![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom: buiten de Nederlandse VVD zie ik nergens racistische partijen "winnen" en het is nog maar zeer de vraag of deze trend in de toekomst zal bestendigd worden. Het Vlaamsch Blok boekte hier ook tijdje een zeer goede verkiezingsresultaten, maar ook voor hen lijkt het tij nu te keren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 juni 2009 om 06:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vergelijkbaar met mensen die een moslimholocaust zien gebeuren met de opkomst van het hoofddoekenverbod. Wat niet zijn is, kan nog komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is het nu zo moeilijk om aan de moslimgemeenschap duidelijk te maken dat in een Westers land als de UK (of België) recht enkel en alleen in de rechtbank wordt gesproken volgens de wetgeving van het land, en niet de intepretatie van één of ander geschrift van één of andere profeet?
![]() |
![]() |
#228 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sorry, ik zoek het artikel maar in 2004 schatte men het alvast op 6% http://www.trouw.nl/krantenarchief/2...en_jaar.html#1
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een rechtbank die achter gesloten deuren opereert, is sowieso een aberratie die geen enkele plaats heeft binnen een moderne democratie, ongeacht van welke strekking ze ook moge zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sharia behelst �*lles. ook familierecht, echtscheiding, verstotingen, hoederecht van kinderen (bij de vader als de moeder met een niet-moslim durft te huwen), erfenissen (dochter maar de helft van zonen) polygamie etc... al deze dingen worden dus blijkbaar reeds onder islamitisch recht uitgevoerd in GB. In een docu daarover die een tijdje geleden reeds op Canvas was te zien, kwam duidelijk aan bod dat vrouwen onder druk worden gezet om via de sharia rechtbank hun (on)gelijk te behalen en blijkbaar krijgen ze dan amper gelijk: een vrouw moet onderdanig zijn aan haar man en hem vooral vanalles vergeven, dus niet scheiden. een man mag natuurlijk sowieso scheiden (taleq taleq taleq) zonder dat hij daar zelfs de sharia rechtbank voor nodig heeft. men krijgt op deze manier gewoon een gelaagde maatschappij. Ook in Nederland spreekt men zelfs over "echtgenote" terwijl die mensen enkel voor de imam getrouwd zijn (wat net zomin als in Belgie is toegestaan). Maar op die manier kan hij wèl vier "echtgenotes" nemen, alleen blijft de vraag of ze later alle vier via onze centjes dan weduwenpensioen zullen krijgen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zie pag.1
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Gouverneur
|
![]() Zou er nu eens iemand een concreet voorbeeld willen aanhalen dat de Shariarechtbanken boven de Westerse rechtbanken staan?
Van een scheet een donderwolk maken, daar zijn bepaalde individuen goed in, maar concretiseren, ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() Zou iemand me nu eens kunnen aanhalen waarom we rechtbanken gebaseerd op religie nodig hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'Justice must not only be done, it must also be seen to be done' is daar één van. Uiteraard kan een shariarechtbank niet vergeleken worden met Westerse rechtbanken maar aangezien er binnen een democratie slechts één wet bestaat die door één stelsel van rechtbanken dient toegepast te worden, is er geen plaats voor allerlei subgroeperingen die op eigen initiatief aparte wetgevingen gaan toepassen en de leden van hun eigen groep middels sociale dwang verplichten om zich achter gesloten deuren te laten berechten door personen die hiertoe niet gevormd zijn en een systeem toepassen waar rechtvaardigheid, gelijkheid en redelijkheid op sommige vlakken ver te zoeken is. |
|
![]() |
![]() |