![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt , appreciated.
.
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar ik hiermee concreet en specifiek op doelde (maar met andere woorden) is in de eerste plaats dat ik absoluut niet akkoord ga met een nieuwe oorlog in het midden oosten, waar het gros van de moslims leven, en dat we hen daarom even onze steun moeten geven. Dus geen oorlog tegen Iran. Een oorlog enkel om Israel - de grote UN resolutie dodger - nog meer macht in de regio te geven, met weeral valse voorwendsels en leugens gepromoot in de zionistisch gecontroleerde pers. We hebben daar al genoeg oorlogske gaan spelen en burgers gaan doden onder valse voorwendsels, allemaal voor de neocons, welke totaal gedomineerd worden door zionisten. Maar ja, men gaat liever nog meer moslims voor de zoveelste keer onnodig en enkel voor Israel gaan afslachten.
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De industriele bonzen hebben GAST-ARBEIDERS naar hier gehaald die tegen een lager loon wilden werken. Het ging over een 20 tot 30.000 personen. in 1974 hadden ze geen gastarbeiders meer nodig (de babyboomers waren groot genoeg om zelf te werken), maar toen de oliecrisis de kop op stak hebben de europese landen ZONDER DE BEVOLKING TE RAADPLEGEN verschillende akkoorden met de arabische islamitische landen afgesloten en daaruit is de zogenaamde gezinshereniging-vereniging-dorpsoprichting-huwelijksimportering en noem maar op ontstaan. Wil U weten wat er toen werd afgesproken? Lees gerust het verdrag na wat in Straatsburg werd afgesloten: DE RESOLUTIE VAN STRAATSBURG Noteer dat Vlaamse CVP'er Tijl Declercq één van leidende architecten was van deze miskleun. Ook daarvan hebben we nooit iets mogen weten. Interessant is ook het artikeltje op HVV waarin de schrijver poogt om via de Europese instituten een bevesting van deze resolutie te krijgen (in realiteit ziet iedereen dat de bevestiging voor zijn neus heeft plaatsgevonden in de loop der jaren) Beweren dat "WIJ" ze zelf naar hier hebben gehaald is dus een lachertje. WIJ hebben nl. NIKS gevraagd. _____________________ Dat moslims de grootste vijanden van zichzelf zijn doordat ze vooral elkaar systematisch uitmoorden is al langer geweten. Je kan HIER dagelijks de stand van doden en gewonden volgen. Maar daarvoor telkens weer die witte racistische fascistische xenofobe islamofobe westerlingen verantwoordelijk stellen is toch weer wat teveel van het goede. Ook zonder westerse inmenging zijn ze grandioos is het elkaar uitmoorden door de eeuwen heen. Laat ze toch gewoon doen, ze kweken genoeg om reserves te voorzien. Maar IK ga me daar niet verantwoordelijk voor voelen. Net zomin als ik me voor de arme congoleeskes moet verantwoordelijk voelen of de arme zwarte zimbabwezekes die er wèl in geslaagd zijn de blanke smeerlappen buiten te gooien, maar er maar niet in slagen om hun boerderijen opnieuw de graanschuur van zuid-afrika te laten worden. Blijkbaar hebben ze voor zulke positieve dingen dan weer wèl een blank polleke nodig om zich aan vast te klampen. Of wat denk je?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 oktober 2010 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom verbaast het me niet dat een moslima vindt dat je iets kunt leren van een man die denkt dat de hele wereld uit Joodse complotten bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan ben jij selectief blind. Liberalist, Filosoof en ik zijn herhaaldelijk op zijn posts ingegaan, ik heb zelfs zijn denkpatroon aan de kaak gesteld, maar krijg behalve ziekelijke ideeen een hoop gescheld terug. Bovendien zegt jouw discours ook veel over jou. Niemand hier heeft het over 'vuile moslims', maar jij hebt het wel over 'vuile zionisten'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je grote voorliefde voor alles wat Joods is valt vrij hard op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat jij inhoudloos bent, valt mij daarentegen vrij hard op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() Drie genocides ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben jij al dronken van de wodka?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie de hoger aangeduide disinformatie technieken.
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denkpatroon analyseren? Lol... Kerel ik kan ook uw ziekelijk denkpatroon analyseren en waarom gij blokkeert over dit onderwerp. Nog NOOIT hebt gij inhoudelijk op een enkel punt ingegegaan. Al wat gij doet is '' How dare you discuss such a topic'' en speelt op de man. Natuurlijk krijg je dan gescheld van mij.
![]() |
![]() |
#237 |
Europees Commissaris
|
![]() Dude, get a fucking life.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() Met iemand die op een manier discussie voert zoals jij, ga ik überhaupt niet in debat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |