 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Handelaars die hun verzekering onderschrijven via hun beroepsorganisatie hebben daar weinig problemen mee, maar naar belgische gewoonte zijn er heel wat die hun verzekering onderschrijven via hun oom, neef, schoonvader of kameraad, en die staan natuurlijk zwak tgo een verzekeringsmaatschappij. Ik weet hoe goed sommige juweliers beveiligd zijn en hoe slecht andere (ik werkte een paar jaar in de diamantsector) |
||
![]() |
![]() |