![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dat zelfs beoordelen zonder in het plot zelf te geloven. Kan het m.a.w. dat als het plot zo uitgevoerd zou zijn geweest dat er dus veel minder betrokkenen nodig zouden zijn ? Wat is dat voorwerp dat te zien is ? Een drone ? Zeker geen raket of missile wegens de te lage snelheid. Ook is het rondvormig en hoop en al een 10-tal meter in diameter. Je moet het wel "willen" zien. Mensen die rotsvast enkel de officiele versies geloven (eerder moeten geloven omdat anders hun volledige kaartenhuisje in elkaar stort) zullen altijd anderen die hun visie niet volgen, in het belachelijke trekken. De obsessie ligt eerder bij hen. Want als morgen mij iemand een aanvaardbare uitleg geeft voor het hele gebeuren op de drie plaatsen, of zelfs maar op een plaats, maar wel een uitleg die haaks staat op de officiele versie en ook plausibel is, wil ik die uitleg wel in overweging nemen. De gelovers van de officiele versie(s) kunnen zich die luxe in de verste verte niet permitteren. Oordelend aan de hardnekkigheid die ze hebben om in alle officile versies te geloven, ben ik er vrijwel zeker van dat ze op een of andere loonlijst staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22522 | |
Banneling
|
![]() Een boeing uiteraard.
Citaat:
Maar je moet dat wel willen begrijpen en ergens een logische hersencel bezitten die kan bevatten dat je een dergelijke gebeurtenis, overdag in centrum Manhattan, met duizenden camera's in de buurt en tientallen duizenden live getuigen niet zomaar even kan faken. Of ga je nu zeggen dat de gehele bevolking van Manhattan mee in het complot zat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22523 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is er in het plot waarin jij gelooft plaats voor die 4 vliegtuigen, of waren het 4 fictieve vliegtuigen waarvan het bewijs is gecreëerd door de overheid?
![]() |
![]() |
#22524 |
Banneling
|
![]() Als ik dit allemaal lees ben ik toch echt met verstomming geslagen door zoveel .... ik vind er geen woorden voor
Tot op vandaag denk ik nog aan mijn vriend en collega's die ik die dag verloren ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22525 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben er geen idee van hoe moeilijk het zou zijn, of zelfs schier onmogelijk, om een fictief vliegtuig 'te laten opstijgen' van hun vertrekhaven en achteraf te kunnen bewijzen dat het daadwerkelijk zou zijn opgestegen. Laat staan dat ze wel zouden zijn opgestegen, maar 'verdwenen' zijn.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 24 maart 2015 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22526 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-de 'layer mask' BS (rond 2:30): er is hier helemaal geen sprake van een 'foutgelopen manipulatie van de film zoals beweerd wordt. De donkere vorm die te zien is aan de andere kant van de toren is puin dat onder druk van de inslag naar buiten geblazen wordt. Dit is ook zeer duidelijk te zien op andere filmpjes genomen van dicht bij het gebouw; -de 'ball' (rond 03:30): menen ze dit serieus? Dit is gewoon het vliegtuig dat op de toren afvliegt. Dat het niet scherp is is een gevolg van de beperkte videokwaliteit. Dat de nieuwsmensen er op voorhand niks over zeiden is omdat als je daar live zit op te zien en je verwacht zoiets niet, je er niet eens op let. -de 'vervalste beelden' van NBC met het 'toegevoegde vliegtuig': dat zijn duidelijk twee verschillende camera's: de tweede is van iets lager genomen dan de eerste, waardoor de rivier en de stad niet in de achtergrond staan. Dat mysterieuze 'blue-grey tint' dat ze volgens dit filmpje hebben toegevoegd is wat wij in de normale wereld noemen ... de lucht! Het vliegtuig staat ook gewoon op beide fragmenten op, alleen noemen de idioten van dit videotje dat in de eerste video een 'bal'. ...en dan nog een hele tijd doorgaan over die 'bal'. Kerel, da's gewoon dat vliegtuig. Als je DAT niet ziet... En dan blijven doorgaan over die bal, en verbaasd zijn dat het traject van die 'bal' identiek is met dat van het vliegtuig in de beelden. Hoe zou DAT nu toch komen? -en dan de onvermijdelijke 'pod'. Serieus, deze idiote theorie slaat echt wel alles. Er is NIKS bijzonders te zien aan de onderkant van dat vliegtuig. Da's hoe een United 767 er uit ziet, de 'pod' of 'appendage' zoals ze't hier noemen is gewoon het donker geverfde vloeistuk tussen vleugels en romp dat afsteekt tegen de lichter geverfde vleugel en het ongeverfde streepje onderaan de romp. Ik heb ook ooit gediscussieerd met Phil Jayhan (de idioot die ze op 15:00 laten zien) en die heeft ze duidelijk niet allemaal op een rijtje. Beschuldigde me ervan dat ik een door de Amerikaanse overheid op z'n discussieforum geplante desinformatieagent was die geprobeerd had z'n site plat te smijten. Dit verzin ik niet he. Effe serieus, DeProf_eet, het KAN toch niet dat jij in zulke onzin gelooft? Deze 'bal'theorie kende ik niet, maar het is zonder twijfel één van de domste theorieën die ik al gezien heb. Een volledige theorie bij mekaar verzonnen omdat de verzinner ervan niet doorheeft dat die bal gewoon het vliegtuig is. Ik heb de rest nog niet bekeken, maar als het even dom is als dat eerste filmpje, dan weet ik niet of het m'n tijd waard is. Is dit nu écht wat jij als 'bewijs' durft aandragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er bestaan tientallen foto's en filmpjes van vliegtuigbrokstukken in NY. Diegenen die in complotten geloven kijken gewoon niet naar de bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22528 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 maart 2015 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22530 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen zitten al een half miljoen mensen in het complot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22531 |
Banneling
|
![]() Om een bende idioten te pesten blijf ik maar posten. Er zal toch nooit iets van geloofd worden door diegenen die betaald worden om alles te ontkennen. Je zal zien onmiddellijk staan hier altijd dezelfden om zonder ooit maar een link aan te klikken en zonder de minste schaamte, te claimen dat ze het beter weten.
https://www.youtube.com/watch?v=YQBlv7sZGVE |
![]() |
![]() |
![]() |
#22532 |
Banneling
|
![]() Deze is ook leuk om Bush fans te pesten, vooral dus niet zien.
https://www.youtube.com/watch?v=75Ja-W5LWVk |
![]() |
![]() |
![]() |
#22533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22534 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22535 | |
|
![]() Citaat:
Het is simpel. Je kan talloze combinaties verzinnen van welk ontbijt ik gisteren heb gehad, maar ik heb maar één ontbijt gehad. Welke van de versies geloof je nu eigenlijk? Er zijn tenslotte vele versies, nietwaar? Zijn er nu wel of niet 4 vliegtuigen betrokken in 9/11? Want in één van de filmpjes die je postte is er sprake van beeldmanipulatie en zijn er vliegtuigen 'geplakt' op het beeld om een 'ball' te maskeren. Dus ofwel waren er twee vliegtuigen die die torens binnenvlogen, ofwel waren ze er niet. Als je gelooft in het verhaaltje van de 'ball', dan vallen ALLE andere theorieën af waar wel een vliegtuig bij betrokken is. Heb je alle tenen nog?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 27 maart 2015 om 04:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22536 |
Banneling
|
![]() _
Laatst gewijzigd door Yog Sothoth : 27 maart 2015 om 05:21. Reden: dubbel |
![]() |
![]() |
![]() |
#22537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar had ik nu die cheque van de CIA voor deze maand weer gelaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22538 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Serieus jongen, in plaats van de boel hier met domme mekaar gigantisch tegensprekende filmpjes vol te spammen, ga eens in discussie. Ga eens in op de tegenargumenten die hier gegeven worden. Of heb jij echt geen enkele eigen mening, en geloof je echt gewoon blindelings alles wat in die zotte filmpjes gezegd wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
9/11 in een soort Europese versie. Zotte filmpjes zijn als de "boekskes" : ze zijn er voor de sensatie & geldgewin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is er grote consensus tussen de Amerikaanse geheime dienste en
de planners , uitvoerders, daders en supporters van de aanslagen over de motieven. De complottheorieën zijn een gift uit de hemel voor de genen die de ware redenen uit het debat willen houden, waaronder de US government. Zij luisteren dus niet naar hun eigen geheime diensten als het gaat om de motieven achter de aanslagen.