![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de honderd duizenden Denen, geloven die ene Deen of wa? En honderd duizenden Denen = hét buitenland??? Laatst gewijzigd door straatrue : 22 december 2007 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een buitenland, maar probeert u eens aan te tonen dat Brussel wel rooskleurig wordt voorgesteld in de buitenlandse media? En geen lege slogans aub, maar inhoudelijke schrijfsels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klopt dat er veel armen wonen in Brussel, het is een stad met een enorme migrantenpopulatie. Ook Antwerpen, na Brussel veruit de welvarendste stad van Vlaanderen, heeft een erg hoge werkloosheid en veel kansarmoede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer de zoveelste bewering zonder enige vorm van bewijs of aanduiding. Straatrue slaat in deze alle records!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welk beeld hebben wij van Straatsburg of Oslo, vraag ik me dan af? De meesten hebben daar geen beeld van, vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen heeft evenwel industrie, handel... En daar is er werk voor lagergeschoolden. Brussel daarentegen heeft een groeiend probleem met haar laaggeschoolden omdat er voor hen heel weinig uitwijkmogelijkheden zijn in Brussel zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dát beeld heeft België in dat land, en dat is heel wat anders dan uw rooskleurig geval, en waar zijn de bewijzen voor die rooskleurigheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() Als sommige Denen een slecht beeld hebben, geen probleem = mini-land en trouwens DE nogal tegen vreemdelingen, geloof ik; hou ook niet van DEnemarken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jan...het zit zo: A/ rijdt 100 km/h B/ rijdt 20 km/h de snelheid van A/ groeit met 10% de snelheid van B/ groeit met 20% wiens snelheid is het meest gegroeid?
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een makkelijke: B.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat eens te meer de vraag doet rijzen of sommige afwijkingen aanleiding kunnen geven tot andere anomaliën...
![]()
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt mijn antwoord dan niet? Ik heb nochtans al in de lagere school geleerd dat 20 groter is dan 10... Jij niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |